Τι συμβαίνει με το νέο “τουριστικό σήμα” του Πειραιά;

06-08-2012

Πριν από λίγες ημέρες, διαβάσαμε δημοσίευση που αφορούσε σε δράσεις του Δήμου Πειραιά που σαν στόχο τους έχουν την προσέγγιση των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών που διέρχονται καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά, δράσεις οι οποίες θα γίνονταν με την καθοριστική συνδρομή – επιχορήγηση (ύψους €180.000) του ΟΛΠ.
Μία από τις δράσεις αυτές, αφορούσε στη δημιουργία εμπορικού σήματος του Δήμου Πειραιά. Το trademark του δήμου θα κοσμεί μπλουζάκια, κούπες, καπέλα και λοιπά διαφημιστικά προϊόντα που θα πωλούνται στους επισκέπτες της πόλης. Η συγκεκριμένη δράση κοστολογήθηκε στις €20.000.

Ως εδώ καλά, θα έλεγε κάποιος. Όμως, στην ιστοσελίδα του δημοτικού συνδυασμού της ελάσσονος αντιπολίτευσης “Συμμαχία στον Πειραιά” διαβάσαμε ότι:
«Με επιχορήγηση από τον ΟΛΠ 20.000 ευρώ προς το Δήμο Πειραιά, δόθηκε από τον κ. Δήμαρχο με απευθείας ανάθεση σε κάποια εταιρεία  στις 4/7/2012 η δημιουργία εμπορικού και διαφημιστικού σήματος της πόλης του Πειραιά που θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες και θα εμφανίζεται σε διαφημιστικά έντυπα και τουριστικά φυλλάδια. Και ως εκ θαύματος, δυο μέρες αργότερα, στις 6/7/2012 ημέρα Παρασκευή μοιράστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο από την εταιρεία αυτή η πρόταση του σήματος δηλαδή μία τριήρης (που ούτως ή άλλως υπήρχε) στην οποία προστέθηκαν προστέθηκαν πέντε (5) λέξεις: Piraeus, a port to life».
Η ανακοίνωση κατέληγε στην είδηση ότι στις 9/7/2012 η πρόταση αυτή εγκρίθηκε παρά την καταψήφισή της από σύσσωμη την αντιπολίτευση, που κατήγγειλε τις διαδικασίες ως πρόχειρες και αδιαφανείς.

Πολύ σωστά θα πείτε. Δυστυχώς υπάρχει όμως και συνέχεια: Η πρότασή του συνδυασμού “Συμμαχία στον Πειραιά” ήταν «να γίνει διαγωνισμός και να λάβουν μέρος και τα σχολεία και οι φορείς του Πειραιά».
Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ιωσήφ Βουράκης, προερχόμενος από το συνδυασμό της μείζονος αντιπολίτευσης “Πειραιάς πολιτών – Καθαρή συμφωνία” στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ενημέρωνε για τη δική του ένσταση, σημειώνοντας «Το Νέο τουριστικό σήμα του Πειραιά μόνο με 20.000€!!!!!. Τελικά έπρεπε να γίνω Γραφήστας» (sic). Πιο κάτω δε, συμπληρώνει «Εγώ τους είπα να κάνουμε διαγωνισμό και να δώσουνε στο πρώτο σχέδιο κάποιο χρηματικό βραβείο της τάξεως των 2000-2500€!και περισσότερες επιλογές θα ειχαμε και πολυ φθηνότερα!!!! αλλά…»

Από πλευράς μας είναι πάνω από μία εβδομάδα που προσπαθούμε να έλθουμε σε επαφή με κάποιον υπεύθυνο από το Δήμο, ώστε να παρουσιάσουμε και τη δική τους πλευρά της ιστορίας. Για την ώρα όμως… αυτό δεν έχει καταστεί δυνατό. Επιφυλασσόμεθα…

Παραθέτουμε τη δημοσίευση από το λογαριασμό fb του κου Βουράκη, αφενός γιατί είναι δημόσια (ορατή προς οποιονδήποτε) και αφετέρου για το πλήθος των απολαυστικών σχολίων.

 

6 Responses

  • PaKa

    Από τους επετειακούς λογότυπους των διαφόρων δήμων, με βραβεία πλακέτες και καθρεφτάκια, βρεθήκαμε στην άλλη άκρη…

  • benson

    To προ-τελευταίο σχόλιο στο fb του τυπάρα τα λέει όλα. Κοίταξτε που καταντήσαμε. Και να σκεφτείτε πως πολλοί γραφίστες έχουν και οικογένεια. Αίσχος και θλίψη.

  • ΒΟΥΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ

    ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ”ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ” ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ Ο ΟΛΠ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ( ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 130.000 ΟΛΑ ΜΑΖΥ ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΙΣ ( ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ) ΣΗΜΑΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΗΚΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ( ΠΟΥ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ…
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΚΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ 20.000 ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ”TO ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΕ Ο DA VINCI TΩN ΓΡΑΦΗΣΤΩΝ…!!!

  • PaKa

    DA VINCI ή DA VHNCH?

  • Frei

    Μάλλον είναι “ο Σεφερλής των πολιτικών” ο κος Δήμαρχος (και αστείος δηλαδή αν προσπαθεί να είναι αποτυγχάνει τραγικά).

    Οσο για την λογική του να δουλέψουν 100 και να πληρώσουμε τον 1, με βάση τα δικά μας κριτήρια, πολύ θα ήθελα να το εφαρμόσουμε και στην πολιτική. Δηλαδή το δημοτικό συμβούλιο να αμοιφθεί μετά την θητεία του και ΜΟΝΟ όσους κρίνει ο λαός άξιος και το ίδιο και οι 300 μας.

    Σήμερα λέω να πάω σε ένα μπαρ και να πω κάνε μου 5 κοκταίηλ και το πιο καλό θα σου το αγοράσω…

  • pagou

    ο βουρακης νομιζε οτι βρηκε οτι λασπη για να παιξει πετωντας στο δημαρχο, λερωσε τα μουτρακια του, προσβαλωντας με την ασχετοσυνη του, σοβαρους επαγγελματιες με σπουδες και επενδυσεις και δεν το εχει καταλαβει και επιμενει. κακο πραγμα η υπεροψια φιλτατε.

    οσο για τα σχολια τα ακουμε καθημερινα απο τυπους που ανοιγουν μαγαζια στημενα προχειρα και καθολου περιεργως κλεινουν.

    εν ολοιγοις: οτι ειπε ο frei



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΦΟΡΑ 27-01-2017 [0]

Συνδρομές μελών της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας για το 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 25-10-2016 [0]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Toolkit Designers Meeting 2016

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-10-2016 [0]

Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή στην έκθεση της Στέγης “Tomorrows”

ΔΙΑΦΟΡΑ 10-10-2016 [0]

Σε διαβούλευση ο φάκελος των ανοικτών διαγωνισμών από την Ένωση Γραφιστών

ΔΙΑΦΟΡΑ 20-07-2016 [0]

Post-nostalgia: το Design συναντά την ουτοπία

ΔΙΑΦΟΡΑ 18-04-2016 [14]

Ψηφίστε το καλύτερο ΕΒΓΕ της φετινής τελετής

ΔΙΑΦΟΡΑ 06-04-2016 [1]

Θυμάστε το λογότυπο που δεν τόλμησε η ΗΡ να εγκρίνει;

ΔΙΑΦΟΡΑ 28-03-2016 [0]

Πρωτοβουλία διαμαρτυρίας εναντίον εκπαιδευτικού οργανισμού

ΔΙΑΦΟΡΑ 26-01-2016 [0]

100 χρόνια Bauhaus, η επέτειος ενός κινήματος που άλλαξε τον κόσμο.

ΔΙΑΦΟΡΑ 04-01-2016 [0]

H γραφιστική στο φετινό Αthens Voice Choice



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).