Οι ηγέτες του κόσμου αγαπιούνται για την Benetton

17-11-2011

Έχουν περάσει σχεδόν έντεκα χρόνια από τη στιγμή που ο διάσημος φωτογράφος Oliviero Toscani, έφευγε από την Benetton για να ακολουθήσει νέους δρόμους στην καριέρα του. Αυτό που άφηνε πίσω του, ήταν μια νέα σχολή σκέψης στη διαφήμιση, όπου το συναίσθημα και πρωτίστως το σοκ χρησιμοποιούνταν σαν όπλο για την προβολή ενός brand, ενώ η απεικόνιση του ίδιου του προϊόντος στην αφίσα ή την καταχώρηση, συχνά κρινόταν ως μη απαραίτητη…
Στο κλίμα αυτό φαίνεται να κινείται η νέα καμπάνια της Benetton, μια καμπάνια που φέρνει τη σφραγίδα της fabrica του ερευνητικού κέντρου πάνω στην οπτική επικοινωνία, που λειτουργεί υπό τη σκέπη της εταιρείας, εδώ και δεκαεπτά χρόνια.
Η καμπάνια αυτή έχει τον τίτλο “UNHATE” (ξε-μισήστε) και απεικονίζει ηγέτες του πλανήτη μας να επιδίδονται σε… παθιασμένα φιλιά. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου, προσκαλεί τους ηγέτες και τους πολίτες του κόσμου να συμβάλλουν στην καταπολέμηση της “κουλτούρας του μίσους”. Η εκστρατεία αυτή,  αποτελεί την πρώτη πρωτοβουλία ενός νέου Benetton ιδρύματος με το ίδιο όνομα, που ξεκίνησε από τον Alessandro Benetton (αντιπρόεδρο του Ομίλου Benetton).
«Αυτές οι συμβολικές εικόνες της συμφιλίωσης», συνεχίζει το δελτίο τύπου «με μια αίσθηση ειρωνίας, ελπίδας και εποικοδομητικής πρόκλησης, έχουν σκοπό να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη προβληματισμών σχετικά με το πώς η πολιτική, η πίστη και οι ιδεολογίες, ακόμα και όταν είναι διαφορετικές ή και σε πλήρη αντίθεση μεταξύ τους, πρέπει να εξακολουθούν να οδηγούν στο διάλογο και τη διαμεσολάβηση».

Ο Παλεστίνιος Μαχμούντ Αμπάς με τον Ισραηλινό Βενιαμίν Νετανιάχου

Barack Obama και Hugo Chavez

Μέρκελ και Σαρκοζί

Ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ' με τον ιμάμη του Αλ 'Αζχαρ στο Κάιρο, Μοχάμεντ Ελ-Ταϊέμπ

Συγκεκριμένα για την τελευταία αυτή εικόνα, υπήρξε σχετική ανακοίνωση από το Βατικανό, σύμφωνα με την οποία επιδεικνύεται «σοβαρή έλλειψη σεβασμού προς τον πάπα». Σε ανακοίνωσή του, ο εκπρόσωπος του Βατικανού, Φεντερίκο Λομπάρντι, έκανε γνωστό ότι θα προχωρήσει σε «διαβήματα προκειμένου να διασφαλιστεί ο σεβασμός προς το πρόσωπο του Αγίου Πατέρα».
Η χρήση του συγκεκριμένου προσώπου για την προώθηση ενός εμπορικού προϊόντος «αποτελεί προσβολή για τα συναισθήματα των πιστών, μια σαφή απόδειξη του πώς μπορούν να παραβιαστούν σε μια διαφήμιση, οι θεμελιώδεις κανόνες του σεβασμού προς ένα πρόσωπο για να προσελκύσει την προσοχή μέσω της πρόκλησης» σημείωσε το Βατικανό.
Σήμερα, Πέμπτη 17 Νοεμβρίου, λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία της καμπάνιας, η Benetton ανακοίνωσε ότι αποσύρει τη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Παράλληλα με την καμπάνια αυτή, η Benetton καλεί το ευρύ κοινό να ανεβάσει προσωπικές φωτογραφίες με πολλά φιλιά σε αυτή την ιστοσελίδα

YouTube Preview Image

 

One Response

  • bobo

    toscani χωρίς toscani…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).