Διαφήμιση, αφαίρεση και… Lego

21-03-2012

H γερμανική διαφημιστική Jung von Matt έχοντας ως πελάτη της τη γνωστή εταιρεία Lego επέλεξε να δημιουργήσει μια έντυπη διαφημιστική καμπάνια, που στηρίζεται στην αξία της αφαίρεσης. Το μόνο που χρειάστηκε να κάνουν είναι να παρουσιάσουν μινιμαλιστικές απεικονίσεις μερικών από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων (φυσικά με τη χρήση των γνωστών τούβλων). Το σύνολο ολοκληρώνεται με το λογότυπο της Lego και τη λέξη “imagine” (φανταστείτε).

Χωρίς να σας δώσουμε κανένα στοιχείο μπορείτε να μαντέψετε ποιοι απεικονίζονται σε κάθε εικόνα;

13 Responses

  • Βασίλης Ευθυμιάκος

    Ντοναλντ & Χιούι, Λιούι, Ντιούι
    Αστερίξ & Ιντεφίξ & Οβελίξ
    The Simpsons
    Χελωνονιντζάκια
    Southpark

    : )

  • Κώστας Μπαρτσώκας

    Εκπληκτικό…!

  • Αρίσταρχος Παπαδανιήλ

    Εξαίσιο! Όταν ο ιμπρεσιονισμός συναντά τον κυβισμό και η διαφήμιση την τέχνη!

  • Babis Manologlou

    Η δύναμη της φαντασίας είναι μοναδική και ανεξάντλητη….

  • x

    Ενταξει, αναυδη! Υπεροχο!

  • Kommigraphics

    jawdropping! Εκπληκτικό!
    Αυτά να τα βλέπουν οι δικοί μας που θέλουν πάντα μεγαλύτερο το λογότυπο και όσες παραπάνω περιγραφές μπορούμε, μήπως και κάποιος δεν καταλάβει τι εννοούμε! Μπράβο στην ομάδα!

  • anna notara

    Εκπληκτικό!

  • Christ

    !!!

  • Αστυνόμος Μπαλούρδος

    Η απόδειξη πως η αφαίρεση είναι μια πολύ σοβαρή διαδικασία που προϋποθέτει τη γνώση και τη μελέτη του όλου.

    Όλα τα λεφτά είναι ο Ιντεφίξ, ο οποίος ανάμεσα στους δύο “γνώριμους” σχεδόν κουνάει την ουρά του!

    Φαντάζομαι όμως πως η καμπάνια απευθύνεται στους γονείς ή έστω σε ενήλικες αγοραστές.

  • benson

    Και τώρα όλοι πίσω στους υπολογιστές γιατί αύριο λήγει η προθεσμία για τον διαγωνισμό λογοτύπου της Άνω Ραχούλας!!

  • dimitrisanastasiadis

    Δηλαδή εντάξει…μετά απο αυτό τι να πω σε πελάτες που δεν πιάνουν conceptικές δουλειές?

  • Δημήτρης Παπάζογλου

    Eυρηματικότατο…

  • vivi markatos

    Πραγματικά δεν περίμενα πως θα έβλεπα ποτέ χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων τόσο μινιμαλιστικά και μέσα από τουβλάκια χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που να μαρτυρούν την ταυτότητά τους και μόνο με την χρήση των χρωμάτων και των σχημάτων να μπορούσα να τους καταλάβω…. Είναι εντυπωσιακό.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-11-2018 [1]

Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2018 [2]

Από τη MILK η νέα εικόνα της MISKO

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).