Ο Δήμος Σπάρτης αναζητά λογότυπο

01-10-2015

Ο Δήμος Σπάρτης κατόπιν της αρ. 455/09-09-2015 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προτάσεις τους σχετικά με τη δημιουργία δηλωτικού σήματος (λογοτύπου) του Δήμου Σπάρτης.

Ο λογότυπος θα αντανακλά την ιστορική, πνευματική, γεωγραφική, φυσική και πολιτιστική ταυτότητα του Δήμου Σπάρτης και θα προβάλλει την εικόνα του ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού στην ελληνική και στη διεθνή αγορά. Θα χρησιμοποιηθεί από το Δήμο σε όλες τις δράσεις/ενέργειες του (προβολής, επικοινωνίας, ενημέρωσης κλπ.) καθώς και σε ποικίλες εφαρμογές (επιστολές, έντυπα, πινακίδες, σημαίες, σφραγίδες, ιστοσελίδα κλπ.).

Ο λογότυπος θα αποτελείται από το εικαστικό και το λεκτικό μέρος (slogan), θα φέρει την επωνυμία του Δήμου και θα μπορεί να απεικονίζεται μαζί και ανεξάρτητα με το slogan.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν ταχυδρομικά ή να υποβάλουν τις προτάσεις τους σε κλειστό σφραγισμένο φάκελο στη διεύθυνση : Δήμος Σπάρτης, Τμήμα Τουρισμού, Ευαγγελιστρίας 83-91, Σπάρτη Τ.Κ 23100 με την ένδειξη εξωτερικά στο φάκελο «ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΗΛΩΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ» κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Ο κλειστός φάκελος θα πρέπει να περιέχει:
• Συνοδευτική επιστολή με τα στοιχεία επικοινωνίας του δημιουργού
• Εκτυπώσεις των προτάσεων (σχεδίων) σε έγχρωμη και ασπρόμαυρη εκδοχή, σε διάσταση χαρτιού Α4.
• Αναλυτικό εγχειρίδιο προδιαγραφών χρήσης προτεινόμενου λογοτύπου (οδηγό εφαρμογής) στο οποίο να παρουσιάζεται αναλυτικά το δημιουργικό σκεπτικό τόσο του εικαστικού όσο και του λεκτικού μέρους, καθώς και να τεκμηριώνεται με οδηγίες ορθής χρήσης και με παραδείγματα εφαρμογής σε διάφορα μέσα (έντυπα, ηλεκτρονικά και άλλα)
• Οπτικό δίσκο (CD) που θα περιέχει : α)τις προτάσεις (σχέδια) σε ψηφιακή μορφή σε έγχρωμη και σε ασπρόμαυρη εκδοχή, τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα σε αρχείο εικόνας τύπου .tiff, .jpg ή .png, σε ανάλυση 300dpi καθώς και σε αρχείο διανυσματικό (vector) τύπου .eps, .svg ή .ai. β)το αναλυτικό εγχειρίδιο προδιαγραφών χρήσης προτεινόμενου λογοτύπου (οδηγό εφαρμογής) σε ηλεκτρονική μορφή (.pdf, .doc, .ppt κλπ), στο οποίο να παρουσιάζεται αναλυτικά το δημιουργικό σκεπτικό τόσο του εικαστικού όσο και του λεκτικού μέρους, καθώς και να τεκμηριώνεται με οδηγίες ορθής χρήσης και με παραδείγματα εφαρμογής σε διάφορα μέσα (έντυπα, ηλεκτρονικά και άλλα).

Η ανάθεση της εργασίας για τη δημιουργία δηλωτικού σήματος (λογοτύπου) θα γίνει με την διαδικασία της απευθείας αναθέσεως και το συνολικό κόστος της δεν θα υπερβαίνει το ποσό των €5.000 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 23%.

Προτάσεις μπορούν να καταθέσουν εταιρίες και φυσικά πρόσωπα, γραφίστες, σχεδιαστές εικαστικοί και άλλες συναφείς ειδικότητες μέχρι τις 21/10/2015.
Κάθε ενδιαφερόμενος, μπορεί να αποστείλει έως δύο (2) προτάσεις.
Περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2731028166 και σε αυτή την ιστοσελίδα.

Screen Shot 2015-10-01 at 11.01.38

6 Responses

  • Δημήτρης Α.

    “Η ανάθεση της εργασίας για τη δημιουργία δηλωτικού σήματος (λογοτύπου) θα γίνει με την διαδικασία της απευθείας αναθέσεως και το συνολικό κόστος της δεν θα υπερβαίνει το ποσό των €5.000 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 23%.”

    δεν κατάλαβα.
    Στο διαγωνισμό αυτό στέλνεις και προτάσεις αλλά και κόστος που δεν ξεπερνά τα 5.000Ε?
    Οπότε ο φθηνότερος κερδίζει σαν να λέμε? Και πως θα γίνει απευθείας ανάθεση αφού είναι διαγωνισμός?

    Σκατά δεν ξέρω μάλλον ελληνικά.

  • Ελένη

    Εσύ μια χαρά ελληνικά ξέρεις. Απλά οι φίλοι μας οι Σπαρτιάτες θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.
    Αυτό που εγώ καταλαβαίνο είναι ότι κάνουν “νομική ντρίμπλα”. Επισήμως δεν προκηρύσσουν διαγωνισμό, απλά στο νικητή αυτής της άτυπης διαδικασίας θα δώσουν τη δουλειά με απευθείας ανάθεση.

  • Πάνος

    Δε λεει πουθενα οτι ο φθηνοτερος κερδιζει… Απλώς δινει ενα οριο κοστους. Και ειναι αρκετα υψηλο.

  • Ο Επιμένων Ελληνικά

    This is S-PARTAAAAAAAA!!!!

  • Στέλιος

    Μάλλον τζάμπα κόπος…υποβάλεις τις προτάσεις σου… και καλύτερη βγαίνει κάποιου κολλητού ή γνωστού ή Λάκωνα… με τελικό κριτήριο που δεν ξέρεις αν θα είναι αισθητικό ή οικονομικό ή ένας συνδυασμός και των δύο…

  • Β2

    Μακάρι να μπορούσα να μεταφέρω αυτά που ακούστηκαν στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο (;) που “ἁποφάσιζαν” για το λογότυπο. Έχω χάσει την ακοή και την όραση μου από εκείνη την ώρα.
    Δεν αξίζει, πραγματικά, ούτε να ασχοληθεί κανείς.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 22-11-2017 [0]

Σχεδιάστε για τον καφέ και κερδίστε

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).