Η εικόνα του Total της ΦΑΓΕ στη Βρετανία

29-12-2011

Τι δουλειά έχει μια ζέβρα, μια αγελάδα κι ένας ερωδιός σε μια διαφήμιση για ελληνικό γιαούρτι;
Την απάντηση γνωρίζουν προφανώς οι άνθρωποι της Creative Orchestra, της εταιρείας που έχει αναλάβει τη διαφημιστική καμπάνια του γιαουρτιού Total της ΦΑΓΕ στη Μεγάλη Βρετανία. Για όσους δεν το γνωρίζουν, θα πρέπει εδώ να πούμε ότι η ελληνική γαλακτοβιομηχανία έχει εδώ και χρόνια πολύ επιτυχημένη πορεία σε αγορές του εξωτερικού και ιδιαίτερα σε αυτές των ΗΠΑ και της Βρετανίας, όπου έχει καταφέρει να επιβάλλει το ελληνικό γιαούρτι (σε άλλες χώρες η λέξη “γιαούρτι” είναι συνώνυμη ενός πολύ πιο ρευστού προϊόντος).
Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις του Total στη Βρετανία λοιπόν, επέλεξαν να μην “παίξουν” με την ελληνικότητα του προϊόντος, αλλά να το λανσάρουν για την “παιχνιδιάρικη”, ανάλαφρη και ευχάριστη αίσθησή του. Πρωταγωνιστής είναι o Zeb Astaire, ένας vaudeville χαρακτήρας που παραπέμπει με πολλούς τρόπους στον Fred Astaire, και τον οποίο συνοδεύουν αγελάδες και πτηνά.

Θα μας ενδιέφερε να ακούσουμε τις γνώμες σας. Πιστεύετε ότι αυτή η καμπάνια θα ταίριαζε στην ελληνική αγορά;

YouTube Preview Image
YouTube Preview Image
YouTube Preview Image
YouTube Preview Image

5 Responses

  • Μιχάλης

    Κατ’ αρχάς να προσθέσω πως το Total ξεχωρίζει στα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας καθώς είναι το μόνο γιαούρτι που είναι σε πηχτή μορφή, όπως την ξέρουμε εμείς.
    Πιστεύω πως στην ελληνική αγορά δε θα ξεχώριζε τόσο η συγκεκριμένη επικοινωνία, καθώς υπάρχουν πολλοί ανταγωνιστές που λανσάρουν “fun” προϊόντα. Δηλαδή για τους Έλληνες ίσως μετράει περισσότερο η ελληνικότητα του Total. Όσον αφορά τους Βρετανούς, πιστεύω πως τους ταιριάζει το πιο «παιχνιδιάρικο» Total, η διαφορετική γεύση και υφή του σε σχέση με τα ανταγωνιστικά αλλά και ο άμεσος συσχετισμός του με τη φύση, με τη εμφάνιση των αγελάδων και των άλλων ζώων.
    Προσωπικά εμένα μ’ άρεσε σαν επικοινωνία, αν και μπορεί να θεωρηθεί από κάποιους ότι ίσως πλησιάζει προς το κιτς. Μην ξεχνάμε όμως ότι απευθύνεται σε τελείως διαφορετικό κοινό σε σχέση με εμάς.

  • Παν. Λουτράρης

    Η Creative Orchestra, πήρε τη γνωστή στην Ελλάδα “αγελαδίτσα”, την εξέλιξε σε ζέβρα και την προσάρμοσε στα σημερινά δεδομένα προσθέτοντας και μερικούς περιφερειακούς χαρακτήρες. Βέβαια, τα σποτάκια δεν περιορίζονται σε αυτά τα 4 τζινγκλοειδή, αλλά υπάρχουν σειρές maximercials και advertorials που ενισχύουν το προϊόν στο fitness και στην χρήση του Total σε συνταγές (π.χ. την παρασκευή διάφορών dips).

    Όλα αυτά τα έχει κάνει στην Ελλάδα πιο παλιά η ΦΑΓΕ και – θεωρητικά τουλάχιστον – θα ήταν για το ελληνικό κοινό, ξαναζεσταμένο φαγητό με ολίγη από νέο περιτύλιγμα. Εξ άλλου, ούτε ο ανταγωνισμός της ΦΑΓΕ είναι ο ίδιος με εδώ, ούτε και το μερίδιό της στην αγορά. Με λίγα λόγια, η συγκεκριμένη καμπάνια είναι στην κατηγορία “what happens in Vegas, stays in Vegas”

  • Maria Papagianni

    Προσωπικά μου αρέσει σαν καμπάνια, και το TOTAL είναι ένα γνωστό ελαφρύ γιαούρτι οπότε αυτο το ανάλαφρο και παιχνιδιάρικο πλασάρισμά του δεν είναι άσχετο με το ύφος του. Στο εξωτερικό νομίζω οτι θα κεντρίσει το ενδιαφέρον, στην Ελλάδα πάλι νομίζω ότι θα μπέρδευε τους καταναλωτές και ίσως επειδή αυτό το μοτίβο έχει χρησιμοποιηθει σε πολλα παιδικά και επιδόρπια γιαουρτιου, να πέρναγε λάθος εικόνα. Θα προτιμούσα για το ΤΟΤΑL στην Ελλάδα κάτι πιο λιτό και καθαρό, με λιγότερα πρόσωπα(ήρωες), κάτι έξυπνο και σύντομο, ατακαδόρικο, όπως πχ το στυλ του Red Bull.

  • Τατιάνα Λ.

    Η αλήθεια είναι ότι όντως πρόκειται για μια παιχνιδιάρικη και ανάλαφρη επικοινωνία του Total. Το λανσάρισμα, είναι διαφορετικό με αυτό που έχει συνηθίσει η Ελληνική αγορά. Το ότι αναρωτιόμαστε και σκεφτόμαστε αν θα ταίριαζε μια τέτοια διαφήμιση στην Ελληνική αγορά, μήπως οφείλεται στο γεγονός ότι απλά έχουμε ‘συνηθίσει’ κάποια πράγματα και όταν βλέπουμε κάτι διαφορετικό μας ξενίζει? Εγώ προσωπικά την καμπάνια αυτή τη βλέπω ως μια διαφορετική, ευχάριστη, ανάλαφρη και παιχνιδιάρικη επικοινωνία με χιούμορ. Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο κιτσ όσο μπορεί να φαίνεται σε κάποιον άλλο αλλά όπως και να έχει είναι μια καμπάνια του συγκεκριμένου προιόντος, διαφορετική για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς…Εσείς πιστεύετε ότι θα ταίριαζε ή ότι δεν θα είχε τόση ανταπόκριση αφού το κοινό δεν θα αναγνώριζε αμέσως ότι είναι διαφήμιση του συγκεκριμένου brand?

  • Παναγιώτα

    Η πρώτη εντύπωση που σχημάτισα ήταν θετική! Βρήκα τις διαφημίσεις πολύ πρωτότυπες και χαριτωμένες! Θεωρώ ότι οι διαφημίσεις αυτές θα ξάφνιαζαν ευχάριστα το ελληνικό αγοραστικό κοινό και ιδιαίτερα τα παιδιά. Αυτός θα πρέπει να είναι και ο απώτερος σκοπός των διαφημίσεων. Να “παρασύρουν” τα παιδιά να τρώνε πιο υγιεινό γιαούρτι και όχι τα junior με τις χρωστικές και τα σοκολατάκια, που κάθε άλλο παρά γιαούρτι είναι…
    Θυμάστε τι έγινε με το παριζάκι υφαντής? Θα μπορούσε να γίνει κάτι παρόμοιο και τα παιδιά να κολλήσουν με πιο υγιεινή τροφή!
    Την ελληνικότητα, από την άλλη, την τονίζουν διακριτικά! Οι Έλληνες ξέρουμε όλοι ότι είναι ελληνικό το συγκεκριμένο προιόν. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να τονιστεί περισσότερο!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).