O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

13-03-2017

Τα Μυλέλια, ένα καταξιωμένο ελληνικό brand παραδοσιακών τροφίμων, την περασμένη χρονιά γύρισε σελίδα με την αλλαγή ιδιοκτησίας. Οι νέοι ιδιοκτήτες, αποφάσισαν να αλλάξουν εντελώς το όνομα και την εικόνα των προϊόντων.

Για τον σκοπό αυτόν, απευθύνθηκαν στον Μαρίνο Κολοκοτσά και το νέο του γραφείο Nowhere Studio. «Μας ζητήθηκε να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη ταυτότητα που θα αντικατόπτριζε τον νέο προσανατολισμό της εταιρίας» μας λέει ο σχεδιαστής και συνεχίζει «Η νέα εικόνα θα έπρεπε να παραπέμπει σε μια μικρή εταιρεία/βιοτεχνία, που δίνει έμφαση στην ποιότητα και παρασκευάζει αγνά, παραδοσιακά προϊόντα σε ένα σύγχρονο περιβάλλον παραγωγής. Το κοινό που θα απευθυνόμασταν ήταν οι πελάτες των delicatessen στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό μιας και τα προϊόντα εξάγονται σε Ευρώπη και Αμερική». Σύμφωνα πάντα με τον δημιουργό, το όνομα αλλά και νέα οπτική ταυτότητα των συσκευασιών, προέκυψαν από την αγάπη και την φροντίδα που παρασκευάζονται τα προϊόντα. 

Η φροντίδα για τον καθένα μας προέρχεται από τους ανθρώπους που μας αγαπούν και θέλουν για εμάς τον καλύτερο. Διαφορετικοί χαρακτήρες, με διαφορετικές ιδιότητες: η μητέρα, ο αδελφός, ο καλύτερός μας φίλος κ.τ.λ. Οι ρόλοι αυτοί εικονογραφήθηκαν σε μια σειρά φιγούρων που προσφέρουν μια αγκαλιά στο σχήμα καρδιάς. Οι χαμογελαστές φιγούρες δημιουργούν ένα αίσθημα οικειότητας στον καταναλωτή επειδή συσχετίζει κάθε προϊόν με ένα πρόσωπο. Κάθε συσκευασία έχει διαφορετική φιγούρα η οποία ανάλογα με τη συνταγή, “κρατάει” τα ανάλογα υλικά. Μέχρι τώρα έχουν δημιουργηθεί 25 φιγούρες που αντιστοιχούν σε κουτιά ζυμαρικών (σε τρία μεγέθη) και 17 βαζάκια διάφορων ειδών προϊόντων (μέλι, σάλτσες, αρωματικό αλάτι κτλ).

Η χρωματική παλέτα περιορίστηκε σε μαύρο και άσπρο, ώστε οι συσκευασίες να μην παίρνουν την προσοχή από τα ιδιαίτερα χρώματα των προϊόντων. Έτσι, η διαφοροποίηση των κωδικών επιτυγχάνεται από την εικονογράφηση αλλά και το κοπτικό που αποκαλύπτει το προϊόν”.

Ο σχεδιασμός έγινε σε συνεργασία με τον Γιάννη Μελέτιο και την Δανάη Σαργολόγου. 

  

Η φωτογράφηση των συσκευασιών έγινε από τον Γιώργο Βιτσαρόπουλο.

One Response

  • YALOS Branding Intelligence

    Μπράβο σας! Καθαρές, ισορροπημένες συσκευασίες.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-11-2017 [0]

Η Elly K P σχεδιάζει μια συλλογή επίπλων και αντικειμένων με έμπνευση από το ελληνικό αλφάβητο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-11-2017 [0]

Νέα τουριστική ταυτότητα για την Αττική

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [11]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).