Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

11-09-2018

Πριν από έξι περίπου μήνες, οι άνθρωποι του τηλεοπτικού καναλιού ΣΚΑΪ προσέγγισαν τη δημιουργική ομάδα της ΝΟΜΙΝΤ ζητώντας την αλλαγή της εικόνας του. Η NOMINT, με επικεφαλής τον σκηνοθέτη Τόνυ Ζαγοραίο και τον creative director Χρήστο Λεφάκη, δημιούργησε τη νέα εικόνα τoυ καναλιού, συμπεριλαμβανομένων του λογότυπου, του πακέτου γραφικών, των εισαγωγικών βίντεο και των τίτλων του δελτίου ειδήσεων.

Η δημιουργική διαδικασία άρχισε με τη στενή συνεργασία της ΝΟΜΙΝΤ με την ομάδα μάρκετινγκ του ΣΚΑΪ ώστε να οριστούν παράμετροι όπως η παρούσα θέση του καναλιού, η αντίληψη των θεατών, πώς ο προγραμματισμός έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και ποιες αρχές πρέπει να αντικατοπτρίζει η νέα εικόνα. Από εκεί έγινε εμφανές ότι η κύρια πρόκληση ήταν η επανατοποθέτηση του ΣΚΑΪ από ένα τηλεοπτικό κανάλι, που αρχικά εστίαζε κυρίως στις ειδήσεις, σε ένα όνομα που θέλει να είναι σε επαφή με ευρύ φάσμα ακροατηρίων μέσω ενός δημοφιλούς ψυχαγωγικού περιεχομένου.

«Το ΣΚΑΪ κοιτάζει προς τα εμπρός, έχει θετική ατμόσφαιρα, είναι φρέσκο, ευνοεί την καινοτομία έναντι της παράδοσης». Αυτό ήταν μέρος της περιγραφής του έργου και στα ζητούμενα ήταν σαφώς η νέα εμφάνιση να αντανακλά αυτές τις ακριβώς τις αξίες. Από εκεί ξεκινώντας η ΝΟΜΙΝΤ δημιούργησε μια σειρά φανταστικών κόσμων χρησιμοποιώντας τη δημιουργικό εργαλείο του “κύβου του ΣΚΑΪ” ως κενό καμβά. O κύβος αυτός αποτελεί κεντρικό στοιχείο της νέας εικόνας. Πρόκειται για μια ευέλικτη δημιουργική “συσκευή”, που μπορεί να μετατραπεί σε αντικείμενο, μια εγκατάσταση τέχνης, μπορεί να ξεδιπλωθεί και να γίνει ένας τόπος, ένα περιβάλλον, ένα πέρασμα ή μια επιφάνεια απεικόνισης. Στην αδρανή του έκδοση είναι ένας κύβος από τον οποίο λείπουν οι δύο απέναντι πλευρές και που μοιάζει με ένα πρόσωπο ή μια σήραγγα. 

«Ο νέος λογότυπος του ΣΚΑΪ είναι ένα καθαρό και λιτό σχέδιο, γεμάτο με αιχμηρά βέλη, τα οποία μας καθοδηγούν στο μέλλον του καναλιού» σημειώνουν οι δημιουργοί της Till Noon με τους οποίους συνεργάσθηκε η ΝΟΜΙΝΤ στο γραφιστικό κομμάτι της ταυτότητας και συνεζίζουν «Με μια μικρή κίνηση οι γραμμές, τα άκρα και οι αρνητικοί χώροι μας οδηγούν σε ένα ευπροσάρμοστο αντικείμενο που μοιάζει με κύβο. Αυτό το αντικείμενο μπορεί να ξετυλιχθεί και να αναδιπλωθεί ώστε να αποκαλύψει τις πολλαπλές πλευρές του χαρακτήρα του καναλιού».

«Θέλαμε να γιορτάσουμε την αλλαγή, την αισιόδοξη άποψη του μέλλοντος, να πειραματιστούμε και να εκπλήξουμε τον θεατή συμπεριλαμβάνοντας θετικά και οικεία κοινωνικά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά με τα οποία ταυτίζεται το ελληνικό ακροατήριο» μας λένε οι άνθρωποι της ΝΟΜΙΝΤ.

Προς αυτή την κατεύθυνση αναπτύχθηκε κάθε λεπτομέρεια για το πακέτο γραφικών του ΣΚΑΪ με τρόπο ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και των τριών διαφορετικών ζωνών προγραμματισμού, το πρωί, το απόγευμα και το βράδυ. «Θέλαμε κάθε ζώνη να έχει τη δική της μοναδική υπο-ταυτότητα με τη δική της χρωματική κωδικοποίηση, τη δική της μορφή και το κινούμενο σχέδιο, ενώ όλες ακολουθούν τις ίδιες αρχές που διέπουν την έννοια και το σχεδιασμό».

 

   

2 Responses

  • hp

    χμμμ… Ορισμένες φορές κάποια πράγματα δεν λειτουργούν καλά. Μπορεί και να φταίει ο πελάτης βέβαια.

  • pass

    έχει θέμα η τυπογραφία, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ίδιο το όνομα του καναλιού που, έτσι όπως είναι ελληνοποιημένο, όσο και να το παιδέψεις θα σκάει… μετέωρο, λιγούρικο και γελοίο



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).