Tron: legacy

01-12-2010
Σχεδιάστε μια καρτ-ποστάλ για την ταινία και κερδίστε Με την ευκαιρία της επικείμενης κυκλοφορίας του sequel της cult ταινίας Tron, το βρετανικό περιοδικό "Don't panic" προκηρύσσει διαγωνισμό σχεδιασμού διαφημιστικής καρτ-ποστάλ, με θέμα "Hidden places" (κρυφά μέρη). Οι συμμετέχοντες μπορούν ήδη να ανεβάζουν τα έργα τους, ενώ ταυτόχρονα "τρέχει" η ψηφοφορία του κοινού (μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου). Οι δέκα συμμετοχές με τις περισσότερες ψήφους θα τεθούν υπό την κρίση ειδικής επιτροπής, η οποία θα επιλέξει και τον τελικό νικητή. Το έργο που θα επιλεγεί θα κυκλοφορήσει σε 80.000 αντίτυπα, ενώ ο σχεδιαστής του θα κερδίσει ένα MacBook. Οι υποβολές των έργων γίνονται online σε χαμηλή ανάλυση, οι σχεδιαστές όμως θα πρέπει να έχουν την υψηλή ανάλυση του έργου τους διαθέσιμη για την περίπτωση που αυτή χρειαστεί. Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό θα βρείτε εδώ Tron2

3 Responses

  • Panagiotis

    Συγνώμη, αλλά είμαι ο μόνος που δε βλέπει ουσιαστικές διαφορές με το διαγωνισμό της ΟΝΝΕΔ;

  • pothead jon

    Διαφωνώ Παναγιώτη.
    Η ΟΝΝΕΔ ζήτησε ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ branding (το λογότυπό της), για το οποίο θα έπρεπε να απευθυνθεί σε κάποιον επαγγελματία.
    Εδώ, κάποιο τμήμα προώθησης της κινηματογραφικής εταιρίας έκανε μια κίνηση για να τραβήξει πάνω στην ταινία λίγο έξτρα publicity. Μπορεί την κάρτ-ποστάλ να την πετάξει στα σκουπίδια. Δεν την ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, όσο να χρησιμοποιήσει τις ανακοινώσεις για το διαγωνισμό (που σίγουρα θα έχουν δημοσιευτεί παντού) ώστε να προσθέσει στο hype.
    Και στο κάτω-κάτω της γραφής αν πήγαιναν σε επαγγελματία για να τους σχεδιάσει μια καρτ-ποστάλ ΔΕΝ θα τον πλήρωναν όσα κάνει ένα macbook. Έτσι δεν είναι;

  • Panagiotis

    Μα, δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο κομμάτι της αμοιβής (αν και £ 850 με ΦΠΑ – τόσο κάνει ο MacBook που κληρώνεται, στο online κατάστημα της Apple – για καρτ-ποστάλ που θα τυπωθεί σε 80.000 κομμάτια δεν είναι δα και καμία εξωφρενική αμοιβή για δεδομένα Αγγλίας).

    Εξ άλλου την ίδια ακριβώς δικαιολογία είχαν και στην ΟΝΝΕΔ: το έκαναν για τη δημοσιότητα και τη συμμετοχή, όχι τόσο για το αποτέλεσμα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-12-2016 [1]

Άλλος ένας ανοιχτός διαγωνισμός από το Πατρινό Καρναβάλι

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-12-2016 [1]

Το Αριστοτέλειο καλεί τους φοιτητές του να σχεδιάσουν λογότυπο για το πρόγραμμα S.U.C.RE.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-11-2016 [0]

Και ο Δήμος Κοζάνης αναζητά νέα ταυτότητα μέσω διαγωνισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 14-11-2016 [1]

Επιτέλους ένας διαγωνισμός-υπόδειγμα

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 12-11-2016 [0]

Διεθνής διαγωνισμός αφίσας με τίτλο “Λευκωσία, η πόλη της Ουτοπίας”

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 11-11-2016 [0]

Τέταρτος διαγωνισμός ετικέτας Gold Label Awards 2017

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-10-2016 [0]

Μέχρι 5 Δεκεμβρίου η υποβολή συμμετοχών στα Ermis Awards

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2016 [1]

Οι νικητές των ΕΒΓΕ στα Art Directors Club of Europe Award

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-09-2016 [0]

Πρόσκληση συμμετοχής γραφιστών στο 2ο Φεστιβάλ Break the Chain

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 05-09-2016 [0]

Υποβολή συμμετοχών στα 30α βραβεία Epica



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).