Διαγωνισμός Λογοτύπησης με θέμα: «Μια ταυτότητα για το θέατρο Απόλλων»

05-03-2012

Ο Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού Σύρου (Ο.Π.Α.Σ.) προκηρύσσει διαγωνισμό για το σήμα και το λογότυπο του Θεάτρου Απόλλων, Ερμούπολης Σύρου. Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε εταιρίες και φυσικά πρόσωπα (ή ομάδες) και απευθύνεται σε γραφίστες, σχεδιαστές, φοιτητές, εικαστικούς καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες, διακοσμητές και άλλες συναφείς ειδικότητες.

Ως πλαίσιο που θα καθορίζει το σήμα και το λογότυπο του Θεάτρου Απόλλων ορίζονται οι παρακάτω βασικές αρχές:
Ταυτότητα: ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟΛΛΩΝ Ερμούπολης, Σύρου – Ιστορική σκηνή σύγχρονου πολιτισμού.
Όραμα: Αυτοδύναμος και ζωντανός χώρος συνάντησης, επικοινωνίας και έκφρασης διεθνούς κύρους.
Αποστολή: α) Η προαγωγή της πνευματικής και καλλιτεχνικής καλλιέργειας του κοινού, β) η ανάδειξη της προσφοράς της Σύρου στην πολιτιστική κληρονομιά της νεότερης Ελλάδας, και γ) η προώθηση της ντόπιας πολιτιστικής δημιουργίας και των σύγχρονων καλλιτεχνικών μορφών έκφρασης.

Τα έργα που θα διαγωνισθούν πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προδιαγραφές:
Ελκυστικός σχεδιασμός: Καλή χρήση χρώματος, τυπογραφίας και εικονογράφησης.
Οπτική Επικοινωνία: Να επικοινωνούν την ταυτότητα του Θεάτρου Απόλλων.
Ευελιξία: Εύκολη εφαρμογή σε διαφορετικά μέσα, όπως έντυπα, αφίσες κ.λπ., καθώς και εφαρμογή τους για χρήση με ένα μόνο χρώμα.
Στο λογότυπο θα πρέπει να αναγράφονται οπωσδήποτε οι λέξεις «ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟΛΛΩΝ» και να έχει τη δυνατότητα χρήσης και στην αγγλική γλώσσα.

Η κριτική επιτροπή αποτελείται από τους:
1. Πλάτων Ριβέλλης, φωτογράφος, συγγραφέας και καθηγητής φωτογραφίας
2. Νίκος Κυπουργός, συνθέτης, διευθυντής της Ορχήστρας των Κυκλάδων
3. Αλεξάνδρα Γεωργιάδου, διδάσκουσα γραφιστικής Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου
4. Δάνος Παπαδόπουλος, product designer, ΕΕΔΙΠ Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου
5. Χάρης Βεκρής, οικονομολόγος, μέλος της Επιτροπής Αναβάθμισης & Αξιοποίησης Θεάτρου Απόλλων

Τα έργα που θα διακριθούν θα παρουσιασθούν κατά τη διάρκεια συνεδρίου το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Θέατρο Απόλλων στην Ερμούπολη της Σύρου στις 5 και 6 Μαΐου 2012, με θέμα «Πολιτισμός: μοχλός ανάπτυξης σε περιόδους κρίσης». Ο διαγωνιζόμενος του οποίου η πρόταση θα επιλεγεί ως σήμα- λογότυπο του Θεάτρου Απόλλων θα λάβει χρηματικό βραβείο ύψους χιλίων ευρώ (1.000 €).

H υποβολή συμμετοχών θα πραγματοποιείται μέχρι τις 6 Απριλίου.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

35 Responses

  • Guest

    Ο.Υ.Σ.Τ.

  • benson

    …”2. Όροι διαγωνισμού:
    2.1. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν εταιρίες και φυσικά πρόσωπα (ή ομάδες) γραφίστες, σχεδιαστές, φοιτητές, εικαστικοί καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, και άλλες συναφείς ειδικότητες….”

    Πάλι καλά που μπορούν να συμμετέχουν και γραφίστες.

  • Χάρης Βεκρής

    Προσπαθήσαμε να φτιάξουμε μια προκήρυξη που θα διασφαλίζει όσο το δυνατόν καλύτερα τους συμμετέχοντες, χωρίς να δημιουργεί θέματα αποκλεισμών. Περιμένουμε τις συμμετοχές σας μέχρι τις 6 Απριλίου.

    Χάρης Βεκρής
    Επιτροπή Αναβάθμισης & Αξιοποίησης Θεάτρου Απόλλων

  • ραμboboτσαρης

    @ χάρης βεκρής:..
    μια νηφάλια διευκρίνιση, indeed…

  • benson

    @Xάρης Βεκρής

    Διαφωνώ κάθετα. Για να μην δημιουργήσετε εσείς θέματα αποκλεισμών, δημιουργείτε την απαξίωση ενός ολόκληρου επαγγέλματος (αν ποτέ μπορέσει σε τούτη τη χώρα να το θεωρήσει κανεις επάγγελμα αυτό).

    Και επειδή με αυτή την προκύρηξη γραφίστες μάλλον δεν θα δεχθούν να ασχοληθούν, τότε θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε σοβαρά τη σόι αναβάθμιση προσφέρετε στον πολιτισμό αυτής της χώρας.

    Με σεβασμό αλλά και εκλείπουσα εκτίμηση

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Θα δεχόταν ο κύριος Κυπουργός να αλλάξω λιγάκι μια παρτιτούρα του; Αν ναι, τότε είμαι σίγουρος πως είστε σε καλό δρόμο, εάν όχι διαβάστε σας παρακαλώ το κείμενο εδώ> http://gda.gr/node/1064 και αν όντως ενδιαφέρεστε να κάνετε μια σοβαρή εργασία εδώ είμαστε να βοηθήσουμε, αλλιώς κάντε μια έρευνα να δείτε τα αποτελέσματα άλλων αντίστοιχων διαγωνισμών και καλή τύχη.

  • Χάρης Βεκρής

    Καταλαβαίνω απόλυτα τα παράπονα του κλάδου για την πιθανή απαξίωση του επαγγέλματος, όμως τα αποτελέσματα ενός δίκαιου και αξιοκρατικού διαγωνισμού είναι το καλύτερο όπλο στον αγώνα των διεκδικήσεων όσων ανησυχούν. Ας αφήσουμε τα σχόλια και ας δουλέψουμε σε αυτό που ξέρει ο καθένας να κάνει καλύτερα.

    Η «εκτίμηση» μετά την αξιολόγηση των συμμετοχών σας…

  • Guest

    @ Χάρης Βεκρής >

    Γράφετε: ‘Η «εκτίμηση» μετά την αξιολόγηση των συμμετοχών σας…’
    Σας γράφω: ‘Μπαααα, δε νομίζω!’

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Κύριε Βεκρή, δεν χρειάζετε να κάνουμε συνέχεια τα ίδια λάθη σε αυτή την χώρα, ας αλλάξουμε μυαλά και ας βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο. Κάντε μια βόλτα στους “διαγωνισμούς” εδώ στο +design. Δείτε τα αποτελέσματα.

    Μια καλή ταυτότητα είναι επένδυση, δεν μπορεί να γίνετε στο πόδι και να αποφασίζουν αναρμόδιοι. Έτσι φτάσαμε να βάλουμε Roman γράμμα στο μουσείο της Ακρόπολης.

  • ...

    κρίμα θα ήθελα να σχεδιάσω για ένα τόσο ιστορικό θέατρο

  • Χάρης Βεκρής

    Ειλικρινά λυπάμαι που δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω τις αγνές προθέσεις του εγχειρήματος μας, πολύ περισσότερο τη στιγμή που κατανοώ απόλυτα τους προβληματισμούς σας και συμφωνώ με τις προτάσεις σας. Σας βεβαιώνω πάντως πως μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας, κάναμε το καλύτερο δυνατό στην παρούσα φάση.

  • benson

    Kύριε Βεκρή τι θα πει αγνό? Γιαούρτια φτιάχνουμε?

    Κατανοώ πως η επαγγελματική σας φύση δεν σας επιτρέπει να καταλάβετε αυτό που προσπαθούμε να σας μεταδώσουμε. Γιατί αν το είχαμε καταφέρει, μόνο το link που παρέθεσε ο κ. Κανελλόπουλος θα σας είχε διαφωτίσει

    Κύριε Βεκρή, η επικοινωνία δεν είναι αγνές προθέσεις. Δεν κάνετε έρανο. Και σίγουρα εδώ δεν “σχολιάζουμε” για να μην “δουλέψουμε”.

    Τα δικά σας μάτια προσπαθούμε να ανοίξουμε για να καταλάβετε το λάθος που εσείς κάνετε και τη δουλειά που εσείς πρέπει να ρίξετε για να μην γίνετε “θέμα” σχολιασμού.

    Τα περί αγνών προθέσεων, μπορείτε να τα συζητήσετε αν πάτε μια βόλτα στην ΑΣΚΤ. Εκεί, για την αμοιβή που προσφέρετε, μπορεί να σας φτιάξουν άλλο ένα θέατρο (έτσι όπως την κατάντησαν και αυτή).

    Μην λυπάστε, τολμήστε το διαφορετικό!

  • Χάρης Βεκρής

    OK, νομίζω πως κάπου εδώ ολοκληρώνεται ο διάλογος μας.

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Οι οικομολόγοι είναι γνωστόι για την διαλλακτικότητα τους σε αυτή την χώρα. Καλή επίτυχία ευχόμαστε και το χρειαζόμαστε.

  • FAB

    Είμαι ζωγράφος και τρελαίνομαι με αυτά που γράφουν οι ”καλλιτέχνες” γραφίστες.Με την υπεροψία που σας διακατέχει δεν έχω τύψεις που σας τρώω την δουλειά,εγώ κι άλλου συναδελφοί μου οι οποίοι μπορούμε χωρίς φόβο και με πάθος να λέμε ότι είμαστε ορίντζιναλ καλλιτέχνες που ξέρω 10 πράγματα παραπάνω πέρα από το να χτυπάμε κουμπάκια..
    Α! επίσης μπορούμε να βγάλουμε λόγκος και freehand…..χωρίς wacom και AI

    περαστικά
    ΑΣΚΤ

  • benson

    @Fab

    Επειδή φαντάζομαι αναφέρεστε στο σχόλιό μου περί “πείνας” της ΑΣΚΤ, θέλω απλώς να σας διαβεβαιώσω πως είμαι ανέκαθεν υποστηρικτής της σχολής σας και των αποτελεσμάτων της. Παρακολουθώ δε τις εξελίξεις -θετικές και αρνητικές-που αφορούν στη σχολή σας από πολύ κοντά, απλούστατα γιατί την σέβομαι πολύ -περισσότερο σίγουρα από τους πολιτικούς παραγοντίσκους που συχνά εμπλέκονται με αυτή.

    Θα ήταν προσβλητικό να είμαι υπερόπτης απέναντί σας. Άλλωστε, πως να είναι κανείς υπερόπτης απέναντι στον ορίτζιναλ καλλιτέχνη?

    Θέλω όμως να ξέρετε, πως οι περισσότεροι τιποτένιοι γραφίστες σαν του λόγου μου, ποτέ δεν θεωρήσαμε πως είμαστε καλλιτέχνες. Τουναντίον, μας εκνευρίζει απεριόριστα η σύγκριση με τους καλλιτέχνες διότι αυτός ο χαρακτηρισμός είναι ενδεικτικός του πόσο κανείς δεν αντιλαμβάνεται το πραγματικό πλαίσιο της δουλειάς μας. Όποιος μας θεωρεί καλλιτέχνες ή wannabe’s, μας φαίνεται λίγο.. πως να σας το πω, αδαής. Και συνεπώς, δεν του δίνουμε την αξία που ενδεχομένως να έπρεπε.

    Κάνετε λόγο για έλλειψη τύψεων που μας “τρώτε” τη δουλειά. Πως μπορείτε άραγε, εσείς, ορίτζιναλ καλλιτέχνες, και χάνετε τον χρόνο σας ζωγραφίζοντας λόγκος? Και μάλιστα τζάμπα? Τα υπογράφετε?

    Θέλω να σας συγχαρώ για τα 10 πράγματα παραπάνω που γνωρίζετε. Ευχομαι μετά από την σημερινή σας επανάσταση να τα κάνετε 11.

    Με προβληματίζει ιδιαιτέρως αν αντανακλάτε το σύνολο των φοιτητών της αξιοσέβαστης σχολής σας, γιατί το σύνολο των ζωγράφων δεν το αντανακλάτε σε καμία περίπτωση. Πιστέψτε με, μάλλον γνωρίζω περισσότερους -εν ζωή- από εσάς.

    Τέλος, να ξέρετε κύριε- ία ορίτζιναλ, πως ακόμα και ένας γραφίστας μπορεί να σχεδιάσει ένα πέος στο χέρι. Προτιμά απλώς να μην το μετρήσει… Αν με καταλαβαίνετε.

    Με τιμή, καλή επιτυχία σας εύχομαι στον διαγωνισμό ταυτότητας

  • benson

    Υστερόγραφο,

    ελπίζω να διαβάζει ακόμα τα σχόλια ο κ. Βεκρής, για να θαυμάσει τα αποτελέσματα των μη αποκλεισμών..

  • designmag

    @benson
    Μια χαρά τα λέτε μεν, θα σας συμβούλευα όμως να μην απαντάτε σε troll. Αμφιβάλω αν είναι πράγματι αυτό που δηλώνει. Μάλλον μπήκε για να προκαλέσει αντιδράσεις…

  • ραμboboτσαρης

    @ fab:..
    έναν παρόμοιο προβληματισμό είχε εκφράσει πριν χρόνια ο σαμ, ένας «μερεμετιατζής» από την αλβανία… αργότερα, ο μάρκο, ένας πολώνός γνωστός, που έβγαζε το μεροκάματό του βάφοντας διαμερίσματα, μού ‘πε ότι «αυτό το κάνουν όλοι οι αλβανοί… λένε ότι τα κάνουν όλα… κι εγώ μπορώ να τα κάνω όλα, αλλά θα τα κάνω στο σπίτι μου, όχι σε κάποιο ξένο σπίτι για λεφτά… το επάγγελμα, που έμαθα, είναι να βάφω σπίτια…», κουνώντας με αγανάκτηση το κεφάλι του…

    ας μην σταθούμε, όμως, στη ρατσιστική φύση του κλισέ στη δήλωση του μάρκου, την οποία δεν υιοθετώ, αλλά τη χρησιμοποιώ, διότι έχει γίνει… σε τί διαφέρει η αυτογνωσία και η κοινωνική προσέγγιση των δυο γνωστών μου;..

    😉

    σύμφωνοι… έναν δρόμο μπορεί να τον χρησιμοποιήσει ο καθένας… ο πεζός θ’ ανέβει, όμως, στο πεζοδρόμιο (εκτός κι αν πρόκειται για καμιά καλλιτεχνική περφόρμανς), οι οδηγοί αυτοκινήτων θα κάνουν χρήση του οδοστρώματος, και οι ποδηλάτες θα ενοχλούν τους μεν και τους δε («κρίτικαλ μαας, βρεεε…»)…

    (καλό το «reclaim the streets», αλλά ας συνδυαστεί με το «please connect with reality»…)

    το γεγονός ότι τρως τη δουλειά κάποιων «καλλιτεχνών» γραφιστών, και δεν αισθάνεσαι τύψεις, ταιριάζει γάντι με την γενική εικόνα της κοινωνίας… επομένως, σας εύχομαι, εσένα και του άλλους άφοβους και παθιάρηδες συναδέλφους σου, καλό φαγοπότι· ή κατ’ άλλους «τάκα τάκα μαμ»… να αποφεύγετε τα αναψυκτικά… λένε ότι προκαλούν κυτταρίτιδα…

    είπαμε· η υπεροψία δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιου συγκεκριμένου επαγγελματικού κλάδου…

    πάντως, ας λάβεις και την πληροφορία ότι μια γνωστή μου, απόφοιτη της α.σ.κ.τ., είναι δόκιμη μοναχή τα τελευταία χρόνια… απ’ ό,τι θυμάμαι, δεν είχε πρόβλημα κυτταρίτιδας…

    @ designmag:..
    τρολ, ε;!..

  • soffia

    Σε καμία περίπτωση δεν είναι της ΑΣΚΤ ο FAB
    Κανένας σπουδαστής δεν θα έλεγε ”καλλιτέχνες” γραφίστες
    Θα γνώριζε ότι ένας γραφίστας δεν είναι καλλιτέχνης, σίγουρα κάποιος πικραμένος γραφίστας είναι που αναρωτιέται γιατί δεν καταλαβαίνει ο κόσμος την προσφορά του στην τέχνη

  • ραμboboτσαρης

    @ soffia:..
    η χρήση εισαγωγικών στη λέξη μπορεί να φανερώνει ειρωνεία…

  • FAB

    το πάτε μονοπώλιο το θέμα κι αυτό εκνευρίζει τους διάφορους εικαστικούς.Το πόσο τεχνοκράτες είστε δεν λέγεται κι αυτό δεν συμβαδίζει με την τέχνη.
    Σέβομαι κάποιους γραφίστες που έχουν τρομερής ποιότητας δουλειάς,δεν σέβομαι κανέναν γραφίστα που όταν βλέπει συμμετοχές μη γραφιστών σε διαγωνισμούς σπάζονται λες και το έχουν πάρει εργολαβία το θέμα.
    Είμαι απόφοιτος δεν εκπροσωπώ τον κλάδο μου κι ο μόνος λόγος που ασχολούμαι με την γραφιστική είναι γιατί βρίσκω ενδιαφέρουσα την εικονοποίηση των λέξεων είτε εννοιών .
    Το όλο θέμα το άρχισα παίρνοντας ως βάση το πρώτο σχόλιο ο οποίος σπάστηκε που το call είναι προς όλους τους εικαστικούς .Με τους υγιείς γραφίστες δεν έχω κανένα θέμα,τους σέβομαι ενίοτε και τους θαυμάζω,με τους υπερόπτες έχω μια φαγωμάρα και που και που γουστάρω να τους προκαλώ για να βγάζουν τον πραγματικό εαυτό προς τα έξω.

    καλή επιτυχία σε όλους από καρδιάς

  • ραμboboτσαρης

    @ fab:..
    🙂

  • benson

    Tην επόμενη φορά θα σου ζητήσουμε άδεια ορίτζιναλ για να υπερασπιστούμε τον κλάδο μας.

    Και θα ζητήσουμε άδεια και απο τους διάφορους εικαστικούς για να μην εκνευρίζονται.

    Και θα ζητήσουμε και από τους γραφίστες που σέβεσαι να μας εκπροσωπούν εφεξής για να μην σε πιάνει φαγωμάρα

    Και μετά θα ζητήσουμε και στην αριστερά να γίνει πιο ενδιαφέρουσα γιατί μάλλον έχεις ξεμείνει από ενδιαφέροντα και έχεις αποπροσανατολιστεί!

    @designmag – δεν περιγράφω άλλο

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    @benson: +1

    αλλά, δυστυχώς για μας,
    μάλλον δε φταίει μόνο αυτός
    που μας βλέπει(-ουν) έτσι…

  • irene

    Γιαυτό δεν θα πάει ποτέ μπροστά η Ελλάδα!!!! ρε παιδιά!!! είμαστε για γέλια! το τι είναι ο καθένας σας το ξέρει πολύ καλά ο ίδιος και όποιος δεν θέλει να ασχοληθεί με αυτόν τον διαγωνισμό καλά θα κάνει να μην ασχοληθεί. Λογότυπο μπορεί να δημιουργήσει και κάποιος που δεν έχει σπουδάσει σε σχολή αλλά του αρέσει να μαθαίνει μόνος του και να εξελίσσεται. Δεν είναι κρυφή τέχνη η γραφιστική.. Ας είμαστε περισσότερο ανοιχτόμυαλοι σε αυτόν τον τόπο γιατί δεν θα πάμε μπροστά έτσι..

  • NuNu

    θα ηταν μηπως δυνατον να διευκρινησω κατι (επειδη 1η φορα θα λαβω μερος σε αναλογο διαγωνισμο, θα ηθελα να ρωτησω καποιους που ισως εχουν περισσοτερη εμπειρια η και τον Κυριο Χάρη Βεκρή που ισως παρακολουθεί τη συζητηση, στον σχεδιασμο του λογοτυπου θα ηταν καλυτερο να υπαρχουν και τα στοιχεια που αναφερονται στην ταυτοτητα
    σηλαδη εκτος του “θεατρο Απολλων” να αναφερεται και ο τοπος δηλαδη ΕΡΜΟΥΠΟΛΗ ΣΥΡΟΥ η ακομη και η φραση ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ???…
    Ευχαριστω εκ των προτέρων

  • Πέτρος

    Αν καί έχω καιρό να πάρω μέρος σε τέτοιου είδους συζητήσεις κι αυτό για τους προφανείς λόγους παρ’ όλα αυτά θα σχολιασω τα λεγόμενα κάποιων πλευρών.

    Fab μπράβο σου που έχεις ένα τόσο δημιουργικό χόμπυ γιατι ως τέτοιο μόνο μπορώ να στο αναγνωρίσω δηλαδή, το να ασχολείσαι στον ελεύθερο σου χρόνο με την «εικονοποίηση» όπως πολυ χαρακτηριστικά αναφέρεις, λέξεων ή/καί εννοιών.

    Η δουλειά μας όμως δεν είναι χόμπυ. Είναι σχεδιασμός, καί ένας σχεδιασμός – οποιοσδήποτε κι αν είναι απαιτεί καί χρησιμοποιεί Μεθοδολογία προκειμένου να ολοκληρώσει τον/τους στόχους του. Η δουλειά μας δεν είναι αποτέλεσμα μίας απαίτησης που μπορεί να εχει ενας πελατης για έναν πίνακα ζωγραφικής για παράδειγμα, «ζωγράφισε μου ένα τοπίο ή μια συνθεση για να την κρεμάσω στο σαλόνι μου». Η δουλειά μας έχει απαιτήσεις και παραμέτρους οι οποίες σε αρχικό στάδιο αναγνωρίζονται και καταγράφονται επίσημα σε αυτο που ονομάζουμε Brief.

    Τωρα όσο αφορά τον Κύριο Βεκρή καί τον οποιοδήποτε Κύριο που αποφασίζει είτε μόνος είτε σε συνεργασία με άλλους τοπικούς παράγοντες μιας κοινωνίας καί μη να διοργανώσουν έναν διαγωνισμό, να σκέφτονται πρώτα το σε ποιον πρέπει να απευθυνθουν καί μετά να αποφασίζουν για το εαν, πως, που, και πότε θα το ανακοινώσουν καί όχι απλά να το αναρτούν σε έναν ιστότοπο.

    Απ’ την στιγμή που υπάρχει επίσημη αντιπροσώπευση του συγκεκριμένου κλάδου, απευθυνόμαστε πρώτα σε αυτήν, για να καλύψουμε τις όποιες απορίες / έλλειψη γνώσεων μπορεί να έχουμε όπως για παράδειγμα σχετικά με έναν διαγωνισμο καί μετά πράτουμε αναλόγως.

    Τώρα, σχετικά με την Καλών Τεχνών και τους διαφορους εικαστικούς. Καλό θα ήταν πρώτα κανείς να κοιτάζει τα του οίκου του και μετα να σχολιάζει – ασχολείται με τους άλλους παρεμφερή καί μη κλάδους. Ειδικά από την στιγμή που επιτρέπει να εισχωρήσουν στον χώρο του κομματικές νοοτροπίες καί κατευθύνσεις.

    Δεν θέλω να πώ περισσότερα απλά να ευχηθώ να αλλάξουν επιτέλους νοοτροπία κάποιοι άνθρωποι καί να μην πιστεύουν πως όλα μπορουν να γίνουν “εδω και τωρα”.

  • zanzavar

    Ρε παιδιά κατά τη γνώμη μου το όλο θέμα είναι καθαρά ευθύνη της επιτροπής. Δεν πα να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό και δικηγόροι η και τα μωρά στην κούνια τους, αν η μόνη αποτελεσματική δουλειά προέλθει από “επαγγελματίες” του είδους (π.χ. γραφίστες) τότε και μία τέτοια θα επιλεγεί. Αν υπάρχει εκεί έξου κάποιος ταλεντάρας οικοδόμος με έφεση στο branding και κάνει ένα super logo δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην επιλεγεί. Αν η επιτροπή είναι η κατάλληλη θα λάβει υπόψιν της τις σωστές σχεδιαστικές παραμέτρους / αρχές που θα έχει η πρόταση και δεν θα λειτουργήσει μονάχα βάση εντυπωσιασμού γύρω απο “μία καλή” ιδέα.

  • vasilis

    ευχομαι την δουλεια να την παρει ενας μπετατζης. Εγω εχω σπουδασει ηλεκτρολογος – ηλεκτρονικος, και σημερα κανω αλλη δουλεια ασχετη με τις σπουδες που εκανα και την κανω καλυτερα απο επαγγελματιες του ειδους. Ξερω και δικηγορους, γιατρους, μαθηματικους που σημερα κανουν αλλες δουλειες το ιδιο καλα οπως και οι επαγγελματίες του καθε ειδους, τα παραδείγματα είναι χιλιάδες. H γυναικα μου ειναι φιλολογος με μεταπτυχιακό και διδακτορικο 2 ξενες γλωσσες και πτυχιο Η/Υ και σήμερα ασχολείται με την ζαχαροπλαστικη και εχει παρει 4 σχετικά βραβεια γι’αυτο….λοιπον οποιος ειναι ο καλυτερος ας κερδισει!!!!

  • NuNu

    τα αποτελέσματα πότε θα τα πληροφορηθούμε?…

  • NuNu

    6 απο τους 12 φιναλιστ του διαγωνισμου ειναι αποφοιτοι ή φοιτητες του Τ.Μ.Σ.Π.Σ. Πανεπιστημίου Αιγαίου, αν ειναι δυνατον μας κοροιδευεται???? τοσα ταλεντα τελοσπαντων σ’αυτη τη σχολη? ας μας λεγατε τουλαχιστον οτι εχουν ενα προβαδισμα απο πριν οι φοιτητες η οι αποφοιτοι της συγκεκριμενης σχολής!!! απο τις 150 συνολικα συμμετοχες μεσα στις 12 που διακριθηκαν ολως τυχαιως ειναι μεσα 6 απο το Τ.Μ.Σ.Π.Σ. Πανεπιστημίου Αιγαίου…
    anyway … εχει και καποιες ομορφες προτασεις μεσα στους διακριθεντες

  • Katerina

    @Nunu
    Αν προσέξεις όμως οι 3 από τους 6 ΜΣΠΣ που ανέφερες, είναι στην ίδια ομάδα. Είναι μία η συμμετοχή τους στο διαγωνισμό και δεν αποτελούν διαφορετική οντότητα. Επομένως, αντιλαμβάνεσαι ότι το συμπερασμά σου είναι άδικο γι’ αυτό και δεν θα συμφωνήσω.. Υπάρχουν στους διακριθέντες 6 γραφίστες, 4 από ΤΜΣΠΣ, ένας σκιτσογράφος και ένας ζωγράφος.
    Υποθέτω ότι δεν το πρόσεξες καλά, απλά καλό είναι να μη δημιουργούμε εντυπώσεις χωρίς να υπάρχει λόγος.

    Επίσης επίτρεψέ μου να κάνω μια ένσταση σε αυτό που είπες για το ταλέντο..ο σχεδιασμός λογοτύπου θέλει ταλέντο, αλλά θέλει και γνώσεις, όπως επίσης συλλογική και πολυδιάστατη σκέψη. Αυτό το ξέρουν όσοι ασχολούνται με εταιρική ταυτότητα και οπτική επικοινωνία πολύ καλά. Στο τμήμα ΤΜΣΠΣ, οι φοιτητές λαμβάνουν γνώσεις για εταιρική ταυτότητα, οπτική επικοινωνία, σχεδιασμό πληροφορίας και ψηφιακά μέσα. Είναι μέρος των σπουδών τους και δεν βλέπω το λόγο να μην είναι ανάμεσα στους διακριθέντες πραγματικά, το παράλογο θα ήταν να μην μπορούσε κανείς τους να ανταπεξέλθει σε ένα αντίστοιχο διαγωνισμό.

    Κι εγώ συμμετείχα στο διαγωνισμό και δεν προκρίθηκα. Έχω την προσωπική μου άποψη και μπορώ να πω ότι λίγα μου άρεσαν για αισθητικούς και επικοινωνιακούς λόγους, αλλά προφανώς αυτό που μετράει περισσότερο είναι το τελικό αποτέλεσμα να είναι αξιοπρεπές και να ικανοποιεί εκείνους. Οπότε τι άλλο να πεις, Ι rest my case και πάμε παρακάτω! 🙂 Συγχαρητήρια στους διακριθέντες και μη!

  • lolina

    Απογοήτευση, όχι επειδή δεν επιλέχθηκε το δικό μου, αλλά από την επιλογή των 12… Από τις 12 μόνον οι 4 έχουν κάτι να πουν και η μια είναι πολυ καλή, κατά την γνώμη μου…
    Από τις υπόλοιπες 8, οι 4 είναι η πρόσοψη του κτιρίου. Νεοκλασικό, υπάρχουν τόσα, και μοιάζει και το θέατρο Απόλλων της Πάτρας! Και μέσα και έξω.. Υπάρχει και μια με τρις κύκλους που…….. ασχολίαστο! Αν από τις 150 συμμετοχές αυτές είναι οι 12 καλύτερες, φανταστείτε πως ήταν οι υπόλοιπες!
    Εύχομαι τουλαχιστον να επιλέξουν το καλύτερο απο τα 12..

    Και άτι ακόμη, επειδή ζω στην Ερμούπολη… λόγω του ότι υπάρχει το Πανεπιστήμιο άδω, και λόγω του ότι οι φοιτητές έχουν τριβή με το μέρος και με το θέατρο, δεν είναι παράλογο να υπάρχουν πολλά άτομα από το Πανεπιστήμιο στους 12, διότι φαντάζομαι ότι και οι περισσότερες από τις συμμετοχές Θα έχουν υποβληθεί από φοιτητές.

  • Βελατούρα

    Συμφωνώ και 1000 +1 στην Λολίνα! Απορώ επίσης, πως η κριτική επιτροπή επίλεξε στα 12 καλύτερα και μερικά που ειναι εμφανώς βασισμενα στον λογότυπο της λύρικής. Ρε φίλε, έλεος, ειναι θέατρο όπερας και είναι και στη χώρα σου!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-06-2017 [0]

Πάλι ανοιχτός διαγωνισμός από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 09-05-2017 [3]

Ένας διαγωνισμός δημιουργίας λογότυπου από την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 16-04-2017 [1]

Διεθνής διαγωνισμός για την ταυτότητα του Università degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [3]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).