Δείτε όλες τις προτάσεις για το λογότυπο της Σπάρτης

19-12-2015

 

Ύστερα από τις έντονες συζητήσεις που δημιούργησε η δημοσιοποίηση των δύο επικρατέστερων λογοτύπων για την τουριστική προβολή της Σπάρτης, οι υπεύθυνοι του Δήμου αποφάσισαν να δώσουν στη δημοσιότητα όλες τις προτάσεις που υποβλήθηκαν στο διαγωνισμό, ώστε να μπορέσουν όλοι να σχηματίσουν ιδία γνώμη για το συνολικό επίπεδο, βάση του οποίου οι κριτική επιτροπή έκανε τις συγκεκριμένες επιλογές.

Η σχετική ανακοίνωση είχε ως εξής:

«Ο Δήμος Σπάρτης, θα ήθελε να εκφράσει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους τους δημιουργούς που απέστειλαν τις προτάσεις τους για τη δημιουργία δηλωτικού σήματος (λογοτύπου) του Δήμου Σπάρτης, ανταποκρινόμενοι στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Η διαδικασία αξιολόγησης των προτάσεων έγινε στις 29-11-2015 από την αρμόδια επιτροπή η οποία συγκροτήθηκε με την αρ. 455/2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Κατόπιν της αξιολόγησης επιλέχθηκαν από την επιτροπή 2 προτάσεις οι οποίες και ισοψήφησαν ως οι επικρατέστερες και διαβιβάστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο είναι αρμόδιο για την τελική επιλογή.

Οι προτάσεις αυτές είναι του κ. Κανόνη Μιχάλη και της εταιρίας DOLPHINS /Communication design.

Οι 2 ανωτέρω προτάσεις προκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο με την αρ. 659/2015 απόφασή του. Το θέμα περί επιλογής δηλωτικού σήματος θα επανέλθει στο Δ.Σ εντός του Ιανουαρίου 2016».

1 2 4 5 3 6 7 8 9 10 11 12

10 Responses

  • Αχαχα

    Κρίμα που δεν τα έθεσαν σε ψηφοφορία κοινού.
    Βλέπω τουλάχιστον 4 “logo 31”.
    Θα περνούσαμε καλά.

  • Βιβή Βουκύδη

    Ξαναδημοσιεύω το ίδιο κείμενο γιατί το θέμα μοιάζει λίγο αστείο (και πως να μη μοιάζει), αλλά είναι σοβαρό. Δεν αξίζει σ’ αυτή την πόλη αυτό που της συμβαίνει. Σημειώστε παρακαλώ ότι η πόλη μας εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει ούτε αρχαιολογικό μουσείο.
    Θα θελα να ξέρω αν σε κάποια άλλη πόλη γίνονται “καλλιστεία” για λογότυπο δήμου, με επιτροπή τους δημοτικούς συμβούλους.

    [Ανοιχτός διαγωνισμός, “κλειστά” μυαλά]

    Την επόμενη φορά που θα αναρωτηθώ «γιατί είναι έτσι η πόλη μου;», θα θυμηθώ να παρακολουθήσω για άλλη μια φορά το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο στο οποίο συζητήθηκε το λογότυπο του δήμου.

    Δε χρειάζεται να αναφερθώ σε τεχνικές προδιαγραφές και λογική που πρέπει να έχει ένα λογότυπο για να είναι λογότυπο, ούτε το ρόλο του.

    Δεν είναι όμως δυνατόν ένα λογότυπο να απεικονίζει όλα τα αξιοθέατα και τα προϊόντα του τόπου. Αυτό ονομάζεται τουριστικός οδηγός.
    Αλίμονο αν ο δήμος π.χ. Θεσσαλονίκης, εκτός από τον Μέγα Αλέξανδρο συμπεριλάμβανε στο λογότυπό του, το Λευκό Πύργο, την Άνω Πόλη, το Θερμαϊκό και λίγα τρίγωνα Πανοράματος.

    Οι γνώσεις και οι γνώμες γραφιστών και σχεδιαστών σ’ αυτή την πόλη περισσεύουν.
    Κι αν το λογότυπο του δήμου μπορεί να σχεδιαστεί από ένα μαθητή σχολείου, την επόμενη φορά που θα μας πονέσει το πόδι μας, ας συμβουλευτούμε έναν ηλεκτρολόγο κι όχι έναν ορθοπεδικό.

    Εγώ απογοητεύτηκα. Σε μια πόλη που τη μέρα περπατάω δίπλα σε αμέτρητες λακκούβες και δεν υπάρχει ούτε μια θέση να δέσω το ποδήλατό μου, που οι ράμπες των πεζοδρομίων είναι μονίμως «κλειστές» και το βράδυ είναι τόσο σκοτεινά λίγο πιο έξω από το κέντρο που φοβάμαι να περπατήσω μόνη μου, το λιγότερο που μπορεί τελικά να της συμβεί είναι ένα κακοσχεδιασμένο και κακόγουστο λογότυπο.

  • Σοφία Κ

    Σωστά τα λέει η Βιβή.
    Αλλά ποιος την ακούει;

  • Κοφία Σ

    Μάλλον εννοείς ποιος την διαβάζει;

  • Αννα Λ.

    “Το σπίτι γέρνει και εμείς αλλάζουμε κουρτίνες σε απλή μετάφραση”, κάτι τέτοιο νομίζω ότι ταιριάζει στην περίπτωση της πόλης μου. Δυστυχώς πέρα από λογότυπο=κουρτίνα χρειάζεται και η υποδομή, το όραμα, η οργάνωση, ο πολιτισμός κτλ = σπίτι. Προσωπικά λίγο με απασχολεί αν θα αλλάξει το logo ο δήμος, αφού θεωρώ ότι στερείται άλλων σημαντικότερων χαρακτηριστικών.
    Λυπάμαι γιατί η πλειοψηφία των δημιουργών έχει ταυτίσει την Σπάρτη με τον Λεωνίδα!!! Όλος κόσμος ξέρει τον Λεωνίδα δεν χρειάζεται παραπάνω διαφήμιση. Προώθηση χρειάζεται το όραμα και τα ιδανικά της πόλης μας. Αυτά πρέπει να επικοινωνήσουμε με το κοινό, η ιστορία μας είναι ήδη γνωστή.
    Κατά την γνώμη μου, όλα αυτά απαιτούν οργάνωση και πρόγραμμα για να είναι αποδοτικά, αλλιώς καλύτερα να μην γίνονται.
    Για τον δήμο μας αποτελεί πολιτιστικό γεγονός ένα πανηγύρι και όχι ένα φεστιβάλ τέχνης ή ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά. Πώς λοιπόν γνωρίζουν την δύναμη που πρέπει να έχει ένα λογότυπο. Και τους 12 Θεούς του Ολύμπου να έβαζαν, με την Ακρόπολη, τις Μυκήνες και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, πάλι στα σκοτάδια θα μέναμε.
    Ελπίζω κάποια στιγμή να ενεργοποιηθούμε.

  • ΔιαγωνισμοΦάγος

    this is arta

  • Effie

    Το πρόβλημα της κ. Αννας Λ. είναι η ταύτιση της Σπάρτας με τον Λεωνίδα; Σοβαρά αυτό είναι το θέμα σας; Λες και επειδή ταυτίζεται για π.χ. ο πύργος του Eiffel με το Παρίσι ή το Σίδνεϋ με την Όπερα του Utzon υπάρχει θέμα. Ποιά θεωρούνται όραμα και ιδανικά της πόλης της Σπάρτης και σε τι διαφέρουν από τις υπόλοιπες πόλεις ακριβώς;

  • ΛΠ

    Για εμάς που δεν μπορούμε να παρακολουθούμε από κοντά τα τεκταινόμενα η «αρμόδια επιτροπή», από ποιες ειδικότητες αποτελείτο; Ξέρει κανείς;

    Επίσης, το δημοτικό συμβούλιο, με ποιες γνωστικές και άλλες δεξιότητες αποτελεί το τελικό αρμόδιο όργανο για να κρίνει ένα λογότυπο;

  • Βασίλης

    Ευχαριστώ που προβάλετε το γραμματόσημο μας (logo), τουλάχιστον εσείς. Να και κάποιος που μάλλον αναγνωρίζει την προσπάθεια των νέων μυαλών για κάτι πιο σύγχρονο.

  • artnik13

    Πέρα από (α)διάφορες κακολογίες πάντως, θα ‘λεγα πως ως λογότυπα!… θα μπορούσαμε να αποδεχτούμε (θεωρητικά) τα παρακάτω:

    (μετρημένα από πάνω προς τα κάτω)

    13 – 18 – 32 – 39



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΆΡΘΡΑ 29-10-2017 [2]

Θέτοντας ερωτήματα στον Ανοιχτό Διαγωνισμό του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΆΡΘΡΑ 15-09-2017 [7]

Ενέργεια κατά της κατάργησης του τμήματος Γραφιστικής στο Τ.Ε.Ι. Αθηνών

ΆΡΘΡΑ 11-05-2017 [1]

Καλλιόπη Αποστολίδου: Το να μένεις στάσιμος σκοτώνει το πνεύμα και τη φαντασία

ΆΡΘΡΑ 05-05-2017 [1]

Μ. Μπότης: To ελληνικό design δεν είναι απλά καλό

ΆΡΘΡΑ 13-04-2017 [0]

Απολογισμός για το τρίτο Graphic Stories Cyprus

ΆΡΘΡΑ 23-01-2017 [0]

Εθνική Βιβλιοθήκη: 6 γρίφοι για δυνατούς λύτες

ΆΡΘΡΑ 08-08-2016 [0]

Τι απέγιναν τα «Ιχνη Εμπορίου»;

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 27-05-2016 [0]

Έλληνες: οι καλύτεροι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 29-03-2016 [0]

Τι αποφάνθηκαν οι Νεοζηλανδοί για τη σημαία τους



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).