Δύο σημαντικά ελληνικά γραφεία δημιουργούν για το Μέγαρο Μουσικής

19-09-2014

Χθες ήταν η μέρα που το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσίασε το πρόγραμμά του για την καινούργια σεζόν 2014-15. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε και το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Μεγάρου με -όχι ένα αλλά- δύο από τα σημαντικότερα δημιουργικά γραφεία της χώρας: των polkadot και  π6.

Πιο συγκεκριμένα, η π6 επιμελείται για πέμπτη σεζόν τα έντυπα προγράμματα των εκδηλώσεων (τόσο το συγκεντρωτικό-ετήσιο, όσο και αυτά των μεμονωμένων εκδηλώσεων). Για φέτος επέλεξε ως θέμα το φανταστικό κόσμο του Μεγάρου. Κλασικά όργανα παίζονται, διερευνώνται και κατακτώνται από μουσικούς, χορευτές, ηθοποιούς και τραγουδιστές. Εξωτικές εικόνες απεικονίζουν γκροτέσκες καταστάσεις σε ένα φανταστικό κόσμο.

MEG_2014_Afisa-A-Opsi-Small MEG_2014-Coverback-FIN-small MEG_2014-Cover-FIN-small

Από την πλευρά της, η polkadot ανέλαβε το σχεδιασμό της οπτικής επικοινωνίας του Μεγάρου. «Είναι η τρίτη περίοδος που αναλαμβάνουμε αυτό το τόσο σημαντικό έργο» μας λέει ο Νέαρχος Ντάσκας, οι εικονογραφήσεις του οποίου χρησιμοποιήθηκαν στο βίντεο παρουσίασης του προγράμματος του Μεγάρου και διακόσμησαν το νέο Mshop. «Οι άνθρωποι του Μεγάρου μας ζήτησαν να αποτυπώσουμε το νέο πνεύμα αισιοδοξίας με πρωτοποριακό σχεδιασμό που να αναφέρεται σε κλασικές αξίες. Στόχος μας ήταν προκαλέσουμε τον θεατή να αντιληφθεί τον ψυχαγωγικό ρόλο του Μεγάρου μέσα από τολμηρές και αισιόδοξες σχεδιαστικές φόρμες».

MegaronCard19 MegaronCard21 MegaronCard22 MegaronCard18 MegaronCard10 MegaronCard061492253_10152380279648034_5317420203772104382_o

2 Responses

  • benson

    Πολύ ωραίες δουλειές και οι δύο, μπράβο στα γραφεία!

    Γιατί όμως 2 και τόσο διαφορετικές για ένα “brand” και μάλιστα έναν χώρο?

  • Βαγγέλης Γεωργίου

    Συμφωνώ απολύτως με τον από πάνω.
    ΚΑΙ οι δύο δουλειές πολύ καλές.
    Στο Μέγαρο, όμως, τι μυαλό κουβαλάνε; Γιατί τέτοιο μπέρδεμα;
    Περνάω εγώ απ’ έξω ως καταναλωτής βλέπω την Α (ωραιότατη) ταυτότητα.
    Μπαίνω μέσα στο ίδιο “μαγαζί”, πιάνω ένα πρόγραμμα παράστασης, βλέπω την Β (ωραιότατη) ταυτότητα.
    wtf?



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).