Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

19-07-2017

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον επανασχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας του, απευθύνει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης είναι ο μεγαλύτερος κινηματογραφικός οργανισμός της Ελλάδας που προωθεί τον ποιοτικό κινηματογράφο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και έχει 5 βασικούς άξονες:
α. Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου κάθε Νοέμβριο
β. Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ κάθε Μάρτιο
γ. Το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
δ. Την Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης και την Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη
ε. Την πλούσια ετήσια δραστηριότητα, με εκπαιδευτικά προγράμματα, εκδηλώσεις, αφιερώματα και συνεργασίες σε όλη την Ελλάδα, όλο τον χρόνο.

Το 2017 το Φεστιβάλ γιορτάζει τα 58 του χρόνια, ενώ τον Μάρτιο του 2018 θα εορταστεί το επετειακό εικοστό Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Το Φεστιβάλ είναι ένας φορέας που, σύμφωνα με τους ανθρώπους του, εξελίσσεται διαρκώς και αφουγκράζεται ό,τι νεότερο έχει να αναδείξει η παγκόσμια Έβδομη Τέχνη. Σε αυτό το πλαίσιο, το Φεστιβάλ θέλει να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του με τους θεατές όλων των ηλικιών και να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο τη θέση του τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ανανεώνοντας την οπτική του ταυτότητα. 

Στόχος του Οργανισμού είναι να δημιουργηθεί μια οπτική ταυτότητα η οποία θα ενοποιεί τις διαφορετικές δραστηριότητές του, θα σέβεται το πλούσιο παρελθόν του και θα σηματοδοτεί μια νέα πορεία για το μέλλον. Η νέα ενιαία οπτική ταυτότητα έχει σκοπό να αναδείξει την ιστορική εξέλιξη του θεσμού, ο οποίος στηρίζει διαχρονικά τον ανεξάρτητο κινηματογράφο και τις πιο πρωτοπόρες φωνές του και ταυτόχρονα τη σύνδεσή του με τη νέα εποχή, στην οποία ο κινηματογράφος αποκτά νέα διάσταση. Η νέα ταυτότητα πρέπει να αναδεικνύει τις αξίες του Φεστιβάλ και τον ρόλο του στα πολιτιστικά δρώμενα στην Ελλάδα και στο διεθνές στερέωμα.

Το Φεστιβάλ αναζητά δημιουργικά, γραφιστικά ή διαφημιστικά γραφεία – επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για να αναλάβουν τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας. Η νέα οπτική ταυτότητα θα εφαρμοστεί σε όλες τις δραστηριότητες του Φεστιβάλ και σε όλα τα προωθητικά-ενημερωτικά υλικά (ιστοσελίδα, εκδόσεις, μπάνερ, περιοδικό, μπλουζάκια κ.λπ).

Το βασικό λογότυπο του Φεστιβάλ αποτελεί εικαστική προσαρμογή του Ήλιου της Βεργίνας και αποτυπώνεται στις εξής δραστηριότητες του Οργανισμού:
• Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (βασικό λογότυπο Οργανισμού)
• Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
• Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
• Agora (και σχετικές δραστηριότητες: αγορά ταινιών, crossroads, works in progress, doc market, docs in progress)
• Μουσείο Κινηματογράφου
• Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης
• Κινηματογραφική Βιβλιοθήκη
• Εκπαιδευτικά προγράμματα (εκπαιδευτικά Μουσείου, εκπαιδευτικά Ολύμπιον, Κυριακάτικα πρωινά).
• Παιδικές προβολές
• Festival Shop (βιβλιοπωλείο-πωλητήριο)
• Κάρτα μέλους CineΚάρταF

Ο ανάδοχος καλείται να σχεδιάσει μια νέα εικαστική προσαρμογή του Ήλιου της Βεργίνας, δηλαδή του Βασικού λογοτύπου του Φεστιβάλ, καθώς και δέκα παραλλαγές για τις επιμέρους δραστηριότητες του Οργανισμού. Η ανανέωση των λογοτύπων πρέπει να είναι σε ελληνική και αγγλική εκδοχή.
Επίσης ο ανάδοχος καλείται να δημιουργήσει και να παραδώσει ένα εγχειρίδιο επικοινωνίας (brand manual) που θα περιλαμβάνει όλες τις βασικές εφαρμογές επικοινωνίας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Σε πρώτη φάση λοπιόν και μέχρι τις 24 Ιουλίου, θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στη διαδικασία «Επανασχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης» και να υποβάλουν από την πλευρά τους φακέλου συμμετοχής. Στη συνέχεια και
ύστερα από αξιολόγηση των portfolios, το Φεστιβάλ είτε θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση του έργου στον ανάδοχο που θα επιλέξει, είτε θα ματαιώσει τη διαδικασία, εάν καμία πρόταση δεν εκπληρώνει τις απαιτήσεις του και τα κριτήρια που θέτει.
Στη δεύτερη φάση του έργου (Από 1η Αυγούστου έως 1η Οκτωβρίου 2017) ο ανάδοχος θα κληθεί να δημιουργήσει και να παραδώσει ένα εγχειρίδιο επικοινωνίας (brand manual) που θα περιλαμβάνει όλες τις βασικές εφαρμογές επικοινωνίας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Αμοιβή για τον δημιουργό ή δημιουργούς που θα επιλεγούν ανέρχεται συνολικά στα (πλέον ΦΠΑ). 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος στο email info@filmfestival.gr έως τις 24 Ιουλίου και ώρα 17.00.
Το e-mail θα πρέπει να έχει θέμα: «ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΚΘ – ΟΝΟΜΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ» και θα πρέπει να επισυνάπτονται αρχεία σε μορφή pdf με το εταιρικό προφίλ και δείγματα από τρία σχετικά έργα που έχει υλοποιήσει ο υποψήφιος (το ένα από τα οποία, θα μπορούσε να είναι κατά προτίμηση ένα Εγχειρίδιο Επικοινωνίας – brand manual).

Όλες τις σχετικές με τον διαγωνισμό λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε εδώ.

2 Responses

  • Juan

    Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί ανεβάζετε θέμα για ένα διαγωνισμό στις 19/7 όταν το deadline είναι 24/7. Καλύτερα κρατήστε τα στα συρτάρια σας!

  • designmag

    Πρώτον επειδή τώρα το ξετρυπώσαμε από μόνοι μας (ουδέποτε λάβαμε δελτίο τύπου από τους διοργανωτές)
    Δεύτερον επειδή ακόμα προλαβαίνετε αν το επιθυμείτε (εκδήλωση ενδιαφέροντος ζητάνε, όχι να σχεδιάσετε την πρότασή σας)
    και
    Τρίτον επειδή μας αρέσει να σας βλέπουμε να γκρινιάζετε για τα πάντα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).