Δύο σημαντικά ελληνικά γραφεία δημιουργούν για το Μέγαρο Μουσικής

19-09-2014

Χθες ήταν η μέρα που το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσίασε το πρόγραμμά του για την καινούργια σεζόν 2014-15. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε και το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Μεγάρου με -όχι ένα αλλά- δύο από τα σημαντικότερα δημιουργικά γραφεία της χώρας: των polkadot και  π6.

Πιο συγκεκριμένα, η π6 επιμελείται για πέμπτη σεζόν τα έντυπα προγράμματα των εκδηλώσεων (τόσο το συγκεντρωτικό-ετήσιο, όσο και αυτά των μεμονωμένων εκδηλώσεων). Για φέτος επέλεξε ως θέμα το φανταστικό κόσμο του Μεγάρου. Κλασικά όργανα παίζονται, διερευνώνται και κατακτώνται από μουσικούς, χορευτές, ηθοποιούς και τραγουδιστές. Εξωτικές εικόνες απεικονίζουν γκροτέσκες καταστάσεις σε ένα φανταστικό κόσμο.

MEG_2014_Afisa-A-Opsi-Small MEG_2014-Coverback-FIN-small MEG_2014-Cover-FIN-small

Από την πλευρά της, η polkadot ανέλαβε το σχεδιασμό της οπτικής επικοινωνίας του Μεγάρου. «Είναι η τρίτη περίοδος που αναλαμβάνουμε αυτό το τόσο σημαντικό έργο» μας λέει ο Νέαρχος Ντάσκας, οι εικονογραφήσεις του οποίου χρησιμοποιήθηκαν στο βίντεο παρουσίασης του προγράμματος του Μεγάρου και διακόσμησαν το νέο Mshop. «Οι άνθρωποι του Μεγάρου μας ζήτησαν να αποτυπώσουμε το νέο πνεύμα αισιοδοξίας με πρωτοποριακό σχεδιασμό που να αναφέρεται σε κλασικές αξίες. Στόχος μας ήταν προκαλέσουμε τον θεατή να αντιληφθεί τον ψυχαγωγικό ρόλο του Μεγάρου μέσα από τολμηρές και αισιόδοξες σχεδιαστικές φόρμες».

MegaronCard19 MegaronCard21 MegaronCard22 MegaronCard18 MegaronCard10 MegaronCard061492253_10152380279648034_5317420203772104382_o

2 Responses

  • benson

    Πολύ ωραίες δουλειές και οι δύο, μπράβο στα γραφεία!

    Γιατί όμως 2 και τόσο διαφορετικές για ένα “brand” και μάλιστα έναν χώρο?

  • Βαγγέλης Γεωργίου

    Συμφωνώ απολύτως με τον από πάνω.
    ΚΑΙ οι δύο δουλειές πολύ καλές.
    Στο Μέγαρο, όμως, τι μυαλό κουβαλάνε; Γιατί τέτοιο μπέρδεμα;
    Περνάω εγώ απ’ έξω ως καταναλωτής βλέπω την Α (ωραιότατη) ταυτότητα.
    Μπαίνω μέσα στο ίδιο “μαγαζί”, πιάνω ένα πρόγραμμα παράστασης, βλέπω την Β (ωραιότατη) ταυτότητα.
    wtf?



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).