Volvo Cars a new beginning

02-09-2016

To Volvo Cars A New Beginning είναι η ιδέα που αποτυπώνει τη δέσμευση της Volvo Cars με ένα σημαντικό πελάτη.

H Volvo ανέθεσε στη Semiotik Design Agency να σχεδιάσει μια έκδοση περιορισμένων αντιτύπων που θα διανεμηθεί στους πελάτες, εκφράζοντας τον premium χαρακτήρα και τη δυνατότητα της εταιρείας να δημιουργεί δεσμούς.

Οι βασικοί κανόνες για το σχεδιασμό του slipcase ήταν η απλότητα και η λειτουργικότητα, οι οποίοι εκτελέστηκαν με ακρίβεια, με πολύ μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ εφαρμόστηκαν ειδικές τεχνικές εκτύπωσης, όπως θερμοτυπία χρησιμοποιώντας μεταλλικά και διαφανή foils.

Volvo-Sleeve-1 Volvo-Sleeve-2 Volvo-Sleeve-3 Volvo-Sleeve-4 Volvo-Sleeve-5 Volvo-Sleeve-Big-1 Volvo-Sleeve-Big-2 Volvo-Sleeve-Big-3 Volvo-Sleeve-Big



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).