Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

13-10-2016

Τη νέα εικαστική ταυτότητα για την προώθηση του τουριστικού του προϊόντος παρουσίασε πριν λίγες ημέρες σε ειδική εκδήλωση ο Δήμος Σαρωνικού.
Δημιουργός της εικαστικής αυτής ταυτότητας είναι ο γραφίστας κ. Αριστοτέλης Παπαθανασίου που, σε συνεργασία με το γραφείο Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Σαρωνικού, εμπνεύστηκε την επιλεγμένη εικαστική ταυτότητα, όσο ανήκε στο δυναμικό του Δήμου, και μέσα από μία σειρά στοιχείων και δεδομένων που χαρακτηρίζουν τη διαχρονική παρουσία του Δήμου Σαρωνικού.

Ζητούμενο ήταν η δημιουργία ενός σύγχρονου και γεμάτου θετικότητας εικαστικού αποτελέσματος που θα μπορούσε να επικοινωνήσει τον τόπο με τον θετικότερο δυνατό τρόπο στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου του δήμου το αποτέλεσμα είναι «η αρμονική ακολουθία ενός σύγχρονου κυματισμού που προχωρά τον Δήμο Σαρωνικού ένα βήμα παρακάτω. Είναι η σύνθεση 5 παράλληλων πολύχρωμων κυματισμών που συμβολίζουν τις 5 ενότητες (Καλύβια Θορικού, Ανάβυσσος, Παλαιά Φώκαια, Σαρωνίδα, Κουβαράς), με χρώματα στην παλέτα της φύσης, της θάλασσας, του πράσινου, του ουρανού και της γης. Παρόντα μαζί με τους συμβολισμούς της ενδοχώρας, δύο τελικά “ς” εμπνευσμένα από το όνομα του Δήμου (Σαρωνικός), της μεγάλης θάλασσας της Αττικής αλλά και το ιδιόμορφο της ακτογραμμής του… Η συνέχεια, η διαχρονικότητα και η ανάγκη για μία εικονική αποτύπωση με θετική σκέψη και ενέργεια απλώνονται στο σύνολο του εικαστικού. Το λεκτικό μέρος (όνομα) από κάτω έχει στοιχεία σύγχρονης και δημιουργικής γλωσσικής μίξης και ένα χρώμα πιο κοντά στο περιεχόμενο του εικαστικού αλλά και της θάλασσας που κυρίαρχα έχει δώσει και το όνομα στον Δήμο Σαρωνικού».

Ο Δήμαρχος Σαρωνικού Γιώργος Σωφρόνης, καλωσόρισε τη γέννηση της δημιουργικής τουριστικής εκστρατείας του Δήμου τονίζοντας: «Αυτή η εικαστική ταυτότητα για την ανάδειξη του τουριστικού μας προϊόντος θα αποτελέσει σημαντικό όχημα για την περαιτέρω ενίσχυση της συνολικής μας ταυτότητάς και την προώθηση ενός ολοκληρωμένου κύκλου αναπτυξιακού σχεδιασμού για τον Δήμο μας. Ένας κύκλος δράσεων που πιστεύουμε ότι θα διευρύνει τα πεδία των επισκεπτών μας, της οικονομικής και επιχειρηματικής λειτουργίας, την τόνωση και ενίσχυση των επενδύσεων στο χώρο του τουρισμού, και όχι μόνον, την ενδυνάμωση μίας στρατηγικής αλυσίδας που θα έχει σαν αποτέλεσμα και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε έναν από τους κομβικότερους Δήμους της Αττικής. Είναι μία προσπάθεια θετικής ενέργειας και ως τέτοια θα την επικοινωνήσουμε όσο καλύτερα γίνεται».

saronikoslogo

 

2 Responses

  • Δημήτρης Α.

    Υπάρχει θέμα στην ένωση των δύο ημικυκλίων…δεν υπάρχει?

  • tsolerman

    Υπάρχει. Γι’ αυτό και το S είναι το πιο δύσκολο γράμμα για τους τυπογραφικούς σχεδιαστές.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).