Νέα παιδική σειρά προϊόντων για την ΑΒ Βασιλόπουλος από τη Red Design Consultants

17-04-2012

Η επιτυχημένη συνεργασία της Red Design Consultants με την ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζεται. Μετά την πολυβραβευμένη σειρά “Η Αλφαβήτα κοντά στην ελληνική γη”, η οποία διαρκώς εμπλουτίζεται με παραδοσιακά προϊόντα από όλη την Ελλάδα, τώρα η ΑΒ και η Red Design Consultants έρχονται κοντά στα παιδιά, με τη σειρά παιδικών προϊόντων AB kids.

Η Red Design Consultants δημιουργεί για τα παιδιά, με κέφι και φαντασία.
Εμπνέεται από την αστείρευτη ενέργειά τους και προκαλεί τη χαρά της ανακάλυψης, με μία ταυτότητα γεμάτη συναίσθημα και παιδικότητα.
Η νέα ταυτότητα AB kids είναι φωτεινή, σύγχρονη, ξεκάθαρη, και αποπνέει αισιοδοξία και αγνότητα. Χαρακτηρίζεται από μια σειρά εικονογραφήσεων με ξεχωριστό καλλιτεχνικό χαρακτήρα και έμπνευση από παραδοσιακά ελληνικά μοτίβα που τονίζουν την μοναδικότητά της.
Στις συσκευασίες πρωταγωνιστούν πρωτότυπα, χρωματιστά και χαριτωμένα ζωάκια-μασκότ που φιλοδοξούν να γίνουν φίλοι των παιδιών.

16 Responses

  • Ηρακλής Παπαθεοδώρου

    Το σχέδιο καλό, η ιδέα ενδιαφέρουσα, αλλά αυτά τα εκτός τόπου και χρόνου κείμενα πλήρη αυτοθαυμασμού και πομποδών χαρακτηρισμών, πότε θα τα σταματήσουν οι “marketeers”;!

  • Rodolfos

    Μπραβο στην Red!!!!!

  • anampilas

    o rodolfos ksanaxtypa!

  • Rodolfos

    Τα λες σωστα φιλε Αναμ-μπιλε!!!!!

  • benson

    Καλά, μην τρελλαθούμε κιόλας… Ας υπέγραφε το σχέδιο ένας… Μήτσος και θα ήμασταν όλοι εδώ να κράζουμε και να αναρωτιόμαστε αν έγινε απ’ευθείας ανάθεση ή διαγωνισμός για τον ανάδοχο…

    Το πρόβλημα ανταγωνιστικότητας των super market brands είναι υπαρκτό και οι παραπάνω προτάσεις δεν το λύνουν. Πρέπει να καταλάβουν οι εταιρίες επιτέλους πως με μια trendy εικονογράφιση δεν αγγίζουν τον κόσμο του μέσου καταναλωτή. Η συσκευασία έχει έναν και μοναδικό στόχο: να πουλήσει. Αν καταφέρει ο σχεδιαστής να βάλει και την προσωπική του πινελιά σ’αυτο, με το ίδιο αποτέλεσμα, τότε μιλάμε για μια δουλειά άξια προσοχής και σεβασμού.

    Κατά την γνώμη μου, οι λύσεις πρέπει να είναι ανταγωνιστικές των μεγάλων brands και να εντυπωσιάζουν (-όταν μιλάμε για παιδικό προϊον). Φυσικά, εδώ δεν είμαστε για να σχολιάσουμε το κατά πόσον και το ίδιο το προϊόν πρέπει να είναι ανταγωνιστικό, αλλά αυτό φαντάζομαι εννοείται.

    Τώρα, εάν το ζητούμενο είναι να ξεχωρίζουν από τα μεγάλα brands και να “φαίνονται” πιο φτηνά, τότε η υπερβολική χρήση του λευκού -που παρατηρείται συνέχεια στα sm brands- είναι μια πεπατημένη που προφανώς δεν έχει οδηγήσει πουθενά, γιαυτό και τα εν λόγω προϊόντα αλλάζουν σχέδιο κάθε δυο χρόνια.

    Συνοψίζοντας, θεωρώ πως η συσκευασία θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με μεγαλύτερη σοβαρότητα, και με το μάτι στο ράφι και τον ΜΕΣΟ καταναλωτή μιας και μιλάμε για κατηγορία budget, παρά με design trends αν θέλει να είναι ανταγωνιστική. Και βλέποντας το παράδειγμα (σε συνδυασμό δε με την υπερβολή των κειμένων όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε παραπάνω) τα προϊόντα πάνε για επανασχεδιασμό πολύ σύντομα.

    Οχι μπράβο στην ΑΒ

  • itzs itzs

    pros ti ta arnitika sxolia? i douleia einai mia xara k poly sovari. telos me tis empatheies twn dianooumenwn.

  • Σωτήρης Μαργέλος

    τρελό ακάουντ ο Βασιλόπουλος…

  • benson

    To πεδίο σχολίων είναι για σχόλια και τα σχόλια για διάλογο, αν δεν κάνω λάθος. Ο διάλογος εμπεριέχει θετικά και αρνητικά σχόλια που έχουν ως στόχο να τον προοθούν και να μην μένουν στην απλουστευμένη λογική του “μια χαρά” ή του “χάλια” που υποδηλώνουν έλλειψη ανάγκης για γνώση ή εμπάθεια αντίστοιχα. Αν ήταν να λέμε μπράβο σε κάθε δελτίο τύπου, τότε θα μπορούσε ο admin να έχει απλά ένα “like” button από κάτω.

    Αλλά για να μην φεύγουμε από το θέμα, πες μου εσύ γιατί πιστεύεις οτι η δουλειά είναι “μια χαρά” και “πολύ σοβαρή” και ίσως αποκτήσει νόημα ο διάλογος. Ισος και να μάθουμε κάτι ο ένας απ’τον άλλο.

  • andreas onoma

    +likes @ benson

    Το αποτέλεσμα είναι μέτριο. Και σε όσους δεν αρκεί μία απλή κριτική και θέλουν επιχειρήματα…έχω μόνο μία σκέψη: ας ανέθεταν το ίδιο project σε mousegraphics ή κ2 ή designersunited, και είμαι σίγουρος ότι τότε θα μιλούσαμε για μία πρόταση η οποία θα άξιζε πολλά σχόλια.

    Με κάθε σεβασμό στους εμπνευστές, ως καταναλωτής την θεωρώ χαμηλής αισθητικής αξίας ενώ ως συνάδελφος την θεωρώ ανέμπνευστη.

    Όπως λέει και ο benson: μην τρελαθούμε κιόλας!

  • dianooumenos

    @ itzs x 2:

    Για πες μας, από περιέργεια, έχεις δει πολλά σκιουράκια στο χωριό σου;
    Και τα “kids” τα φωνάζει η μανούλα από τον κήπο να φάνε “honey rings”…
    Ακούς εκεί “έμπνευση από παραδοσιακά ελληνικά μοτίβα”…
    Έχει απόλυτο δίκιο ο Παπαθεοδώρου. Kαι ο benson για τα υπόλοιπα.

  • Σωτήρης Μαργέλος

    ναι. αλλά τρελό ακάουντ ο Βασιλόπουλος…

  • itzs itzs

    @ dianooumenos x 10 (giati tosi einai sofia pou kouvalas)

    @ benson : Ισος και να μάθουμε κάτι to Ισος grafetai me omega, mathete epitelous sosta ellinika!!!! aman pia!

  • benson

    Σωστά ιτζσ ιτζσ,

    είδες?, κάτι έμαθα από σένα σήμερα! Το ίδιο και οι υπόλοιποι…

    Τώρα μπορείς ελεύθερα να κάνεις και άλλα σχόλια για να ασχολούμαστε όοοολοι μαζί σου!

  • itzs itzs

    EYXARISTW POLY BENSON GIA TO PARAPANW. PLEON BLEPW KSEKATHARA THN ALITHEIA. NAI TO OMOLOGW AMARTHSA! ZITAW SYGNWMI GIA OSOUS PLIGWSA K ELPIZW KAPOTE NA ME SYGXWRESEI O THEOS. SYMPATHATE ME P SAS AFINW. PAW NA AYTOKTONISW ME TIN HSYXIA M…
    ITZS ITZS!

  • Sniper

    Τετάρτη του Πάσχα; Δεν το αφήνεις καλύτερα για την άλλη εβδομάδα; Πολλά δράματα είχαμε ως τώρα…

  • fiveeight

    @benson: well said στο πρώτο σου σχόλιο,

    όσο για την υπόλοιπη συζήτηση, είναι γ@ματο να βλέπεις το κρεσέντο όλων μέχρι και τα κεφαλαία γράμματα. Ρε σεις, εδώ περνάτε καλά — έχει χαβαλέ η φάση σας.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-05-2017 [0]

Ραντεβού στ’ άστρα με πέντε σημαντικούς δημιουργούς

ΔΙΑΦΟΡΑ 03-05-2017 [0]

Δέκα χρόνια εν αναμονή για την Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-04-2017 [9]

Ψηφίστε το καλύτερο βίντεο της τελετής απονομής ΕΒΓΕ 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 27-01-2017 [0]

Συνδρομές μελών της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας για το 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 25-10-2016 [0]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Toolkit Designers Meeting 2016

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-10-2016 [0]

Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή στην έκθεση της Στέγης “Tomorrows”

ΔΙΑΦΟΡΑ 10-10-2016 [0]

Σε διαβούλευση ο φάκελος των ανοικτών διαγωνισμών από την Ένωση Γραφιστών

ΔΙΑΦΟΡΑ 20-07-2016 [0]

Post-nostalgia: το Design συναντά την ουτοπία

ΔΙΑΦΟΡΑ 18-04-2016 [14]

Ψηφίστε το καλύτερο βίντεο της φετινής τελετής



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).