Ένα παιδί-θαύμα της οπτικής επικοινωνίας από το Hong Kong

19-04-2012

Ο Jonathan Mak Long είναι ένας νεαρός φοιτητής γραφιστικής από το Hong Kong, που πέρυσι τον Αύγουστο, αντλώντας έμπνευση από την αποχώρηση του Steve Jobs από το τιμόνι της Apple για λόγους υγείας, σχεδίασε (για χρήση απλά στο προσωπικό του blog) το μήλο της γνωστής εταιρείας, λευκό σε μαύρο φόντο, με τη φιγούρα του Jobs στη θέση του δαγκώματος.
Αρχικά, το σχέδιο αυτό δεν το πρόσεξαν ιδιαίτερα πολλοί. Η μοίρα όμως τα έφερε έτσι, που λίγους μήνες αργότερα (συγκεκριμένα τον περασμένο Οκτώβριο) ο Steve Jobs έχασε τη μάχη με την ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε. Αυτό που ακολούθησε ήταν ότι μέσα στο γενικότερο κλίμα ενδιαφέροντος για τον εκλιπόντα, κάποιος ανάρτησε το συγκεκριμένο έργο του Jonathan, ακολούθησε κάποιος άλλος, και όπως συμβαίνει πλέον με τον κόσμο των κοινωνικών μέσων, δεν άργησε να γίνει “viral”. Όταν μάλιστα στον Jonathan αναφέρθηκε από το λογαριασμό του, ο ηθοποιός Ashton Kutcher (που σημειώστε έχει πάνω από δέκα εκατομμύρια followers), καταλαβαίνετε ότι η δημοσιότητα του έργου του πήρε μια άλλη τροπή…
Γρήγορα, οι επαγγελματικές προτάσεις προς τον 19χρονο (πρωτοετή ακόμα) φοιτητή άρχισαν να πέφτουν βροχή. Ο ίδιος κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του, ξεκαθαρίζοντας ότι τον ενδιαφέρει να ολοκληρώσει πρώτα τις σπουδές του. Μία πρόταση όμως, του φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα: ο Graham Fink, creative director της Ogilvy & Mather την Κίνας, είδε το σχέδιο και ανέθεσε στη γραμματέα του να βρει το δημιουργό του. «Επειδή δεν ξέραμε ποια σχολή παρακολουθούσε, μας πήρε αρκετό χρόνο να τον βρούμε. Πήραμε τηλέφωνο όλες τις σχολές του Hong Kong», λέει ο κ. Fink. Όταν ο νεαρός δημιουργός εντοπίστηκε, το στέλεχος της Ogilvy & Mather πήρε την πρώτη πτήση για το Hong Kong και συναντήθηκε μαζί του. Εντυπωσιασμένος από το πορτφόλιό του συνολικά, του έδωσε μια ανάθεση (ως εξωτερικός συνεργάτης).
Το αποτέλεσμα της ανάθεσης αυτής κυκλοφόρησε μόλις αυτήν την εβδομάδα. Πρόκειται για μια καμπάνια της Coca-cola, όπου το γνωστό της σήμα, σχηματίζεται από δύο χέρια που μεταφέρουν το γνωστό μπουκάλι του αναψυκτικού. Ο 20χρονος πλέον Jonathan, βρίσκεται πια στη Γερμανία, όπου χάρη σ’ ένα πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών παρακολουθεί μαθήματα στο  International School of Design της Κολωνίας. Σύντομα θα επιστρέψει στην πατρίδα του, και από τα λεγόμενά του, θα συνεχίσει να σπουδάζει, προτιμώντας να ολοκληρώσει αυτό που έχει ξεκινήσει. «Ελπίζω στο μέλλον να ξανασυνεργαστώ με τον κ. Fink, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια του» λέει και συνεχίζει «Δεν ξέρω όμως αν θέλω να ασχοληθώ με τη διαφήμιση. Προτιμώ να το ψάξω βαθύτερα πριν πάρω μια απόφαση για την καριέρα μου. Κι αυτό όμως θα γίνει στην ώρα του».

Δουλειές του Jonathan Mak Long μπορείτε να βρείτε εδώ

Το έργο που έφερε την προσοχή στον Jonathan Mak Long

One Response



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [4]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).