To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

18-07-2017

H Strange Brew είναι μια ομάδα ανεξάρτητων ζυθοποιών που συνεργαζόμενοι με διαφορετικά κάθε φορά οινοποιεία δημιουργώντας μοναδικές συνταγές μπύρας. Η τάση αυτή της μικροζυθοποιΐας (gypsy brewing) δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο -τουναντίον μάλιστα, έχει τα τελευταία χρόνια εξελιχθεί σε μια από τις κυρίαρχες τάσεις για τους λάτρεις της μπύρας.

H Strange Brew όμως, πέραν των ιδιαίτερων συνταγών της, επέλεξε να δοκιμάσει μια πιο ολιστική προσέγγιση. Για το λόγο αυτό συνεργάστηκε με το δημιουργικό γραφείο polkadot, ώστε να ντύσει το προϊόν της με μια εξίσου ξεχωριστή οπτική ταυτότητα. To brief που παρέδωσε, ζητούσε την αποτύπωση μιας αισθητικής που να έχει αναφορές στην ψυχεδέλεια του 70. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με το γνωστό εικαστικό αποτύπωμα του polkadot είχε ως αποτέλεσμα μια αντισυμβατική οπτική επικοινωνία, η οποία δεν άφησε το ειδικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, ασυγκίνητο.

“Η πρόκληση ήταν μεγάλη” μας λέει ο Νέαρχος Ντάσκας του polkadot. “Μας ζήτησαν να κάνουμε κάτι που δε συνηθίζεται καθόλου στη συγκεκριμένη αγορά. Το γεγονός ότι αυτού του είδους οι μπύρες δεν κυκλοφορούν στα supermarket, αλλά αντί αυτών, σε εξειδικευμένες κάβες και μπυραρίες, οπωσδήποτε σημαίνει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας. Ο σχεδιασμός δεν χρειάζεται να είναι τόσο στυλιζαρισμένος, γραφιστικός και συμβατικός. Δεν χρειάζεται καν να φαίνεται σε πρώτο πλάνο το όνομα του προϊόντος. Αυτό που ήθελε ο πελάτης ήταν να βγει η μοναδική, η ξεχωριστή του προσωπικότητα”.

Το πρώτο αποτέλεσμα της συνεργασίας Strange Brew – polkadοt είναι η Jasmine IPA. Aπό τον Μάιο που πρωτοκυκλοφόρησε, μέχρι σήμερα, έχει συνολικά παραχθεί σε τρεις “φουρνιές”. Δε χωρά αμφιβολία ότι το περιεχόμενο είναι αυτό που τελικά μετράει, όμως, εξίσου σίγουρο είναι ότι μερίδιο στην επιτυχία έχει και η συσκευασία. Η ετικέτα ακουμπάει στο γνωστό εικονογραφικό στυλ του polkadot. Είναι τόσο χαρακτηριστική και ξεχωριστή σε σχέση με τον ανταγωνισμό της, που θα μπορούσε να μην έχει καν όνομα. Αυτή η μοναδικότητά της είχε ως συνέπεια τη στιγμιαία αναγνωρισιμότητα. Σύμφωνα και με τις πληροφορίες που παίρνουν οι παραγωγοί από τους πελάτες τους, είναι ότι πρόκειται για “ένα μπουκάλι που μπορεί να πωληθεί με μεγάλη ευκολία”. Και αυτή ακριβώς είναι η προστιθέμενη αξία που μπορεί να φέρει ο σωστός σχεδιασμός της συσκευασίας στο προϊόν που κάθε φορά ντύνει.

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-11-2017 [0]

Η Elly K P σχεδιάζει μια συλλογή επίπλων και αντικειμένων με έμπνευση από το ελληνικό αλφάβητο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-11-2017 [0]

Νέα τουριστική ταυτότητα για την Αττική

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [11]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).