To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

18-07-2017

H Strange Brew είναι μια ομάδα ανεξάρτητων ζυθοποιών που συνεργαζόμενοι με διαφορετικά κάθε φορά οινοποιεία δημιουργώντας μοναδικές συνταγές μπύρας. Η τάση αυτή της μικροζυθοποιΐας (gypsy brewing) δεν είναι κάτι εντελώς καινούργιο -τουναντίον μάλιστα, έχει τα τελευταία χρόνια εξελιχθεί σε μια από τις κυρίαρχες τάσεις για τους λάτρεις της μπύρας.

H Strange Brew όμως, πέραν των ιδιαίτερων συνταγών της, επέλεξε να δοκιμάσει μια πιο ολιστική προσέγγιση. Για το λόγο αυτό συνεργάστηκε με το δημιουργικό γραφείο polkadot, ώστε να ντύσει το προϊόν της με μια εξίσου ξεχωριστή οπτική ταυτότητα. To brief που παρέδωσε, ζητούσε την αποτύπωση μιας αισθητικής που να έχει αναφορές στην ψυχεδέλεια του 70. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με το γνωστό εικαστικό αποτύπωμα του polkadot είχε ως αποτέλεσμα μια αντισυμβατική οπτική επικοινωνία, η οποία δεν άφησε το ειδικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, ασυγκίνητο.

“Η πρόκληση ήταν μεγάλη” μας λέει ο Νέαρχος Ντάσκας του polkadot. “Μας ζήτησαν να κάνουμε κάτι που δε συνηθίζεται καθόλου στη συγκεκριμένη αγορά. Το γεγονός ότι αυτού του είδους οι μπύρες δεν κυκλοφορούν στα supermarket, αλλά αντί αυτών, σε εξειδικευμένες κάβες και μπυραρίες, οπωσδήποτε σημαίνει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας. Ο σχεδιασμός δεν χρειάζεται να είναι τόσο στυλιζαρισμένος, γραφιστικός και συμβατικός. Δεν χρειάζεται καν να φαίνεται σε πρώτο πλάνο το όνομα του προϊόντος. Αυτό που ήθελε ο πελάτης ήταν να βγει η μοναδική, η ξεχωριστή του προσωπικότητα”.

Το πρώτο αποτέλεσμα της συνεργασίας Strange Brew – polkadοt είναι η Jasmine IPA. Aπό τον Μάιο που πρωτοκυκλοφόρησε, μέχρι σήμερα, έχει συνολικά παραχθεί σε τρεις “φουρνιές”. Δε χωρά αμφιβολία ότι το περιεχόμενο είναι αυτό που τελικά μετράει, όμως, εξίσου σίγουρο είναι ότι μερίδιο στην επιτυχία έχει και η συσκευασία. Η ετικέτα ακουμπάει στο γνωστό εικονογραφικό στυλ του polkadot. Είναι τόσο χαρακτηριστική και ξεχωριστή σε σχέση με τον ανταγωνισμό της, που θα μπορούσε να μην έχει καν όνομα. Αυτή η μοναδικότητά της είχε ως συνέπεια τη στιγμιαία αναγνωρισιμότητα. Σύμφωνα και με τις πληροφορίες που παίρνουν οι παραγωγοί από τους πελάτες τους, είναι ότι πρόκειται για “ένα μπουκάλι που μπορεί να πωληθεί με μεγάλη ευκολία”. Και αυτή ακριβώς είναι η προστιθέμενη αξία που μπορεί να φέρει ο σωστός σχεδιασμός της συσκευασίας στο προϊόν που κάθε φορά ντύνει.

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).