Για τον ΠΑΟΚ σχεδιάζει η Designers United

21-10-2013
Μια πρωτότυπη κίνηση αποτελεί η δημιουργία κινητής μπουτίκ από την ομάδα του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό τρέιλερ, κατασκευασμένο με σκοπό να καλύψει τη ζήτηση για branded προϊόντα των οπαδών του ΠΑΟΚ που ζουν μακριά από τη Θεσσαλονίκη. Την οπτική φροντίδα της κινητής μπουτίκ ανέλαβε η Designers United. Το brief στο οποίο έπρεπε να απαντήσει το γνωστό δημιουργικό γραφείο αφορούσε στην ανάγκη της ΠΑΕ να δημιουργηθεί μία δυνατή και ταυτόχρονα δυναμική και σύγχρονη οπτική γλώσσα που να αντανακλά τον σύγχρονο ΠΑΟΚ. Ο μοναδικός περιορισμός που υπήρξε ήταν να αποφευχθεί η (δεσμευτική) χρήση φωτογραφιών παικτών. Το σύνολο του τελικού σχεδιασμού βασίζεται σε γραφικά στοιχεία αντίστοιχα με αυτά που χρησιμοποιούν οι προπονητές για να υποδείξουν τις κινήσεις των παικτών στον χώρο, παράλληλα με την δυναμική τυπογραφική αποτύπωση του λεκτικού μήματος "Pride and Glory" (τιμή και δόξα). Σύμφωνα με το, γνωστό για τα παοκτζήδικα αισθήματά του, σχεδιαστή Δημήτρη Παπάζογλου το συγκεκριμένο λεκτικό μήνυμα επελέγη καθώς αντανακλά το DNA της ομάδας, αφού μέσα σε 2 λέξεις συνοψίζει τα βασικά συστατικά από τα οποία ο ΠΑΟΚ είναι φτιαγμένος από την πρώτη μέρα ακόμα της ίδρυσης του. «Λάβαμε υπ΄'οψιν ένα σύνολο τέτοιων αξιών που εμπεριέχονται στο παρελθόν αλλα και στο παρόν της ομάδας» λένε οι σχεδιαστές της Designers United και καταλήγουν «Εστιάσαμε σε γνωρίσματα-χαρακτηριστικά της μεγάλης παράδοσης του συλλόγου στα οποία φυσικά συμπεριλαμβάνεται και η επικαιρότητα, όπως το σύνθημα "Pride and Glory" αλλά δεν μείναμε εκεί. Θεωρούμε το "Pride and Glory" αντιπροσωπευτικό των χαρακτηριστικών και των φιλοδοξιών που έχει ο κόσμος του ΠΑΟΚ σε ένα γενικότερο πλαίσιο που εκτείνεται μακρύτερα από τωρινά ζητήματα και ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του». PAOK-FC-Trailer-1PAOK-FC-Trailer-2 PAOK-FC-Trailer-3 PAOK-FC-Trailer-4



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-05-2016 [9]

Η ταυτότητα της Σίφνου από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-05-2016 [20]

Το ERT.gr αποκτά νέο(;) πρόσωπο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).