Εθελοντές, δωρητές και… ο Χάρης Τσέβης στηρίζουν εμπράκτως την Ελλάδα

26-03-2012

Στα αγγλικά η λέξη grassroot χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια δράση που ξεκινά όχι από κάποια κεντρική οργάνωση, ή γνωστό πρόσωπο, αλλά από τη βάση, από το ευρύ κοινό. Μια τέτοια λοιπόν δράση είναι και το UP Greek Tourism, μια πρωτοβουλία τριών Ελλήνων που βρίσκονται εντός κι εκτός συνόρων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, που σκοπό της έχει την προβολή της  Ελλάδας στο εξωτερικό.
Δεν έχει σχέση με τον ΕΟΤ, με πολιτικούς ή με επιχειρηματίες, αλλά βασίστηκε αρχικά στην ιδέα των τριών αυτών ανθρώπων, και στη συνέχεια στην οικονομική συνεισφορά και την εθελοντική εργασία πολλών περισσοτέρων. Μέσω του διαδικτύου κατάφεραν να συγκεντρώσουν το ποσό των $20.000 περίπου δολαρίων που τους επέτρεψε να τρέξουν μια διαφημιστική καμπάνια στην Times Square της Νέας Υόρκης, που άρχισε στις 23 Μαρτίου η και θα διαρκέσει για 30 μέρες.
Το οπτικό κομμάτι της καμπάνιας ανέλαβε και έφερε εις πέρας ο Χάρης Τσέβης που με την τεχνοτροπία του των μωσαϊκών, συνέθεσε εικόνες όπως ο Παρθενώνας, ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένα σέρφερ κ.λπ.
Σύμφωνα με τους εμπνευστές της δράσης, το σύνθημα στην Time Square δεν είναι “ελάτε να στηρίξετε τον τουρισμό μας”, αλλά “εμείς , απλοί Ελληνες πολίτες, σας καλούμε στην Ελλάδα”. Και οι ίδιοι συμπληρώνουν «Σε μια περίοδο όπου ειναι πάντα ισχυρή η κριτική ‘Πού ειναι το κράτος;’, η πρωτοβουλία Up Greek Tourism, θέλησε να υπενθυμίσει, οτι πέρα απο το κράτος έχουμε δυνατότητα, ευθύνη να βοηθήσουμε τη κοινωνία μας, οι απλοί πολίτες. Οι μέθοδοι crowdsourcing, crowdfunding μας επιτρέπουν να το κάνουμε πράξη με απλές κινήσεις…».

Από εμάς, ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές

Ο Χάρης Τσέβης (κέντρο) μπροστά στο έργο του

4 Responses

  • konstadinos

    Μ Ε Γ Α FAIL

  • Διονύσης Μαράτος

    ΜΕΓΑ FAIL μπορεί να είναι όλοι εκείνοι κλαίνε τη μοίρα τους, κριτικάρουν όλους τους άλλους, που γκρινιάζουν από τις πολυθρόνες τους, ρίχνουν το φταίξιμο σε οποιονδήποτε εκτός από τον εαυτό τους, καταστρέφουν το σύμπαν για να “εκφράσουν το θυμό τους”.
    Το σίγουρο είναι ότι ΜΕΓΑ FAIL δε μπορεί να είναι εκείνοι που αφιερώνουν, χρόνο ενέργεια και δημιουργικότητα για να βοηθήσουν τη χώρα τους, κακομοίρη νεοέλληνα!

  • Άκης

    Χιλιάδες ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους συντελεστές, παράδειγμα προς μίμηση για εμάς τους υπόλοιπους. Ελλάδα, φορτίο βαρύ και υπέροχο…

  • Ανδρέας Θωμά Ρομέο

    Ακόμα μία φορά ο κ. Τσέβης φανερώνει την κλάση του. Απλά οι υπόλοιποι συνάδελφοι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τον ευχαριστήσουμε. Αυτό!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-04-2017 [7]

Οι αφίσες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-03-2017 [3]

O Στέφανος Κολτσιδόπουλος σχεδιάζει για την ΕΥΔΑΠ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).