Η εξέλιξη του PURO από την høly

27-09-2016

Κατά τη διάρκεια του πρώτου Designathon, μια 48ωρη πρόκληση που πραγματοποιήθηκε πριν από τρία χρόνια, ανατέθηκε στην ομάδα της høly ο σχεδιασμός της ταυτότητας και της διαδικτυακής παρουσίας του πλασματικού premium εμφυαλωμένου νερού, PURO. Aποτέλεσμα της πειραματικής αυτής προσπάθειας, η οποία δημοσιεύθηκε εκτενώς στο διαδίκτυο ήταν να λάβει η høly, τρεις στον αριθμό προτάσεις συνεργασίας για τη χρήση των συγκεκριμένων σχεδίων (δύο από τις ΗΠΑ και μία από τον Καναδά). Για την ώρα καμία από τις προτάσεις αυτές δεν κρίθηκε ως ικανοποιητική για να προχωρήσει στο στάδιο της συνεργασίας.

Παρά ταύτα, και με τρία χρόνια να έχουν περάσει από τη στιγμή της παρουσίασης του εν λόγω project, αμφισβητώντας και ξεπερνώντας τα ίδια τους τα όρια ως πιστοί ακόλουθοι της εξέλιξης και της διαρκούς αυτοβελτίωσης, οι δημιουργοί της høly παρουσιάζουν το ολοκαίνουριο και ολοκληρωμένο look & feel του PURO, το οποίο αναμειγνύει την ομορφιά και την αγριότητα της φύσης, εξαγνισμένης από την ανθρώπινη παρουσία και παρέμβαση.

Από τώρα και εξής, η οικογένεια του PURO αγκαλιάζει τρία πρϊόντα: PURO Still Water, PURO Distilled Water και PURO Sparkling Water.
Συνδυάζοντας τα πιο ακατέργαστα και αγνά στοιχεία της φύσης με έναν εξέχοντα σουρεαλιστικό τρόπο, η νέα παρουσίαση του PURO εκμεταλλεύεται πλήρως τις αμέτρητες και ευεργετικές ιδιότητες του φωτός, σε συνοδεία της μαγείας ασπρόμαυρων άγριων τοπίων. Πρωταρχικός σκοπός είναι η ανάδειξη των premium και υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικών που μπορεί να υποστηρίξει ένα εμφυαλωμένο νερό.

Απολαύστε λοιπόν την αισθαντική ιστορία του PURO, όπως αυτό αναβλύζει από τα πιο αδάμαστα και παγωμένα βουνά του μαγευτικού σκανδιναβικού τοπίου, να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια σας.
Περισότερα, εδώ

02_resize 04_resize 05_resize 06_resize 08_resize 09_resize 10_resize 11_resize

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).