Εκπτώσεις τέλος

19-09-2011

Έχω δει κατα καιρούς αρκετούς συναδέλφους να διαλαλούν τις εκτπώσεις και τις προσφορές που κάνουν ώστε να τραβήξουν ενδεχομένως νέους πελάτες. Πόσο λάθος είναι αυτή η τακτική ή πόσο λάθος είμαι εγώ;

Είναι συγκριτικό πλεονέκτημα η τιμή;

Δηλαδή ένα λογότυπο που κάνει €50 είναι καλύτερο από μια απλή μελέτη που ξεκινάει από τα €1500 και βάλε/ανάλογα το project; Είναι πιο φτηνό, αλλά υπάρχει ανάγκη για ένα “φτηνό” λογότυπο;

Πόσο χρόνο θα διαθέσουμε για κάτι το οποίο έχει μια χαμηλή τιμή και πόσο θα μας εκτιμήσει τελικά ο πελάτης;

Άραγε έχουμε ακόμα την πολυτέλεια να απαξιώνουμε την δουλειά μας, τις σπουδές μας, τους συναδέλφους/ανταγωνιστές μας και να χάνουμε και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας που έχουμε;

Σε αυτή την ύφεση, ο πελάτης δεν θέλει κάτι φτηνό, κάτι με χαμηλό κόστος, θέλει μια σωστή λύση επικοινωνίας για να μπορέσει να σταθεί μέσα και μετά την κρίση, θέλει συνεργάτες να καταλάβουν τις ανάγκες του και όχι ανθρώπους που το μοναδικό τους πλεονέκτημα είναι πως εργάζονται εκτός κόστους.

Οι τιμές διαμορφώνονται σύμφωνα με την εμπειρία, το δυναμικό, και τo κόστος του κάθε γραφείου/συναδέλφου. Είναι φυσιολογικό λοιπόν η τιμή να έχει διακυμάνσεις εαν εργαζόμαστε μόνοι μας στο σπίτι ή αν είμαστε σε ένα οργανωμένο γραφείο με 10 άτομα.

Με δεδομένο αυτό ποια είναι ακριβώς η χρησιμότητα των προσφορών; Ελάτε να σας κάνουμε δουλεία και μετά να το κλείσουμε; Ελάτε γιατί είμαστε πιο καλοί πιο φτηνοί και πιο γρήγοροι; Διάολε, πόσες αφίσες για €30 πρέπει να σχεδιάσω για να βάλω βενζίνη για να πάω στο ραντεβού για την αφίσα;

Οι υπόλοιποι αφήνουμε την δουλέια μας να πεθάνει, κοιτάζοντας τον εαυτό μας και μόνο, σαν κλασσικοί νεοέλληνες αντί να δράσουμε δημιουργικά και να βρούμε λύσεις όλοι μαζί που θα μας επιτρέψουν να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίες τα επόμενα χρόνια.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Δημήτρης Κανελλόπουλος

Το παρόν άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από το ιστολόγιο του Δ. Κανελλόπουλου

19 Responses

  • Nassos

    Εσείς μια χαρά τα λέτε ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ
    Για ρωτήστε όμως κι ένα νέο που ΔΕ βρίσκει ΠΟΥΘΕΝΑ δουλειά πώς θα τα βγάλει πέρα!
    Όλες οι πόρτες κλειστές. Το μόνο όπλο που έχουμε για το φιλάδιο του σουβλατζή της γειτονιάς που ΔΕ νοιάζεται για υψηλό design είναι οι τιμές μας.
    Εγώ έχω πουλήσει logo και με 200 ευρώ. Κι αν κάποιος μου πει ότι το πούλησε 50 ούτε που θα τον στραβοκοιτάξω. Θα του πω “κρίμα, αλλά σε νοιώθω”

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Δεν είναι θεωρία. Το να κοστολογείς σωστά είναι η αρχή για να γίνεις επαγγελματίας. Ξέρεις υπάρχει αντικειμενικά ένας “χρόνος” και ένας τρόπος που γίνονται οι όλες εργασίες.

    Για να ρίξεις το κόστος, κόβεις από βασικά, δεν κάνεις έρευνα, δουλεύεις γρήγορα, δίνεις 1 πρόταση, δεν κάνεις παρουσίαση, δεν κάνεις ραντεβού, στέλνεις .pdf

    Επίσης το να δουλευεις έτσι για να δικαιολογήσεις τα €200 δεν θα σου κάνει καλο μακροπρόθεσμα, θα δουλευεις πάντα με χαμηλα κοστολόγια και αμφίβολα αποτελέσματα και με “αντιστοιχους” πελάτες.

    Είναι καλύτερο να κάνεις 1 αφίσα για 500 ευρώ παρά 5 για 100.
    Φυσικά το βασικό θέμα είναι γιατί δεν “παίζουν” αυτές οι τιμές στην αγορά; Ίσως γιατί όλοι μας εργαζόμαστε κοντά στο κόστος και δεν λέμε ποτέ όχι.

    Υπάρχουν και λίγοι, που θαυμάζω για τις εργασίες τους, που διώχνουν πελάτες που ζητούν χαμηλότερες τιμές, βλέπεις η δουλεία μας είναι να σχεδιάζουμε αφού μελέτησουμε το project και μια πρόχειρη εργασία μπορεί να βλάψει τον πελάτη αλλά και την δικη μας φήμη.

  • Nassos

    Εγώ επιμένω ότι ΕΙΝΑΙ θεωρία
    Μακάρι να έκανα 1 αφίσα για 500 ευρώ
    Αυτός όμως που θέλει να πληρώσει 500 ευρώ ΔΕΝ θα έλθει σε μένα. Θα πάει στα μεγάλα-γνωστά ονόματα.
    Μέχρι να φτάσω εκεί, ΔΕΝ ΕΧΩ άλλη επιλογή απ’ το να κάνω 5 αφίσες για 100 ευρώ. Κι εγώ και τόσοι άλλοι (γιατί δε μιλάνε οι άλλοι ΜΟΝΟ εγώ το κάνω;) που προτιμάμε να ασχολούμαστε με αυτό που αγαπάμε και παράληλα να μη μας τρέφουν οι γονείς μας…

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Αγαπητέ, σκέφτηκες πως δεν υπάρχουν πλεόν οι 5 αφίσες (σαν project) στην αγορά για να τις κάνεις για €100; Πλεόν υπάρχει μία ή καμία και γίνεται τσάμπα για να μπεί σε κάποιο portfolio.

    Συμφωνώ για το θεωρητικό το πράγματος, αλλά δουλεία μου είναι και ξέρω να την κάνω χρόνια τώρα.

  • _Κ*

    Νισάφι πια με τις “διαφημιστικές” του κώλου και τα “art studios” που ξεφτυλίζουν το επάγγελμά μας. Όταν βλέπω “1000 κάρτες 45 ευρώ” μου ‘ρχεται να πάρω τηλέφωνο και να τους στολίσω. Και η πλάκα είναι ότι κάποιοι από αυτούς έχουν το απίστευτο θράσος να μιλάνε για δημιουργικό. Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου, δεν παλεύεται παιδιά η κατάσταση, ειδικά στην επαρχεία, πιστέψτε με. Ο καθένας που γνωρίζει να ρίχνει δυο τρια arial σε μια Α4 και να κοτσάρει μια εικόνα (εννοείται πάντα στα 72dpi…) αυτοχρίζεται γραφίστας και η χάρη του μπορεί να φτάσει μέχρι και σε ετικέτες συσκευασιών από ένα απλό inkjet. έλεος…
    Καταλαβαίνω την ανάγκη κάποιου που παλεύει να επιβιώσει, αλλά δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοια, κάπου πρέπει να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, και το να αδιαφορούμε για την κατάσταση είναι σαν να βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας.

    Και δεν είναι καθόλου θεωρία, αγαπητέ Νάσο, είναι καθημερινότητα για πολλούς συναδέλφους, τη ζω κι εγώ στο πετσί μου κάθε μέρα και στεναχωριέμαι όταν μου λένε φίλοι και συνάδελφοι ότι σκέφτονται να κλείσουν γιατί δεν βγαίνει ούτε το ενοίκιο. Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν μακρά πορεία στο χώρο και αξιόλογη, ανθρώπους που έχουν επενδύσει κάποια χρήματα για να στήσουν σοβαρές επιχειρήσεις και βλέπουν τον κάθε τυχοδιώκτη να τους αρπάζει το ψωμί μέσα απ’ τα χέρια. Και τι να πω όταν βλέπω παιδιά ταλαντούχα να μην βρίσκουν δουλειά, γιατί έχει γεμίσει η πιάτσα από γραμματείς-γραφίστες(που κάνουν και κάνα ρετούς!)? Απογοητεύομαι φίλε μου γιατί θα έπρεπε ο καθένας να λαμβάνει αυτό που αξίζει. Αλλά δυστυχώς η αναξιοκρατία και η αρπαχτή τείνουν να ταυτιστούν με το dna του έλληνα, και τώρα ειδικά με την κρίση έχουν όλοι μια υπέροχη δικαιολογία για να μην βλέπουν τη σχέση τιμής- ποιότητας. Αυτό είναι άδικο, για να μην πω παράλογο. Ειλικρινά εγώ μονάχα ξέρω πώς συντηρώ το γραφείο μου, αλλά αυτή η δουλειά είναι συνειδητή επιλογή μου, δεν “προέκυψε”, την αγαπάω, έχω επενδύσει πολύ χρόνο πολύ διάβασμα και πολύ χρήμα, και το να μπω ξαφνικά στο τριπάκι ότι αν δεν ρίξω τις τιμές δεν θα καταφέρω να επιβιώσω, είναι η μεγαλύτερη πλάνη, γιατί είναι ζήτημα χρόνου να γυρίσει εναντίον μου. Κι επιτέλους υπάρχουν κανόνες στη δουλειά μας, υπάρχει μια προεργασία, δεν μπορεί να γίνει κάτι στο πιτς φυτίλι όσο “γραφισταράς” και να ναι κάποιος. Εντέλει αυτόν τον χρόνο πληρωνόμαστε, καθώς και όλα τα ταλέντα και τις γνώσεις που αφομοιώσαμε στο πέρασμα των χρόνων και πλέον εμπεριέχονται και στην τελευταία γραμμή που θα τραβήξουμε, στο κάθε τι που κάνουμε ~ δεν βασίζεται στην τυχαιότητα η δουλειά μας, ούτε στο “μ’ αρέσει-δεν μ’αρέσει”, είναι επιστήμη, δεν είναι χόμπι, δεν χωρούν ούτε τσαπατσουλιές ούτε εκπτώσεις πάσης φύσεως. Τέλος πάντων, σταματώ εδώ γιατί θα εκνευριστώ και δεν θέλω (έχω και ένα βιβλίο να διορθώσω).
    Ας μας φωτίζει ο θεός των γραφιστών να τελειώνει πια αυτή η θλιβερή ιστορία…
    Με φιλικούς χαιρετσιμούς και συγνώμη αν στεναχωρώ κάποιους, δεν ήτο πρόθεσις.
    *Κυριακή Χατζησάββα*

  • Aris Alevras | BLISSPROJECTS

    Απόλυτα σεβαστή η γνώμη σας και πολύ ορθά τα όσα γράφετε. Δυστυχώς, στη χώρα που έχουμε την ατυχία να εργαζόμαστε, δεν υπάρχει η παιδεία ώστε να εκτιμηθεί το γεγονός ότι ένα λογότυπο δεν είναι “το σηματάκι στην ταμπέλα” και μια αφίσα δεν είναι “ένα ποστεράκι να το κολλήσουμε κάπου να μας δούνε”.

    Ειδικά στο θέμα της εταιρικής ταυτότητας τα παραδείγματα που έχουμε από τη μικρή εμπειρία μας στο χώρο (since 2003) είναι κωμικοτραγικά με αποτέλεσμα να σκέφτεσαι ορισμένες φορές ότι δεν αξίζει καν τον κόπο να μπεις σε αντιπαράθσεη με τον πελάτη, επομένως τον “ζυγίζεις” του δίνεις μια τιμή η οποία είναι στα μέτρα του (χωρίς να ξεφτιλίζεις το χρόνο και τον κόπο σου) και ασχολείσαι “τόσο-όσο”. Αφού δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι το λογότυπο είναι “η εικόνα” της εταιρίας/του προϊόντος/της υπηρεσίας του και απαιτεί μελέτη με συγκεκριμένη μεθοδολογία, χρόνο και φυσικά το αντίστοιχο κόστος, δίνεις μια ικανοποιητική -για όλες τις πλευρές- τιμή και ασχολείσαι όσο του αξίζει με γνώμονα την αξιοπρέπεια και την προσαρμοστικότητα στις καταστάσεις.

    Ας μην αναφερθώ σε διαφημιστικό έντυπο, αφίσα και καταχωρήσεις αυτή την εποχή γιατί προβλέπω να “πέφτει” το blog και να μας αρχίσει τα παράπονα ο κος Φακίνος! Αυτά που ζούμε καθημερινά λόγω “κρίσης” είναι πραγματικά για να γραφτεί βιβλίο…. (δραματική κομεντί).

    Για να μην κουράζω άλλο, θεωρώ ότι αυτές τις εποχές η προσαρμοστικότητα είναι το παν με γνώμονα πάντα το σεβασμό στην καλή δουλειά, την ποιότητα και το status του πελάτη (απαιτεί λίγη έρευνα αυτό αλλά είναι σημαντικό). Καλές και θεμιτές είναι οι “προσφορές” αρκεί να μην μπερδεύουμε την οπτική επικοινωνία με τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ και τα LIDL.

    Φιλικά,
    Άρης Αλευράς
    BLISSPROJECTS

  • Nassos

    @Κυριακή
    Συμφωνώ ότι δεν είμαστε “ίδια κι όμοια”.
    Γι’ αυτό οι “μικροί” χρεώνουμε 100 και εσείς οι “μεγάλοι” χρεώνετε 500.
    Ότι και να λέτε υπάρχουν και ανάλογοι πελάτες. Ο σουβλατζής της γειτονιάς μου ΔΕ ΘΕΛΕΙ να του κάνω 10 ώρες έρευνα για τη μπροσούρα που θα ρίξει κάτω απ’ την πόρτα της κυρά-Κατίνας.
    Θέλει να του φτιάξω κάτι γρήγορα και φτηνά, γιατί δεν έχει λεφτά για κάτι παραπάνω. Να ζήσει αξιοπρεπώς προσπαθεί κι αυτός όπως κι εγώ.

  • Κώστας Αλεβιζόπουλος

    θα αναφερθώ σε ιστορία συναδέλφου. “Γραφίστρια” που στην ελεύθερη ώρα της σχεδίαζε αφίσες με κόστος 80 ευρώ, ξαφνικά για χ λόγους έχασε τον πελάτης της. Ο πελάτης βρήκε κάποιο γραφείο να του φτιάξει τις αφίσες. Οταν του έδωσαν τιμές, ρώτησε για ποιό λόγο μου ζητάτε 150 ευρώ για κάτι που πλήρωνα 80; Αποτέλεσμα ήταν να πέσει η τιμή στα 90 για να μην φύγει ο πελάτης. Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

  • Λεωνίδας

    oloi mazi antama kai o kathis sto louki tοu.!

    (εύστοχες παρατηρήσεις, αλλά και θεωρίες)

    Συμφωνώ με τον Δημήτρη Κανελλόπουλο αλλά νομίζω ότι όταν δεν έχεις δουλειά θα πασχίσεις να βρείς και μια εκ των συνεπειών είναι να ρίξεις τις τιμές.

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    κάτι ακόμα, μιλάμε για εκπτώσεις και την προβολή τους, δηλαδή π.χ. “-70% στα λογότυπα για το μήνα Ιούλιο!.”

    Προλάβετε.

  • KOSTAS

    PEDIA AFTI ISIZITISI THA KRATISI POLA XRONIA!!!!!! AFTO POU MOU DIMIOURGITHIKE SAN ARXIKI APORIA OTAN APOFITISA KE PIRA TO PTIXIO TOU GRAFISTA KE PROSPATHISA NA BRO DOULIA INE MIPOS IME MALAKSA POU EPENDISA SE SPOUDES MIPOS EPREPE NA EPENDISO SE MIXANIMATA AFOU O KOSMOS KITAI TIN TIMI KE OTAN KAPIOS SPUDAZI 2-5 XRONIA GIA NA KATANOISI TIN BASIKES ARXES TOU LOGOTIPOU POS APETI APO TON PELATI NA TO KATALABI MESA SE MIA ORA???????????

  • Μανώλης Αγγελάκης / tind

    fuck you pay me http://vimeo.com/22053820

  • bobo

    ποιο ακριβώς είναι το οικονομικό μοντέλο της κοινωνίας μας, και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του;..

    @ designmag:..
    η ελληνική λέξη «μαϊντανός» είναι περισσότερη υβριστική από έναν άσεμνο αγγλικό όρο για την πράξη της σεξουαλικής συνεύρεσης;..

    🙂

  • _Κ*

    @Μανώλης: υπέροχο το βίντεο ~ thanX 🙂

  • _Κ*

    @Nassos
    Πως εννοείς το “μικροί-μεγάλοι”?
    Για τα υπόλοιπα / Καταλαβαίνω πώς το θέτεις και είναι λογικά αυτά που γράφεις. Αυτό το τόσο απλό όμως λειτουργεί πολυεπίπεδα, και σαν χιονοστιβάδα. Το παράδειγμα που δίνει ο Κώστας είναι πολύ χαρακτηριστικό.

    Η πληροφορία μεταδίδεται από στόμα σε στόμα (bad news travels fast!), ο πελάτης κρατάει μια τιμή στο νου του, και έχοντας αυτήν σαν δεδομένο (θαρρείς και είναι νόμος), περιμένει την ίδια από τον επόμενο γραφίστα που θα επισκεφτεί. Δεν κάνει τον συσχετισμό τιμής-ποιότητας και εκεί ξεκινά ένας φαύλος κύκλος.

    Ειλικρινά λυπάμαι όταν όμορφες δουλειές πληρώνονται με ψίχουλα ~ είναι τόσο κρίμα. Και σκέψου ότι αν μια καλή δουλειά για την οποία εργάστηκες σκληρά σου απέφερε μερικά φραγκοδίφραγκα, πόσο άλλο θα πρέπει να κοπιάσεις και πόσο να στίψεις το μυαλό σου για να αμοιφθείς όσο ένας συνάδελφός σου πχ στη Νέα Υόρκη, που η δουλειά του ενδεχομένως να είναι πολύ “λιγότερη” από την δική σου? Είναι να σε πιάνει απελπισία…

    Αυτή η κουβέντα μοιάζει να μην οδηγεί πουθενά, αλλά δεν είναι έτσι. Έχει σημασία να καταλάβουμε όλοι πώς ο καθένας με την στάση του τροφοδοτεί αυτήν την κατάσταση. Προσωπικά έχω διώξει αρκετούς πελάτες που ψάχνανε για “φτηνό και καλό” (είδα βεβαίως στη συνέχεια τι αγόρασαν και γελούσα μετά δακρύων), όχι γιατί έχω την πολυτέλεια να μην δουλεύω, αλλά για να μην ροκανίσω μόνη μου το κλαδί που κάθομαι. Προτιμώ να έχω λίγους και καλούς πελάτες που σέβονται τη δουλειά μου, παρά να έχω πολλούς που θα με έχουν στο μυαλό τους σαν τη φτηνή ζω-γραφίστρια… !

    Μήπως τελικά δεν ισχύει ο κανόνας το “μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό”?

  • designmag

    @bobo
    Εξαρτάται. Αν κάποιος αποκαλεί ένα συγκεκριμένο άτομο “μαϊντανό” τότε, ναι είναι περισσότερο υβριστικό από μια έκφραση που δεν απευθύνεται σε κάποιον. Αν ο άσεμνος αγγλικός όρος είχε συγκεκριμένο στόχο, τότε θα είχε κι αυτός διαγραφεί.

  • bobo

    @ designmag:..
    σας ευχαριστώ, που «ξενυχτήσατε» για να μου απαντήσετε στην απορία μου… το εκτιμώ… καλημέρα!..

    α, βλέπω ότι διορθώσατε και το κείμενο του ντιζκλέιμερ… παρακαλώ, παρακαλώ, τίποτα…

    🙂

  • Γιάννης

    Σαν γραφίστας, θέλω απλά να πω μια μικρή κουβέντα που μου είπε ένας καθηγητής μου. Το Photoshop, έδωσε δουλειά στους άσχετους. έφτασα σε σημείο να υποχρεώνομαι απο το γύρω σύστημα των freelancers να χρεώνω κατάλογο για γνωστή φίρμα ρούχων, 2 ευρώ τη σελίδα. Στις 8 σελίδες που σχεδίασα, και πριν καν ολοκληρώσω το 16σέλιδο, τα παράτησα, τους πήρα τηλέφωνο και ακύρωσα τη συμφωνία. Συνολικά, με την επίβλεψη, και όλα, image banks αγορές κλπ, θα έβγαζα 150 ευρώ.

  • Φίλιππος

    Μου αρέσει αυτή η κουβέντα… Πάντα μου άρεσε…

    Επαρχεία: Ήρωες συνάδελφοι…

    Πραγματικά εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες. Λογικό καθώς είναι απαίδευτο το πελατολόγιο, μικρός ο ανταγωνισμός των πελατών, λίγες οι απαιτήσεις τους, άχρηστη η «ψαγμένη» προβολή, ζόρικες οι εποχές, πολλοί οι συνάδελφοι. Όμως η αλήθεια είναι ότι ψιλοβγαίνουν, κουτσά στραβά τουλάχιστον όλο και κάτι γίνεται…

    Αστικά κέντρα: Εδώ γίνεται το μακελειό!.

    Όσοι εργάζονται σε «μεγάλες» εταιρίες; Τα κάνω όλα και συμφέρω και με το μικρότερο κόστος φυσικά. «…Α! και αν μπορέσεις πετάξου όπως θα φεύγεις να πάρεις τα φιλμάκια… …Και φερ’ τα αύριο μωρέ, μην γυρνάς πάλι πίσω!» (πονόψυχος ο εργοδότης!) «…και πού σε! Μην ξεχάσεις αύριο πριν έρθεις να πάς από το Τυπογραφείο, να πάρεις εκείνα τα έντυπα που δεν πρόλαβες σήμερα!» (φάε στην μάπα και κανα 2ωρο πρωί, πρωί, στην Βουλιαγμένης ή Αλεξάνδρας ή Ακαδημίας ή όπως την λεν στην γειτονιά σου την κίνηση). «Σκέψου ρε συ κάτι για αυτόν τον έεεερημο τον πελάτη… …περιμένει μια καλή πρόταση ο κακόμοιρης…» (Πάει το σινεμά που σχεδίαζα… πάλι μπροστά από μια οθόνη θα ξενυχτήσω…)

    Για τους μικρούς που επιχειρούν στα αστικά κέντρα; Το παιδί πεινάει, το γάλα κοστίζει, η ΔΕΗ απλήρωτη, ο ΟΑΕΕ; άστο μην το συζητάς… …Πω πω έχω να κάνω και τα εμβόλια του παιδιού που να πάρει… Πως θα θεωρήσω βιβλιάριο; Ο πελάτης κάνει σκληρά παζάρια μία από τα ίδια και γι’ αυτόν… …Α! Ίσως ρε συ ο πατέρας να μην έφαγε όλη την σύνταξη, κάτσε να πάρω ένα τηλ να δω έμεινε τίποτα για μας μπας και βάλω και τίποτα στους τόκους της παλιοτράπεζας που έχει σπάσει τα τηλέφωνα.

    Ίσως να μην είμαι αρκετά καλός. Ίσως να μην έχω «Πλάτες». Ίσως τύχη; Μπορεί και σκληρό πετσί; …Δεν ξέρω… Ψάχνω ακόμα, προσπαθώ, βελτιώνομαι, ενημερώνομαι, δοκιμάζω.

    Που θα μου πάει; Θα το παλέψω και θα την βγάλω την άκρη. Αφού υπάρχουν άτομα που λένε ότι υπάρχει η συνταγή. Εγώ θα την βρω ο κόσμος να χαλάσει!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΦΟΡΑ 14-09-2017 [0]

Επετειακή έκδοση για το backpacker.gr

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-07-2017 [6]

Εκεί που ζουν οι νυχτερίδες

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-05-2017 [0]

Ραντεβού στ’ άστρα με πέντε σημαντικούς δημιουργούς

ΔΙΑΦΟΡΑ 03-05-2017 [0]

Δέκα χρόνια εν αναμονή για την Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-04-2017 [9]

Ψηφίστε το καλύτερο βίντεο της τελετής απονομής ΕΒΓΕ 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 27-01-2017 [0]

Συνδρομές μελών της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας για το 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 25-10-2016 [0]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Toolkit Designers Meeting 2016

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-10-2016 [0]

Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή στην έκθεση της Στέγης “Tomorrows”

ΔΙΑΦΟΡΑ 10-10-2016 [0]

Σε διαβούλευση ο φάκελος των ανοικτών διαγωνισμών από την Ένωση Γραφιστών



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).