Έξι + 1 λογότυποι που άλλαξαν μέσα στο 2013

23-12-2013

Η χρονιά που έφυγε σημαδεύτηκε από μια έντονη κινητικότητα στον επανασχεδιασμό των λογοτύπων μεγάλων εταιρειών και οργανισμών.
Το “μυστικό” είναι ότι αυτή τη φορά, ο επανασχεδιασμός δεν αφορούσε μόνο την ανάγκη επικοινωνίας μιας νέας φιλοσοφίας, ή κατεύθυνσης του εκάστοτε οργανισμού/εταιρείας, αλλά και μια κακθαρά σχεδιαστική ανάγκη: αυτήν της “οπτικής συμβατότητας” με την απεικόνιση στην οθόνη μιας ταμπλέτας ή ακόμα περισότερο στην οθόνη ενός έξυπνου κινητού. Κατά συνέπεια η τάση ήταν τα επίπεδα γραφικά και λογότυποι. Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε “σκιές, 3D και υφές είναι… out”.

Ας δούμε μαζί κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα

google copy

Την κατεύθυνση του 2D ακολούθησε και ο κολοσσός Google, που απέβαλε πλήρως και την τελευταία υποψία emboss που είχε απομείνει στο λογότυπό του.

spotify copy

Μεγάλη η αλλαγή για το Spotify που απλοποίησε χρωματική παλέτα και γραμματοσειρά, φθάνοντας σε ένα πολύ πιο “επαγγγελματικό” αποτέλεσμα.

facebook copy

Μικρή η διαφορά για το facebook, που κατέβασε το “f” στη βάση και απώλεσε την οριζόντια γραμμή του

instagram copy

Επαγγελματικότερο μοιάζει και το αποτέλεσμα για την Instagram, που καθάρισε και απλοποίησε το λογότυπό του, αλλάζοντας γραμματοσειρά και χρώμα

motorola copy

Πολυχρωμία για τη Motorola, που εξαγοράσθηκε προς $13 δις. Ο νέος λογότυπος συνδυάζει τόσο την παλιά εταιρεία, όσο και τη νέα ιδιοκτήτρια (Google) χάρη στην πολυχρωμία

yahoon copy

Η Yahoo ψάχνει να βρει το δρόμο της επιχειρηματικά. Κόντρα στο ρεύμα σχεδιαστικά, πήγε από το 2D στο 3D (με ένα ελαφρύ emboss). Παρ’ όλα αυτά η προσπάθεια για “επαγγελματικότερη” αίσθηση είναι και εδώ αισθητή

peiraiws

Στα δικά μας, ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου της Πειραιώς από την MNP συζητήθηκε όσο λίγα θέματα κατά τη χρονιά που κλείνει…

One Response

  • Tζέρτζελος

    Τελικά ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου της Πειραιώς ως εγχείρημα θεωρείται πετυχημένος ή όχι; Υπάρχει κάποια επίσημη τελική τοποθέτηση της ηγεσίας του Κόμματος των Γραφιστορθόδοξων Κρητικών (με γιώτα στη θέση του ήτα) και Λοιπών Ελλήνων (Κ.Γ-Ο.Κ.Λ.Ε.) ή καταφέρανε στο διάστημα που μεσολάβησε να τερματίσουν την ερωτική τους ξηρασία;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΆΡΘΡΑ 11-05-2017 [1]

Καλλιόπη Αποστολίδου: Το να μένεις στάσιμος σκοτώνει το πνεύμα και τη φαντασία

ΆΡΘΡΑ 05-05-2017 [1]

Μ. Μπότης: To ελληνικό design δεν είναι απλά καλό

ΆΡΘΡΑ 13-04-2017 [0]

Απολογισμός για το τρίτο Graphic Stories Cyprus

ΆΡΘΡΑ 23-01-2017 [0]

Εθνική Βιβλιοθήκη: 6 γρίφοι για δυνατούς λύτες

ΆΡΘΡΑ 08-08-2016 [0]

Τι απέγιναν τα «Ιχνη Εμπορίου»;

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 27-05-2016 [0]

Έλληνες: οι καλύτεροι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 29-03-2016 [0]

Τι αποφάνθηκαν οι Νεοζηλανδοί για τη σημαία τους

ΆΡΘΡΑ 04-03-2016 [0]

FITC Amsterdam 2016

ΆΡΘΡΑ 11-02-2016 [1]

Πώς το Εθνικό Μουσείο της Νορβηγίας αναζητά νέα οπτική ταυτότητα



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).