Τo Corn Studio πίσω από τη νέα ταυτότητα των Septic Flesh

10-02-2014

Από τις μεγαλύτερες σε αξία μπάντες που έχει να επιδείξει η χώρα μας στον ακραίο ήχο, οι μελωδικοί /συμφωνικοί death metallers Septic Flesh δημιουργήθηκαν το 1990 στην Αθήνα από τους Σωτήρη Βαγενά (κιθάρα), Σπύρο Αντωνίου (μπάσο και φωνή), Χρήστο Αντωνίου (κιθάρες) και τον Άκη Καπράνο (Drums). Μέχρι στιγμής, έχουν κυκλοφορήσει οκτώ studio albums (ένα εκ των οποίων με την Φιλαρμονική Ορχήστρα της Πράγας) και παρά το γεγονός ότι έφτασαν ακόμα και να διαλυθούν το 2003, από το 2007 μέχρι σήμερα η πορεία τους είναι ιδανική. Έχουν κάνει δεκάδες περιοδείες σε Ευρώπη και Αμερική, πολλές από τις οποίες ήταν sold out, ενώ αυτήν την περίοδο βρίσκονται για περιοδεία στην Ιαπωνία

Τη σχεδίαση του νέου λογοτύπου της μέταλ μπάντας ανέλαβε το δημιουργικό γραφείο Corn Studio.
Το αποτέλεσμα παρ’ ό,τι βρίσκεται σίγουρα εντός του “death metal” κλίματος, αποφεύγει την πεπατημένη, επιλέγοντας να πειραματισθεί σε τυπογραφική βάση.

Septic2

10 Responses

  • Constantine

    Τα υπερβολικά πολλά περιττά στοιχεία στην τυπογραφία, κάνουν το λογότυπο δυσανάγνωστο. Και μόνο αν στρατηγικά αφαιρόντουσαν κάποια από αυτά, το λογότυπο αυτόματα θα γινόταν πιο ευανάγνωστο ενώ παράλληλα θα διατηρούσε την ‘άγρια’ φύση που απαιτείται.

    Το κερασάκι ωστόσο είναι ο τρόπος που επέλεξε ο γραφίστας να εξωτερικεύσει το ‘C’ μέσα από το εικονίδιο στη μέση και να δικαιολογήσει την ύπαρξή του. Το κόψιμό του είναι υπερβολικά φθηνό και σχεδόν γελοίο αν πούμε πως έγινε από επαγγελματία. Με κάθε σεβασμό, προσωπικά το βλέπω σαν μια κίνηση αρχαρίου.

    Στην καλύτερη των περιπτώσεων, μια μέτρια δουλειά (με στοιχεία προχειρότητας σε κάποια σημεία) που εκτός και αν διορθωθεί, δεν χωράει στο portfolio του Corn.

  • Sagmeister Rulz

    Στις μεταλ μπάντες (πόσο μάλλον σε ακραίες death metal και black metal) ειναι σύνηθες φαινόμενο να υπάρχει ένα πιο ιδιαίτερο τυπογραφικό παιχνίδι που δεν κινείται πάντα σε συγκεκριμένους κανόνες τυπογραφίας. Ειδικά στις ελληνικές μπάντες του είδους αν μπείτε στον κόπο να κάνετε μια σχετική έρευνα, το κοινό είναι τελείως διαφορετικό και η οπτική επικοινωνία εντελώς διαφορετική. Δε θα μπορούσαμε σε καμία περίπτωση να δούμε γραμματοσειρές τύπου Helvetica η καθαρή και μη πειραγμένη τυπογραφία γιατί πολύ απλά δεν επικοινωνεί. Προφαν’ως ο Constantine ακούει Παντελίδη για αυτό δεν τα ξέρει 🙂

  • Constantine

    ΟΚ troll—εδώ προφανώς δεν κατάφερες να εμπεδώσεις την ουσία του σχολίου μου, σιγά μην κατάφερνες να προσέξεις την δυσαναγνωσιμότητα και τις ατέλειες του λογοτύπου.

  • Sagmeister rulez

    Άααχ ρε Constantine… H oυσία του σχολιου σου: Το καταλαβαίνουμε οτι θα ήθελες πολύ να έχεις κάνει τη συγκεκριμένη δουλειά και δε σου έκατσε, οπότε η αυτόματη αντίδραση σου για να φανείς εξυπνάκιας ήταν να βγάλεις όλον τον αρνητισμό που σε διακατέχει και να φανεί το “τσούξιμο”. Μάλλον επειδή η πιο σημαντική δουλειά που έχεις κάνει μέχρι τώρα παίζει να ειναι καμιά καταχώρηση για σερβιέτες και ταμπόν. Και εκτός από αυτό, θα τους πεις τι χωράει και τι δε χωράει στο portfolio τους? Μήπως να σε πάρουν και στο γραφείο να τους λες τί να κάνουν? Για στείλε κανά λινκ mr. smartass να δουμε το δικό σου portfolio πρώτα μιας και ισχυρίζεσαι οτι θα το έκανες καλύτερα και μετά κράζε δημόσια

    #posopisw #spasarxidis #seetskouksegiatakala #pantognwsthstypografias #constantinospalaiologos

  • gt

    http://i545.photobucket.com/albums/hh371/goremon/black_metal_logos.jpg

    @Constantine
    Προφανώς και η αναγνωσιμότητα δεν είναι ζητούμενο στον χώρο του metal (ιδιαίτερα του death/black metal). Αν δεις την παραπάνω εικόνα, το λογότυπο των septicflesh μάλλον είναι από τα πιο ευανάγνωστα στον χώρο…

    Δεν είναι όλες οι δουλειές ίδιες και ούτε πρέπει η προσέγγιση ενός σχεδιαστή να είναι η ίδια σε κάθε δουλειά. Στόχος πάντα πρέπει να είναι η αναγνώριση των αναγκών του πελάτη αλλά και του context (και άρα και των ιδιαιτεροτήτων αυτού) μέσα στο οποίο ο πελάτης κινείται. Και αν πρέπει να ανατρέψει/επαναπροσδιορίσει/αγνοήσει κάποιους mainstream κανόνες στην πορεία (όπως λ.χ. η ευαναγνωσιμότητα), καλώς θα κάνει, να το κάνει…

  • Teo Perez

    Το logo που σχεδίασαν οι Corn για μένα (progressive house DJ) γιατί δεν έτυχε τέτοιας προβολής, ε; Για το λόγο ότι δεν πάει προς Jonathan Barnbrook μεριά όπως ετούτο εδώ; Ή μήπως γιατί ο Ανδρέας και η παρέα του είναι εν τέλει κρυφοχεβιμεταλάδες κι όχι χιπστεράδες όπως πλασάρονται;

  • Μέτεωρ

    εδώ αρκετά metal λογότυπα 🙂 έτσι για μια ματιά. και αυτά είναι τα λάιτ..
    (κυρίως heavy metal)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=455826964494344&set=a.431066006970440.96415.431025353641172&type=1&theater

  • Νίκος

    @Constantine
    γραφιστική είναι να σχεδιάζεις για το προϊόν, είναι μέταλ μπάντα όχι μπισκότα.
    Παντελίδη ακούς ε;

  • Profiterole for the Masses

    ΡΕΖΟΥΜΙ:
    Όταν ζητάς από neohipsters να σου σχεδιάσουν το logo για την death metal μπάντα σου, αυτό που σίγουρα καταφέρνεις, είναι να “βγάλεις από το ντουλάπι” τους φαν του πρώην υπαξιωματικού Π.Ν. και νυν τραγουδιστή, στιχουργού και συνθέτη, αλλά και ιδιοκτήτη πρακτορείου Ο.Π.Α.Π. στη Ν. Ιωνία, Παντελή Παντελίδη.

  • Evrip

    χαχα.. Κλαίω με Constantine. Πραγματικά ότι ναναι. Δυσανάγνωστο λέει. Δες λογότυπα απο norwegian black metal και μετα ξαναέλα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [8]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).