Νέα ταυτότητα για το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας

27-11-2012

Πριν από δύο περίπου χρόνια οι υπεύθυνοι του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας προσπάθησαν να εξηγήσουν στον τότε κυβερνήτη της πολιτείας τους Arnold Schwarzenegger, γιατί δεν θα έπρεπε να υποστούν περικοπές ύψους $840 εκατομμυρίων. Με αρκετή δουλειά, στοχευμένα επιχειρήματα αλλά και μια οπτικά άψογη παρουσίαση τα κατάφεραν.
Η διοίκηση, αναγνωρίζοντας την συνεισφορά του in house τμήματος οπτικής επικοινωνίας του Πανεπιστημίου στην επιτυχία αυτή, του ανέθεσε το καθήκον του φρεσκαρίσματος της οπτικής ταυτότητας του ιδρύματος, με σκοπό κυρίως τη βελτίωση της εικόνας προς την ευρύτερη κοινότητα.

Οι σχεδιαστές πήραν στοιχεία του παλιού σήματος (το βιβλίο, το μότο “let there be light” κ.λπ.) και τα μετέφεραν στο σύγχρονο κλίμα. Χαρακτηριστική είναι η δημιουργία ενός λογοτύπου, το οποίο σύμφωνα με την τρέχουσα πρακτική μπορεί να “καθίσει” εύκολα πάνω σε εικόνες, αλλά και να τι περιλάβει μέσα του. Να μετασχηματιστεί για εφαρμογές διαδικτύου και animation. Να χρησιμοποιηθεί με ευκολία στην παραγωγή merchandise…
Προς αποφυγήν αντιδράσεων (κυρίως από συλλόγους αποφοίτων) οι πανεπιστημιακές αρχές ξεκαθάρισαν ότι το αρχικό σύμβολο, η σφραγίδα του Πανεπιστημίου, θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται συμπληρωματικά για τις πιο “επίσημες” ανάγκες του ιδρύματος (π.χ. στα διπλώματα).

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε το σκεπτικό, το οποίο οδήγησε στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά και ορισμένες εφαρμογές του νέου λογοτύπου

Ο νέος λογότυπος

Tο αρχικό σύμβολο, η σφραγίδα του Πανεπιστημίου έχει ιστορία 140 χρόνων

Εφαρμογή με τίτλο τμήματος

Εφαρμογή σε φωτογραφία

Εφαρμογή σε πανεπιστημιακά οχήματα

Εφαρμογή με φωτογραφία

Δευτερεύοντα γραφικά

Εφαρμογή τους σε merchandising

3 Responses

  • Μανώλης Μορεσόπουλος

    ΑΨΟΓΟ.!

  • Spilios

    Δεν θα σχολιάσω το σήμα-λογότυπο αλλά την παρουσίαση η οποία είναι σχολείο για όλους.
    ΑΨΟΓΗ
    ΤΕΛΕΙΑ
    ΑΡΤΙΟΤΑΤΗ

  • Stefanson.

    Update.
    http://www.universityofcalifornia.edu/news/article/28817



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).