Η Σαντορίνη απέκτησε λογότυπο μέσω… ΔΕΗ

11-03-2015

Η Σαντορίνη είναι ένα από τα πιο “βαριά χαρτιά” του ελληνικού τουρισμού. Γνωστή στα πέρατα του κόσμου για την καλντέρα, την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και τα απίστευτης ομορφιάς ηλιοβασιλέματα, η Σαντορίνη χρόνια τώρα προσελκύει τουρίστες υψηλού οικονομικού επιπέδου.
Όταν λοιπόν πριν από δύο χρόνια μεσούσης της τουριστικής περιόδου (μήνα Αύγουστο) ολόκληρο το νησί έμεινε για πολλές μέρες χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, ήταν φυσικό όλοι οι αρμόδιοι φορείς να κατηγορήσουν τη ΔΕΗ για ζημιές και διαφυγόντα έσοδα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού συμφώνησε σε μια σειρά από μέτρα και παροχές που σκοπό είχαν να αντισταθμίσουν τα αρνητικά αποτελέσματα εκείνου του μπλακ-άουτ.

Μία από τις αντισταθμιστικές εκείνες ενέργειες ήταν και η ανάθεση στη διαφημιστική εταιρεία Ogilvy της δημιουργίας ενός στρατηγικού πλάνου προβολής του νησιού (σε συνεργασία πάντα με το δήμο Θήρας). Κομμάτι αυτού του πλάνου προβολής ήταν και η δημιουργία ενός λογοτύπου για τη Σαντορίνη ως τουριστικού προορισμού. Ο λογότυπος αυτός παρουσιάστηκε χθες, Τρίτη 10/3 σε ειδική εκδήλωση.

Πρόκειται για ένα γαλάζιο ημικύκλιο το οποίο παραπέμπει σε έναν από τους γαλάζιους τρούλους των εκκλησιών του νησιού, ή ακόμα και σε έναν ήλιο που δύει στο απέραντο γαλάζιο. Το ημικύκλιο συνοδεύεται από την τυπογραφική σύνθεση-σλόγκαν Santorini the one (η μία – η μοναδική – η μόνη).

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Επίσης διαθέσιμη από σήμερα είναι η επίσημη ιστοσελίδα για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ

LOGO SANTORINI SLOGAN fin

Ο νέος λογότυπος για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης

lalalekdjflksdjf

Από την ιστοσελίδα www.santorinitheone.gr

 

9 Responses

  • ΔιαγωνισμοΦάγος

    το λιγότερο πλατινένιο ερμής αγουόρδ για τη σαντορίνη της διπλανής πόρτας της δικιάς μας της μίας και παντοτινής….Λάκτας!?

  • loutser

    Really Darling?
    Pote 8a ksekolisoume apo to vlachofabulous ?
    Na poume to 2030, einai kala?

  • MrHamilton

    Αλήθεια, μπορούμε να μάθουμε το κόστος αυτού? Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον… Ως πότε ακόμη, θα διαχειρίζονται ανάλογους λογαριασμούς
    οι μεγάλες εταιρίες? Έλεος! όλα δημόσιες σχέσεις και τσιριμπίμ τσιριμπόμ…

  • Δημοσθένης Μπρούσαλης

    Mαρέσει που σε κάποιους φάνηκε καλό το βίντεο!
    Τι κάνει την Σαντορίνη ΑΠΟΛΥΤΩΣ μοναδική; Στον κόσμο; Ολόκληρο;
    Tι θα σου πεί κάποιος ακόμη και αν δεν έχει πάει ποτέ;

    To γεγονός ότι είναι ΜΙΣΟ ΝΗΣΙ και το άλλο το …έφαγε ένα ηφαίστειο που είναι ακόμη ενεργό. Που μάλλον …έφαγε και τον Μηνωικό πολιτισμό.
    Και ότι αυτό θα το δεις και σήμερα όταν έρθεις εδώ!
    Πού το λέει το βίντεο;

    Τρούλους και αρχαία και ηλιοβασιμέματα και κοτρώνια και ξεραΐλα έχει το μισό Αγαίο.
    Και συνταγές και πισίνες και παραλίες.
    Όπως και τρούλους μπλέ (που θα ήταν τρόλος αν είχε και το σταυρό.

    Επιτέλους, 2015! Φτάνει! Έλεος ερασιτέχνες!
    Άμα δεν ξέρετε κάτω τα χέρι από τόπους όπως η Σαντορίνη.

  • lmsd

    Το θέμα της ταυτότητας προορισμού είναι τόσο περίπλοκο που καταλήγει δυσκοίλιο. Προσωπικά, πιστεύω ότι το λογότυπο είναι απλό και καλό, το θέμα μου έχει να κάνει με την τυπογραφία που είναι κάπως άτονη. Ωστόσο, θα μου επιτρέψετε να επισημάνω κάτι. Aπο τα σχόλια που διάβασα κι εδώ και στο Facebook, απο συναδέλφους μας, καταλήγω στο ότι κάποιοι έχουν νεύρα-καημό-κακία με την διαφημιστική που το έκανε και αυτό βγαίνει πολύ έντονα πράγμα όμως, που δεν έχει κάποια αξία στην συγκεκριμένη συζήτηση (ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω καμία σχέση με την συγκεκριμένη διαφημιστική). Kαι κάποιοι άλλοι (ορθώς) αναρωτιούνται για το πως μια εταιρεία ρεύματος χαρίζει(;) λογότυπο σε ένα νησί μέσω μιας διαφημιστικής που συνεργάζεται και πως αυτό καθορίζεται στην τελική του παρουσίαση. Νομίζω ότι είμαστε εδώ για να σχολιάσουμε, να κρίνουμε, (και να προτείνουμε όσοι μπορούμε) τους συναδέλφους μας και τις εργασίες στους ανεξαρτήτως του προσωπικού μας κόμπλεξ.

  • Mάρα

    Ένα μπλε ημικύκλιο και μια μέτρια γραμματοσειρά
    Για ένα από τα πιο όμορφα νησιά του κόσμου.
    Κρίμα…

  • George Magkakos

    To θέμα είναι ότι ενώ έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια πολλά βήματα μπροστά στο θέμα, υπάρχουν ακόμα κάποιοι οργανισμοί που νομίζουν ότι μια εταιρία που δουλειά της είναι η διαφήμιση, είναι κατάλληλη για να φέρει εις πέρας ένα branding project.
    Δεν είναι σωστό. Δεν μας αρέσει. Αλλά όπως θα έλεγε και ο Φωτόπουλος… “ξυδάκι”…

  • liveyourmyth

    δύσκολο το case για έναν τέτοιο προορισμό. στην κλίμακα 1-10 του βάζω ένα 6,5. γνωρίζετε όλοι πόσο δύσκολο είναι να αποτυπώσεις λιτά και δυνατά έναν ταξιδιωτικό προορισμό, πόσο μάλλον όταν αυτός είναι η σαντορίνη. σαν λογότυπος έχει και θετικά και αρνητικά. προσωπικά μου λείπουν και τα ζεστά χρώμματα της σαντορίνης (πορτοκαλί,χρυσό, κόκκινο) πέρα από το μπλε και το λευκό. μία ζεστασιά που βγάζει το νησί και που δεν αποτυπώνεται στο σχετικά κρύο ημικύκλιο. με τη γραμματοσειρά προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. θα μπορούσαμε να έχουμε δει και πολύ χειρότερες από την εμπειρία μου. βρίσκω επίσης την προσφορά της δεη για το νησί εξαιρετική. τί πιο σωστή αντιμετώπιση απέναντι σε ένα πρόβλημα που δημιούργησε και που το νησί ίσως να μην είχε τη δυνατόητα να πληρώσει για να πάρει πράγματα στον σχετικό τομέα. εκεί που θα σταθώ ίσως είναι το site. προσωπικά το βρίσκω πολύ κάτω από τα στάνταρ που έπρεπε ο τόπος να θέσει. η σχεδόν απόλυτη χρήση του βίντεο χωρίς καμία άλλη υποβοήθηση ή πληροφορία, απλά κακή σαν πρακτική. δύσχρηστο και βαρύ για ένα άνοιγμα με τη γεύση στο τέλος να είναι ένα ημιτελές μισό πράγμα που σίγουρα αφήνει μόνο λίγες στιγμές σαντορίνης αλλά καθόλου πρακτικότητα και δυναμισμό για να το ανακαλύψει κάποιος και να δει τί μπορεί να πάρει από μια τέτοια πλατφόρμα. η χρήση τόσων πολλών μοντερνιών απλά καταστρέφει την ουσία. πόσο δε μάλλον σε ένα κοινό που σαφέστατα δεν έχει την υπομονή και το χρόνο να περιμένει να πάρει πράγματα και συ να τον αφήνεις με ξεροκόματα. τελικά μάλλον θα αφήσει σε όλους το πόσο μισές δουλειές ξερνάει αυτό το άτιμο το διαδίκτυο και οι γκλαμουριές του.

  • ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΗ (ηθοποιός σημαίνει δεη)

    μια κριτική σκέτο ποίημα, βρε παικταρά. πραγματική κατάθεση ψυχής. έχεις βγάλει τη σχολή του εθνικού θεάτρου;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-11-2017 [0]

Η Elly K P σχεδιάζει μια συλλογή επίπλων και αντικειμένων με έμπνευση από το ελληνικό αλφάβητο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-11-2017 [0]

Νέα τουριστική ταυτότητα για την Αττική

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [11]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).