Για τον ΠΑΟΚ σχεδιάζει η Designers United

21-10-2013

Μια πρωτότυπη κίνηση αποτελεί η δημιουργία κινητής μπουτίκ από την ομάδα του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό τρέιλερ, κατασκευασμένο με σκοπό να καλύψει τη ζήτηση για branded προϊόντα των οπαδών του ΠΑΟΚ που ζουν μακριά από τη Θεσσαλονίκη.

Την οπτική φροντίδα της κινητής μπουτίκ ανέλαβε η Designers United. Το brief στο οποίο έπρεπε να απαντήσει το γνωστό δημιουργικό γραφείο αφορούσε στην ανάγκη της ΠΑΕ να δημιουργηθεί μία δυνατή και ταυτόχρονα δυναμική και σύγχρονη οπτική γλώσσα που να αντανακλά τον σύγχρονο ΠΑΟΚ. Ο μοναδικός περιορισμός που υπήρξε ήταν να αποφευχθεί η (δεσμευτική) χρήση φωτογραφιών παικτών. Το σύνολο του τελικού σχεδιασμού βασίζεται σε γραφικά στοιχεία αντίστοιχα με αυτά που χρησιμοποιούν οι προπονητές για να υποδείξουν τις κινήσεις των παικτών στον χώρο, παράλληλα με την δυναμική τυπογραφική αποτύπωση του λεκτικού μήματος “Pride and Glory” (τιμή και δόξα).

Σύμφωνα με το, γνωστό για τα παοκτζήδικα αισθήματά του, σχεδιαστή Δημήτρη Παπάζογλου το συγκεκριμένο λεκτικό μήνυμα επελέγη καθώς αντανακλά το DNA της ομάδας, αφού μέσα σε 2 λέξεις συνοψίζει τα βασικά συστατικά από τα οποία ο ΠΑΟΚ είναι φτιαγμένος από την πρώτη μέρα ακόμα της ίδρυσης του. «Λάβαμε υπ΄’οψιν ένα σύνολο τέτοιων αξιών που εμπεριέχονται στο παρελθόν αλλα και στο παρόν της ομάδας» λένε οι σχεδιαστές της Designers United και καταλήγουν «Εστιάσαμε σε γνωρίσματα-χαρακτηριστικά της μεγάλης παράδοσης του συλλόγου στα οποία φυσικά συμπεριλαμβάνεται και η επικαιρότητα, όπως το σύνθημα “Pride and Glory” αλλά δεν μείναμε εκεί. Θεωρούμε το “Pride and Glory” αντιπροσωπευτικό των χαρακτηριστικών και των φιλοδοξιών που έχει ο κόσμος του ΠΑΟΚ σε ένα γενικότερο πλαίσιο που εκτείνεται μακρύτερα από τωρινά ζητήματα και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του».

PAOK-FC-Trailer-1PAOK-FC-Trailer-2 PAOK-FC-Trailer-3 PAOK-FC-Trailer-4



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).