Άλλη μια μεγάλη διαφημιστική κλείνει τις πόρτες της

21-12-2011

Η Mass Athens είναι μια διαφημιστική εταιρεία που τα τελευταία χρόνια συγκαταλεγόταν διαρκώς στις 10 μεγαλύτερες του είδους της βάση τζίρου. Ιδιαίτερα δυνατή ήταν η παρουσία της στους κρατικούς διαγωνισμούς των προηγουμένων ετών.  Παρ’ όλα αυτά, τώρα όμως, προχωρά σε φάση πτώχευση αφού κατά τα φαινόμενα αδυνατεί να ξεχρεώσει τις ύψους 2 εκατ. ευρώ εκρεμμότητες προς τους συνεργάτες της.
Εκπρόσωποι της Mass Athens δήλωσαν στα αρμόδια δικαστήρια «παύση πληρωμών», ενώ ενημέρωσαν σχετικά και τους 25 εργαζομένους της.
Η απόφαση ελήφθη τώρα, ενώ εδώ και αρκετούς μήνες κυκλοφορούσαν οι σχετικές φήμες, αφού ήταν γνωστό ότι η εταιρεία είχε στα χέρια της μεγάλο ποσό από τις “τοξικές” επιταγές του Alter. Τον τελευταίο ενάμισι χρόνο  βρισκόταν σε επαφές με το κανάλι, όμως η κατάσταση (όπως φανερώνει και η πορεία του προγράμματος του Alter) μοιάζει να μην έχει καμία προοπτική. Την ίδια ώρα πυκνώνουν τα σύννεφα και για άλλες εταιρείες του κλάδου της διαφήμισης, δημιουργώντας έντονους και δυστυχώς μάλλον βάσιμους φόβους για ένα ωστικό κύμα που θα συμπαρασύρει σημαντικό κομμάτι της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας…

9 Responses

  • Παν. Λουτράρης

    Το Alter ήταν απλά η αφορμή ή η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, όχι η αιτία που πολλές διαφημιστικές θα βγουν εκτός αγοράς (επί το κοινότερον “θα βαρέσουν κανόνι”). Όσο για τη συγκεκριμένη εταιρεία, από τότε που έφυγε ο Γκόμπλιας, πήγαινε από το κακό στο χειρότερο, όχι μόνο από οικονομική άποψη (και όποιος ξέρει να διαβάζει ισολογισμούς μπορούσε να το δει αυτό), αλλά και άπο άποψη διαφημιστικού προϊόντος, οπότε το λουκέτο ήταν η αναμενόμενη και μάλλον αναπόφευκτη κατάληξη.

  • PaKa

    Σήμερα διάβασα σε κάποιο αθλητικό site ότι κλείνει και η Ashley & Holmes,
    αλλά δεν το είδα σε διαφημιστο-sites. Ξέρει κανείς τελικά αν ισχύει;

  • Παν. Λουτράρης

    Ισχύει.

  • Μιχάλης

    Μην ξεχνάτε πως η συγκεκριμένη εταιρεία ήταν αναμεμιγμένη στον επανασχεδιασμό της ταυτότητας της Νέας Ολυμπιακής το 2009, ενώ ο art director και ένας σχεδιαστής από την ομάδα ήταν αποδέκτες του αστρονομικού ποσού των 20000 ευρώ για τον [επανα]σχεδιασμό του λογοτύπου.

    Είναι άραγε τυχαίο που όλες οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες που «αλληλοϋποστηρίζονταν» με το δημόσιο αρχίζουν να κλείνουν;

  • Κ.Π.

    Δύσκολοι καιροί για νταβατζήδες

  • Διακοποδάνειο

    http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=8986

  • Μιχάλης

    Πολύ ενδιαφέρον το τελευταίο link…

  • soffia

    http://www.vcdc.gr/forum/viewtopic.php?f=2&t=16149&start=360

  • POTIS

    ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ Η MASS ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΕ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΩΣ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΕΔΙΔΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ MASS ΩΣ ΚΟΥΡΙΕΡ, O ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ, Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ORIGINAL 21.
    ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 20-03-2017 [4]

Στα πρόθυρα διάλυσης η Ένωση Γραφιστών;

ΝΕΑ 15-03-2017 [0]

Ποιοι διακρίθηκαν στα Ermis Awards – Design

ΝΕΑ 23-02-2017 [4]

Ιδού οι προτάσεις για την ταυτότητα της Εθνικής Βιβλιοθήκης

ΝΕΑ 21-02-2017 [0]

Ελληνικές επιτυχίες στο German Design Award

ΝΕΑ 07-02-2017 [3]

Ποιος είναι ο νικητής του διαγωνισμού της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος

ΝΕΑ 01-02-2017 [0]

Άγονος ο διαγωνισμός του δήμου Κοζάνης

ΝΕΑ 22-01-2017 [0]

Μια έκδοση για τα 70 χρόνια δημιουργίας ελληνικών κινουμένων σχεδίων

ΝΕΑ 20-01-2017 [0]

Έχετε κάποια ιδέα για έκθεση;

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).