Διαφήμιση, αφαίρεση και… Lego

21-03-2012

H γερμανική διαφημιστική Jung von Matt έχοντας ως πελάτη της τη γνωστή εταιρεία Lego επέλεξε να δημιουργήσει μια έντυπη διαφημιστική καμπάνια, που στηρίζεται στην αξία της αφαίρεσης. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνουν είναι να παρουσιάσουν μινιμαλιστικές απεικονίσεις μερικών από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων (φυσικά με τη χρήση των γνωστών τούβλων). Το σύνολο ολοκληρώνεται με το λογότυπο της Lego και τη λέξη “imagine” (φανταστείτε).

Χωρίς να σας δώσουμε κανένα στοιχείο μπορείτε να μαντέψετε ποιοι απεικονίζονται σε κάθε εικόνα;

13 Responses

  • Βασίλης Ευθυμιάκος

    Ντοναλντ & Χιούι, Λιούι, Ντιούι
    Αστερίξ & Ιντεφίξ & Οβελίξ
    The Simpsons
    Χελωνονιντζάκια
    Southpark

    : )

  • Κώστας Μπαρτσώκας

    Εκπληκτικό…!

  • Αρίσταρχος Παπαδανιήλ

    Εξαίσιο! Όταν ο ιμπρεσιονισμός συναντά τον κυβισμό και η διαφήμιση την τέχνη!

  • Babis Manologlou

    Η δύναμη της φαντασίας είναι μοναδική και ανεξάντλητη….

  • x

    Ενταξει, αναυδη! Υπεροχο!

  • Kommigraphics

    jawdropping! Εκπληκτικό!
    Αυτά να τα βλέπουν οι δικοί μας που θέλουν πάντα μεγαλύτερο το λογότυπο και όσες παραπάνω περιγραφές μπορούμε, μήπως και κάποιος δεν καταλάβει τι εννοούμε! Μπράβο στην ομάδα!

  • anna notara

    Εκπληκτικό!

  • Christ

    !!!

  • Αστυνόμος Μπαλούρδος

    Η απόδειξη πως η αφαίρεση είναι μια πολύ σοβαρή διαδικασία που προϋποθέτει τη γνώση και τη μελέτη του όλου.

    Όλα τα λεφτά είναι ο Ιντεφίξ, ο οποίος ανάμεσα στους δύο “γνώριμους” σχεδόν κουνάει την ουρά του!

    Φαντάζομαι όμως πως η καμπάνια απευθύνεται στους γονείς ή έστω σε ενήλικες αγοραστές.

  • benson

    Και τώρα όλοι πίσω στους υπολογιστές γιατί αύριο λήγει η προθεσμία για τον διαγωνισμό λογοτύπου της Άνω Ραχούλας!!

  • dimitrisanastasiadis

    Δηλαδή εντάξει…μετά απο αυτό τι να πω σε πελάτες που δεν πιάνουν conceptικές δουλειές?

  • Δημήτρης Παπάζογλου

    Eυρηματικότατο…

  • vivi markatos

    Πραγματικά δεν περίμενα πως θα έβλεπα ποτέ χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων τόσο μινιμαλιστικά και μέσα από τουβλάκια χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που να μαρτυρούν την ταυτότητά τους και μόνο με την χρήση των χρωμάτων και των σχημάτων να μπορούσα να τους καταλάβω…. Είναι εντυπωσιακό.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).