Η πρωτοβουλία Up Greek Tourism πηγαίνει Λονδίνο

05-12-2012
Πριν από λίγους μήνες, είχαμε προβάλει κι εμείς αλλά και τα περισσότερα από τα ΜΜΕ μια ιδιωτική πρωτοβουλία, με τίτλο Up Greek Tourism, η οποία κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των $30.000 περίπου που τους επέτρεψε να τρέξουν μια διαφημιστική καμπάνια στην Times Square της Νέας Υόρκης (και αργότερα στην Ουάσινγκτον), προβάλλοντας την Ελλάδα, μέσα από ένα εικαστικό που δημιούργησε για την περίσταση ο γνωστός σχεδιαστής Χάρης Τσέβης. Το Up Greek Tourism, λοιπόν, ξεκινά νέα εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων ώστε να διαφημίσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αυτή τη φορά σε ηλεκτρονικό billboard στο Piccadilly Circus, στο κέντρο του Λονδίνου. Η εκστρατεία στοχεύει στη συγκέντρωση τουλάχιστον 12.000 λιρών σε διάρκεια τριών εβδομάδων, με συνεισφορές κοινωνικής δικτύωσης μέσω της πλατφόρμας κοινωνικών συνεισφορών Loudsauce. Οι δωρητές, που συμβάλλουν με 10 λίρες και άνω, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα, χορηγία του travelplanet24. Το διαφημιστικό βίντεο (ξανά του Χάρη Τσέβη) θα προβάλλεται από την 1η Φεβρουαρίου 2013 στο Piccadilly Lite όλο το 24ωρο, επί δύο εβδομάδες. “Διαλέξαμε το Λονδίνο και το Piccadilly Circus γιατί είναι χαρακτηριστικό σημείο, εύκολα αναγνωρίσιμο διεθνώς, και επίκεντρο μιας χώρας που είναι επί χρόνια στην καρδιά του ελληνικού τουρισμού” τονίζει η Κατερίνα Σπέτσιου, Υπεύθυνη Σχεδίου της καμπάνιας του Λονδίνου.
Οι δύο προηγούμενες εκστρατείες απέδωσαν 30.000 δολάρια, εκτός απ' ότι πρόβαλαν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, προκάλεσαν και το ενδιαφέρον των διεθνών, που κάλυψαν την πρωτότυπη αυτή δράση (μεταξύ άλλων το BBC, το CNN και η εφημερίδα Guardian). Μετά από αυτή την επιτυχία, η καμπάνια του Λονδίνου θα στοχεύσει στην επίτευξη ακόμη μεγαλύτερης προβολής, ενώ θα αποτελέσει το εφαλτήριο για παρόμοιες εκστρατείες σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Έλληνας ο νικητής του διαγωνισμού λογοτύπου της Eurojust

ΝΕΑ 26-09-2016 [0]

Οι νικητές του τρίτου διαγωνισμού αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).