Συμμαχία τεσσάρων εταιρειών για την επικοινωνία της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών

26-06-2012
Τη «Συμμαχία για τη Στέγη», μία σύμπραξη τεσσάρων εταιρειών, επέλεξε η Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, ως βασικό της συνεργάτη σε επίπεδο Επικοινωνίας για την περίοδο 2012-2013. Η «Συμμαχία», που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τους πολυεπίπεδους επικοινωνιακούς στόχους της Στέγης, αποτελεί τη σύμπραξη τεσσάρων κορυφαίων στο είδος τους εταιρειών: της Out of the box (εταιρείας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων), της Brandexcel/CBX (εταιρείας branding), της Beetroot (creative design agency) και της spiritup LAB (digital creative agency). Το αντικείμενο της συνεργασίας καλύπτει ένα ευρύτατο φάσμα υπηρεσιών, από τη στρατηγική συμβουλευτική και τη δημιουργία μίας εξελιγμένης αρχιτεκτονικής branding, μέχρι τη σχεδίαση του συνόλου του επικοινωνιακού υλικού, τόσο online, όσο και offline. Αναφερόμενη στην έναρξη της συνεργασίας, η Εκτελεστική Υποδιευθύντρια και Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing της Στέγης, Αφροδίτη Παναγιωτάκου, σχολίασε: «Η “Συμμαχία για τη Στέγη” παρουσίασε μία ενδιαφέρουσα και ευρηματική προσέγγιση, με δημιουργικό υλικό που ταιριάζει απόλυτα στους στόχους και το προφίλ μας. Μέσω ενός πολυδιάστατου προγράμματος παραγωγών, φιλοδοξούμε να καταστήσουμε τη Στέγη συνώνυμη της σύγχρονης καλλιτεχνικής δημιουργίας και του διαλόγου γύρω από τα μεγάλα θέματα των καιρών μας, απευθυνόμενοι σ’ ένα ευρύ, πολυσυλλεκτικό κοινό. Πιστεύουμε ότι η «Συμμαχία» θα αποδειχθεί ένας πολύτιμος και αποτελεσματικός συνεργάτης σ’ αυτή μας την πορεία».
Εκπροσωπώντας τη «Συμμαχία για τη Στέγη», οι Δημήτρης Ρούλιας, Λία Προέδρου, Βαγγέλης Λιάκος και Παντελής Μπακής, σε κοινή τους δήλωση, προσέθεσαν: «Το επικοινωνιακό ζητούμενο της Στέγης έρχεται από το μέλλον. Καταργεί στην πράξη τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στις εξειδικεύσεις της Επικοινωνίας, απαιτεί κορυφαίες δεξιότητες σε όλους τους τομείς και επιβάλλει δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα χωρίς συμβιβασμούς σε όλα τα επίπεδα. Είναι μία συνεργασία-πρόκληση για όλους μας στη «Συμμαχία»: ένα dream project, το οποίο ξεκινάμε με μεγάλο ενθουσιασμό». Η Beetroot ανέπτυξε ειδικά για τη Στέγη μια σειρά από νέα, δυναμικά και ευέλικτα δημιουργικά εργαλεία που αντλούν πληροφορίες από τη Στέγη και το πολυδιάστατο πρόγραμμά της, δημιουργώντας μοναδικές εικόνες και περιοχές πληροφορίας που αποπνέουν κίνηση, δυναμισμό και δημιουργικότητα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Έλληνας ο νικητής του διαγωνισμού λογοτύπου της Eurojust

ΝΕΑ 26-09-2016 [0]

Οι νικητές του τρίτου διαγωνισμού αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).