Νέα ταυτότητα για την travelplanet24

19-06-2013
Η Travelplanet24.com, μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2005, παρέχοντας και αναπτύσσοντας διαδικτυακά συστήματα κράτησης εισιτηρίων και web εφαρμογές με στόχο την εδραίωση ενός πρωταγωνιστικού ρόλου στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Σήμερα, η εταιρεία συγκαταλέγεται ανάμεσα στα τρία μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα και ανάμεσα στα δέκα μεγαλύτερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 15 αγορές και έχει γραφεία στο Σύνταγμα και το Βουκουρέστι. Το in-house δημιουργικό γραφείο της εταιρείας, το οποίο είναι επιφορτισμένο κυρίως με καθήκοντα που έχουν σχέση με την παρουσία της στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα, ανέλαβε την αλλαγή προσώπου της Travelplanet24 ώστε αυτή να εμφανίζεται με σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα, αποπνέoντας δυναμισμό και στρατηγική επέκτασης. Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελείται από μια βαλίτσα, πιστό σύντροφο του κάθε ταξιδιώτη, μέσα από την οποία απογειώνεται ένα αεροπλάνο, συμβολίζοντας το στρατηγικό στόχο της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της με σκοπό να γίνει το No1 διαδικτυακό ταξιδωτικό γραφείο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο λογότυπος παρουσιάζεται πιο απλός και καθαρός, αλλάζοντας σχεδιασμό και γραμματοσειρά η οποία πλέον ταυτίζεται με την γραμματοσειρά του brand “tripsta” (του λογοτύπου που χρησιμοποιείται στην επέκταση της εταιρείας στις ξένες αγορές). Θέλοντας να στηρίξει το διαχρονικό της χαρακτήρα και δίνοντας έμφαση στην πρόοδο και την τεχνολογία, ο λογότυπος διατηρεί το μπλε χρώμα. Σε διαφορετικό τόνο, το μπλε που επιλέχθηκε συμβολίζει το χρώμα της θάλασσας και του ουρανού, στοιχεία που περιβάλλουν την ατμόσφαιρα της χώρας, στηρίζοντας το προφίλ της αμιγώς ελληνικής επιχείρησης που διατηρεί τα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα. Ακόμη,  το μπλε αποπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, βασικές αξίες της εταιρείας που βρίσκεται πάντα στο πλευρό του καταναλωτή. Ο Philipp Brinkmann, CEO της Travelplanet24 δήλωσε «Η ανανέωση της εικόνας αποτελεί ακόμα μια δέσμευση για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες. Η εταιρεία επενδύει στη μελλοντική της ανάπτυξη και συνθέτει την εικόνα της νέας εποχής, που τώρα αποτυπώνεται με συνέπεια στην ανανεωμένη της ενιαία ταυτότητα».
tp-logo

ο νέος λογότυπος

 
previous

ο παλαιός λογότυπος

images

το διεθνές brand "tripsta" με το οποίο ευθυγραμίζεται ο νέος λογότυπος

 

3 Responses

  • Telalis

    https://www.mobiata.com/images/apps/expedia/icon_big.png

    THEOI…expedia logo by the way

  • Μυρτώ

    Στο site της expedia που μπήκα είδα ένα αεροπλάνο μέσα σ’ ένα κύκλο.
    Πουθενά βαλίτσα.
    Πού το βρήκες αυτό, φίλε Τελάλη;

  • enojados

    Αγαπητή Μυρτώ,

    είναι το εικονίδιο του app της expedia που έφτιαξε η mobiata.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-05-2016 [9]

Η ταυτότητα της Σίφνου από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-05-2016 [20]

Το ERT.gr αποκτά νέο(;) πρόσωπο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).