Νέα ταυτότητα για την travelplanet24

19-06-2013

Η Travelplanet24.com, μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα, ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2005, παρέχοντας και αναπτύσσοντας διαδικτυακά συστήματα κράτησης εισιτηρίων και web εφαρμογές με στόχο την εδραίωση ενός πρωταγωνιστικού ρόλου στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Σήμερα, η εταιρεία συγκαταλέγεται ανάμεσα στα τρία μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα και ανάμεσα στα δέκα μεγαλύτερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 15 αγορές και έχει γραφεία στο Σύνταγμα και το Βουκουρέστι.

Το in-house δημιουργικό γραφείο της εταιρείας, το οποίο είναι επιφορτισμένο κυρίως με καθήκοντα που έχουν σχέση με την παρουσία της στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα, ανέλαβε την αλλαγή προσώπου της Travelplanet24 ώστε αυτή να εμφανίζεται με σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα, αποπνέoντας δυναμισμό και στρατηγική επέκτασης.
Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελείται από μια βαλίτσα, πιστό σύντροφο του κάθε ταξιδιώτη, μέσα από την οποία απογειώνεται ένα αεροπλάνο, συμβολίζοντας το στρατηγικό στόχο της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της με σκοπό να γίνει το No1 διαδικτυακό ταξιδωτικό γραφείο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ο λογότυπος παρουσιάζεται πιο απλός και καθαρός, αλλάζοντας σχεδιασμό και γραμματοσειρά η οποία πλέον ταυτίζεται με την γραμματοσειρά του brand “tripsta” (του λογοτύπου που χρησιμοποιείται στην επέκταση της εταιρείας στις ξένες αγορές).
Θέλοντας να στηρίξει το διαχρονικό της χαρακτήρα και δίνοντας έμφαση στην πρόοδο και την τεχνολογία, ο λογότυπος διατηρεί το μπλε χρώμα. Σε διαφορετικό τόνο, το μπλε που επιλέχθηκε συμβολίζει το χρώμα της θάλασσας και του ουρανού, στοιχεία που περιβάλλουν την ατμόσφαιρα της χώρας, στηρίζοντας το προφίλ της αμιγώς ελληνικής επιχείρησης που διατηρεί τα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα. Ακόμη,  το μπλε αποπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, βασικές αξίες της εταιρείας που βρίσκεται πάντα στο πλευρό του καταναλωτή. Ο Philipp Brinkmann, CEO της Travelplanet24 δήλωσε «Η ανανέωση της εικόνας αποτελεί ακόμα μια δέσμευση για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες. Η εταιρεία επενδύει στη μελλοντική της ανάπτυξη και συνθέτει την εικόνα της νέας εποχής, που τώρα αποτυπώνεται με συνέπεια στην ανανεωμένη της ενιαία ταυτότητα».

tp-logo

ο νέος λογότυπος

 

previous

ο παλαιός λογότυπος

images

το διεθνές brand “tripsta” με το οποίο ευθυγραμίζεται ο νέος λογότυπος

 

3 Responses

  • Telalis

    https://www.mobiata.com/images/apps/expedia/icon_big.png

    THEOI…expedia logo by the way

  • Μυρτώ

    Στο site της expedia που μπήκα είδα ένα αεροπλάνο μέσα σ’ ένα κύκλο.
    Πουθενά βαλίτσα.
    Πού το βρήκες αυτό, φίλε Τελάλη;

  • enojados

    Αγαπητή Μυρτώ,

    είναι το εικονίδιο του app της expedia που έφτιαξε η mobiata.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-04-2017 [7]

Οι αφίσες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-03-2017 [3]

O Στέφανος Κολτσιδόπουλος σχεδιάζει για την ΕΥΔΑΠ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).