Ένα παιδί-θαύμα της οπτικής επικοινωνίας από το Hong Kong

19-04-2012

Ο Jonathan Mak Long είναι ένας νεαρός φοιτητής γραφιστικής από το Hong Kong, που πέρυσι τον Αύγουστο, αντλώντας έμπνευση από την αποχώρηση του Steve Jobs από το τιμόνι της Apple για λόγους υγείας, σχεδίασε (για χρήση απλά στο προσωπικό του blog) το μήλο της γνωστής εταιρείας, λευκό σε μαύρο φόντο, με τη φιγούρα του Jobs στη θέση του δαγκώματος.
Αρχικά, το σχέδιο αυτό δεν το πρόσεξαν ιδιαίτερα πολλοί. Η μοίρα όμως τα έφερε έτσι, που λίγους μήνες αργότερα (συγκεκριμένα τον περασμένο Οκτώβριο) ο Steve Jobs έχασε τη μάχη με την ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε. Αυτό που ακολούθησε ήταν ότι μέσα στο γενικότερο κλίμα ενδιαφέροντος για τον εκλιπόντα, κάποιος ανάρτησε το συγκεκριμένο έργο του Jonathan, ακολούθησε κάποιος άλλος, και όπως συμβαίνει πλέον με τον κόσμο των κοινωνικών μέσων, δεν άργησε να γίνει “viral”. Όταν μάλιστα στον Jonathan αναφέρθηκε από το λογαριασμό του, ο ηθοποιός Ashton Kutcher (που σημειώστε έχει πάνω από δέκα εκατομμύρια followers), καταλαβαίνετε ότι η δημοσιότητα του έργου του πήρε μια άλλη τροπή…
Γρήγορα, οι επαγγελματικές προτάσεις προς τον 19χρονο (πρωτοετή ακόμα) φοιτητή άρχισαν να πέφτουν βροχή. Ο ίδιος κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του, ξεκαθαρίζοντας ότι τον ενδιαφέρει να ολοκληρώσει πρώτα τις σπουδές του. Μία πρόταση όμως, του φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα: ο Graham Fink, creative director της Ogilvy & Mather την Κίνας, είδε το σχέδιο και ανέθεσε στη γραμματέα του να βρει το δημιουργό του. «Επειδή δεν ξέραμε ποια σχολή παρακολουθούσε, μας πήρε αρκετό χρόνο να τον βρούμε. Πήραμε τηλέφωνο όλες τις σχολές του Hong Kong», λέει ο κ. Fink. Όταν ο νεαρός δημιουργός εντοπίστηκε, το στέλεχος της Ogilvy & Mather πήρε την πρώτη πτήση για το Hong Kong και συναντήθηκε μαζί του. Εντυπωσιασμένος από το πορτφόλιό του συνολικά, του έδωσε μια ανάθεση (ως εξωτερικός συνεργάτης).
Το αποτέλεσμα της ανάθεσης αυτής κυκλοφόρησε μόλις αυτήν την εβδομάδα. Πρόκειται για μια καμπάνια της Coca-cola, όπου το γνωστό της σήμα, σχηματίζεται από δύο χέρια που μεταφέρουν το γνωστό μπουκάλι του αναψυκτικού. Ο 20χρονος πλέον Jonathan, βρίσκεται πια στη Γερμανία, όπου χάρη σ’ ένα πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών παρακολουθεί μαθήματα στο  International School of Design της Κολωνίας. Σύντομα θα επιστρέψει στην πατρίδα του, και από τα λεγόμενά του, θα συνεχίσει να σπουδάζει, προτιμώντας να ολοκληρώσει αυτό που έχει ξεκινήσει. «Ελπίζω στο μέλλον να ξανασυνεργαστώ με τον κ. Fink, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια του» λέει και συνεχίζει «Δεν ξέρω όμως αν θέλω να ασχοληθώ με τη διαφήμιση. Προτιμώ να το ψάξω βαθύτερα πριν πάρω μια απόφαση για την καριέρα μου. Κι αυτό όμως θα γίνει στην ώρα του».

Δουλειές του Jonathan Mak Long μπορείτε να βρείτε εδώ

Το έργο που έφερε την προσοχή στον Jonathan Mak Long

One Response



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-04-2017 [7]

Οι αφίσες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-03-2017 [3]

O Στέφανος Κολτσιδόπουλος σχεδιάζει για την ΕΥΔΑΠ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).