Ξανά ενεργή η ψηφοφορία κοινού για το διαγωνισμό «Μνημεία και Μουσεία της Ελλάδας»

13-02-2012

…και μέσα σε όλα, είδαμε τη διαδικτυακή ψηφοφορία του κοινού για την ανάδειξη της πιο δημοφιλούς πρότασης για τη λογοτύπηση και τη σήμανση των Μνημείων και των Μουσείων της Ελλάδας, να ξαναρχίζει.
Έπειτα από την “τρύπα” στη διαδικασία, που επέτρεψε την καταγραφή εκατοντάδων χιλιάδων ψήφων, οι σχετικές σελίδες “κατέβηκαν”, ξανασχεδιάστηκαν και επέστρεψαν ενεργές πάλι. Αυτή τη φορά το σύστημα απαιτεί την εγγραφή του χρήστη πριν αυτός ψηφίσει την πρόταση που προτιμά. Έτσι, είναι απαραίτητη η καταγραφή διεύθυνσης e-mail, ώστε να μπορεί κάποιος να συμμετάσχει στη διαδικασία. Σαφώς και υπάρχουν χρήστες με πολλαπλούς λογαριασμούς e-mail, όμως τουλάχιστον δεν είναι πια δυνατή η αλλοίωση του αποτελέσματος βάση ενός πολύ απλού script όπως ήταν τώρα.
Από την άλλη βεβαίως, εγείρεται το ερώτημα της σκοπιμότητας της όλης ψηφοφορίας του κοινού.
Γιατί κρίθηκε απαραίτητο στη συγκεκριμένη περίπτωση να αφιερωθούν πόροι ―και δε μιλάμε μόνο για τα €1.000 της αμοιβής του δημιουργού του δημοφιλέστερου έργου― στη δημιουργία και το χειρισμό μιας διαδικασίας, που προσθέτει άραγε τι στην όλη υπόθεση;
Την εμπλοκή του κοινού με την ψήφο του, έχουμε συνηθίσει να τη βλέπουμε όλο και συχνότερα τώρα τελευταία, πάντα όμως όταν υπάρχουν προϊόντα και υπηρεσίες που αφορούν εμπορικά ένα καταναλωτικό κοινό. Στην περίπτωση της σήμανσης των Μνημείων και των Μουσείων της χώρας μας άραγε, ποια είναι η αξία της ψήφου του κοινού, όταν μάλιστα έχει ανακοινωθεί μια συγκεκριμένη και αξιόλογη κριτική επιτροπή, η οποία και θα λάβει την ουσιαστική απόφαση;

Η ψηφοφορία του κοινού συνεχίζεται εδώ

28 Responses

  • athens

    Ελπίζω να εναλλάσεται το λογότυπο στο banner για τη νέα ψηφοφορία γιατί πώς να το πώ…φαίνεται κάπως περίεργο if you know what I mean.

  • graphic designer 7

    Ο νέος τρόπος ψήφισης του κοινού, και πάλι δεν μπορεί να είναι απόλυτα έγκυρος, γιατί σου επιτρέπει από το ίδιο ip να ψηφίζεις (εάν θέλεις) συνεχώς, φτιάχνοντας νέες διευθύνσεις email.

  • Guest

    @ graphic designer 7 > Το δοκίμασες? Μπράβο κουράγιο! Δεν μπορείς να τα έχεις όλα απ’ ότι φαίνεται… (μπορείς, για την ακρίβεια, απλά αυτοί δεν μπορούν)

    Πάντως προσωπικώς είμαι ευτυχής, διότι έχουμε ξανά την ευκαιρία να θαυμάσουμε όλα αυτά τα υπέροχα έργα, σε όλο τους το μεγαλείο με τις προεπισκοπήσεις των εφαρμογών τους! Υπέροχα-χα-χα-χα…

  • Guest

    Mensa, γερά, η νίκη είναι κοντά! Πονάνε τα ματάκια μας…

  • graphic designer 7

    @Guest > Αγαπητέ μου το δοκίμασα μια φορά για να δω αν γίνεται και έστειλα email αμέσως από εχθές στο Υπουργείο Πολιτισμού και τους ενημέρωσα με το παρακάτω κείμενο.

    “Αγαπητοί κύριοι

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο νέος τρόπος ψήφισης του κοινού, και πάλι δεν μπορεί να είναι έγκυρος, γιατί σου επιτρέπει από το ίδιο ip να ψηφίζεις (εάν θέλεις) συνεχώς, φτιάχνοντας νέες διευθύνσεις email. ”

    Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι το μπήκα στη διαδικασία να ψηφίζω συνεχώς, παρ’ όλο που λαμβάνω μέρος στον διαγωνισμό με μια πρόταση, και όταν θα ολοκληρωθεί η διαδικασία δεν έχω κανένα πρόβλημα να σας κοινοποιήσω το όνομά μου.

  • No name

    Διακρίνω μια ιδιαίτερη προτίμηση στο συγκεκριμένο λογοτυπο που είναι banner ή μου φαίνεται; Δε λέω και εμένα μ’ αρέσει το συγκεριμένο είναι ένα από τα 5 Τοπ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Αλλά μήπως είναι άδικο για τις υπόλοιπες συμμετοχές;

  • mmkte2012

    Ασφάλεια απέναντι σε οποιαδήποτε λανθάνουσα συμπεριφορά δεν μπορεί να υπάρξει (και τα στόρια ενός μαγαζιού δεν είναι άτρωτα, αλλά προστατεύουν το περιεχόμενο του μαγαζιού όσο κάποιος δεν προσπαθεί να τα σπάσει ή να τα διαρρήξει…) Ο νέος τρόπος ψηφοφορίας είναι πιθανώς ό,τι καλύτερο μπορεί να γίνει αυτή τη στιγμή.

    Από εκεί και πέρα ας αναλάβει ο καθένας και τις ευθύνες του. Αν το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να κερδίσεις με οποιοδήποτε μέσο (όσο ανήθικο και αν είναι) ή δεν έχεις ζωή και (αντί να είσαι στο δρόμο, μέρες που είναι) κάθεσαι όλη μέρα στον υπολογιστή να φτιάχνεις καινούργιους λογαριασμούς email για να ψηφίσεις πολλαπλά, είναι δική σου απόφαση. Το λάθος ωστόσο (για να μην χρησιμοποιήσω άλλο χαρακτηρισμό) είναι όλο δικό σου. Ας το πάρουμε πλέον απόφαση ότι δεν γίνεται να φταίνε όλο οι άλλοι…

    (σχετικά με το κόλλημα με την ip ορισμένων: η ip δεν έχει καμία σχέση με το όλο θέμα. Κάθε φορά που κάποιος συνδέεται στο δίκτυο από έναν οικιακό υπολογιστή – και όχι server – συνδέεται με διαφορετική ip. H ip είναι σταθερή μονάχα σε servers…)

    @designmag: Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το ερώτημα. Η ψήφος του κοινού εν προκειμένω θεωρώ πως είναι απαραίτητη. Ακριβώς επειδή πρόκειται για ένα θέμα που αφορά στον πολιτισμό και δυνητικά τους ενδιαφέρει όλους (σχεδιαστές και μη). Στην αντίθετη περίπτωση (εμπορικά προϊόντα) είναι που δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητείται η γνώμη του κοινού… Πραγματικά δεν καταλαβαίνω προς τι το ερώτημα…

  • mmkte2012

    @designmag: Σχετικά με την επιλογή του συγκεκριμένου λογοτύπου για χρήση ως εικόνα του post, θα συμφωνήσω και εγώ πως είναι λάθος. Ενδέχεται να παρεξηγηθεί το περιοδικό πως προβάλει για κάποιο λόγο την εν λόγω συμμετοχή. Δεν καταλογίζω σε καμία περίπτωση δόλο στο περιοδικό. Μάλλον πρόκειται για απερισκεψία.

  • designmag

    Όχι, δεν υπάρχει καμία προτίμηση από εμάς. Τυχαία είναι η επιλογή μου.
    Ερώτηση δική μου: Εσάς τους τρεις τι σας έπιασε ξαφνικά με το συγκεκριμένο; Γιατί δεν ενδιαφέρθηκε κανείς όταν στο θέμα “Τι θα κάνει το ΤΑΠ σχετικά με το πρόβλημα στη διαδικτυακή ψηφοφορία” βάλαμε ΑΛΛΟ λογότυπο;
    Εεεε;
    🙂

  • graphic designer 7

    @mmkte2012
    Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.

  • mmkte2012

    @designmag: εκεί υπήρχε και άλλη πληροφορία (πιο ενδιαφέρουσα από το ίδιο το λογότυπο). Το γεγονός ότι οι ψήφοι εκείνου του λογοτύπου είχαν φτάσει τις 61825.

  • athens

    Δεν ενδιαφέρθηκε κανείς γιατί ήταν σαφές: βάλατε το λογότυπο που είχε 65.000 ψήφους και σχολιάζατε αυτό ακριβώς το πρόβλημα. Τώρα ενδιαφερόμαστε μάλλον γιατί δεν καταλαβαίνουμε τί συμβαίνει συγκεκριμένα με αυτό το λογότυπο και το βάζετε? Όχι οτι θα πάθω καμμιά υστερία, απλά να…επισημαίνω οτι φαίνεται σαν να υπάρχει προτίμηση σε αυτό (πράγμα που δεν είναι κακό αν το προτιμάτε όντως)

  • No name

    Αν θυμάμαι καλά, τότε δεν υπήρχε στο κεντρικό (γενικό) banner ένα συγκεκριμένο λογότυπο όπως τώρα. Τέλος πάντων ουφ κουράστηκα να ασχολούμαι. Τρωγόμαστε σαν τα κοκόρια λες και έχουμε τίποτε να χωρίσουμε. Ας είμαστε ενωμένοι όλοι. Δε θέλω άλλη γκρίνια. ΕΛΕΟΣ.
    Δε βγάζω την ουρά μου απ’έξω…γκρίνιαξα και γω και ζητάω συγνώμη.

  • athens

    Παρομοίως ουφ. Είναι που δεν έχουμε και δουλειές..!

  • designmag

    Το αφεντικό αποφάνθηκε ότι εσείς έχετε δίκιο κι εγώ άδικο. Οπότε…

  • φεboboάριος

    @ designmag:..
    λεό, νόμιζα ότι τά ‘χαμε ξαναπεί… δεν υπάρχουν αφεντικά· εκτός κι αν πιστεύεις ότι γαβγίζεις… ο δημήτρης είναι εργοδότης, ή καλύτερα, συνεργάτης σου… αν τον ρωτήσεις, θα συμφωνήσει… γκαραντί…

    😉

    (α, χρόνια πολλά για σήμερα…)

  • Ino

    Είναι αδιαμφισβήτητο πως οι 2 συμετοχές που προπορεύονται αυτή τη στιγμή μας κάνουν πλάκα..
    Και μιλάω από καθαρά πρακτικής απόψεως..διότι τα παιδιά σήμερα το πρωί 16/2, είχανε ~300likes , ενώ τώρα έχουν ~450likes..
    Και για να πω την αλήθεια μου, η πρώτη τουλάχιστον θα μπορούσε να είναι κάπως συμπαθητική και να τσίμπαγε και καμία δίκαιη ψήφο, όμως έχει καταντήσει τουλάχιστον εξοργιστικό το οτι ο τύπος/ ή τύπισσα καίγεται ασυστόλως, από την πρώτη κιόλας ψηφοφορία (όπου είχε αγγίξει τις 65000+), ενώ πλέον δημιουργεί συνεχώς νέα emails (μπορεί να υπάρχει και άλλος τρόπος που εγώ δεν γνωρίζω?!) δίνοντας άνετο προβάδισμα στον εαυτό του, επειδή απλά έχει λυσσάξει να τσιμπίσει τα 1000ευρώ!!
    Τη δεύτερη δεν θέλω καν να την κρίνω σαν πρόταση-logo το οποίο θα μπορούσε να αντιπροσωπεύσει τη φρέσκια ματιά ενός σύγχρονου ανθρώπου, με φαντασία, εν έτη 2012.. πόσο μάλλον σαν παρουσίαση της πρότασης, που πραγματικά πιστεύω πως είναι από τις χειρότερες και εάν ήμουν εγώ ο δημιουργός, μάλλον θα κρυβόμουν ντροπιασμένη για αυτό που κοινοποιησα, αντί να προσπαθώ να κερδίσω ένα βραβείο ψηφίζοντας τον εαυτό μου ξανά και ξανά..
    Διάβασα κάποια posts πιο πάνω πως βάζουμε stop στη γκρίνια, και το υποστηρίζω, αλλά κρατιέμαι τόσες βδομμάδες, τώρα βρήκα λίγο χρόνο να σας διαβάσω όλους, και θα έσκαγα αν δεν τα κατέθετα κι εγώ!!

  • lelouch

    Φίλη Ino,

    δυστυχώς οι ψηφοφορίες κοινού είναι αποδεδειγμένα ανεπαρκείς στο θέμα της αντικειμενικής αξιολόγησης.
    Λόγω της χαμηλής προβολής που έχουν τέτοιοι διαγωνισμοί στη χώρα μας, έξ’ορισμού θα κέρδιζε αυτός με τους περισσότερους “φίλους” σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
    Είναι κάτι που το γνωρίζαμε και πλέον επιβεβαιωνόμαστε όλοι αυτοί που γκρινιάζαμε.

    Οι καιροί είναι δύσκολοι κι όσο κι αν δε συμφωνώ με τις πρακτικές των πρώτων, τους δικαιολογώ.Τους δίνεται η δυνατότητα να κερδίσουν 1000Ε και την εκμεταλεύονται.

    ΥΓ.Ναι,συμμετέχω κι εγώ στο διαγωνισμό αλλά όχι δε βρίσκομαι (καν) στην πρώτη δεκάδα.

  • Guest

    @ Ino > Όποιο από τα λογότυπα και να προηγείτο θα είχαμε την ίδια σκέψη. Είναι όλα τόσο χάλια που είναι αδιανόητο κάποιος σώφρων να χαραμίσει έστω και μια ψήφο για αυτά. Εδώ δεν θα πρέπει να ισχύει σε καμία περίπτωση ‘το μη χείρον βέλτιστον’. Αυτοί που ψήφισαν, Θα έπρεπε καλύτερα να είχαν αφιερώσει το χρόνο που σπατάλησαν για εγγραφή στο σύστημα και ψηφοφορία, για να γράψουν και να αποστείλλουν μια επιστολή διαμαρτυρίας στην επιτροπή για βάναυση προσβολή δημοσίας αιδούς.

  • No name

    Aς μην ισοπεδώνουμε όλα και όλους όσους συμμετέχουν στο διαγωνισμο. Εχουμε όλοι μάτια και βλέπουμε ότι υπάρχουν και αξιοπρεπέστατες συμμετοχές έχοντας ρίξει πολύ δουλειά και πολύ χρόνο. Το αν εσύ Guest δεν μπόρεσες να λάβεις μέρος ή δεν ήθελες δικό σου πρόβλημα. Δε χρειάζεται όμως να θίγεις τη δουλειά αυτών των ανθρώπων. Ο κάθε ένας με το γούστο του. Εκτός αν είσαι ο σούπερ τέλειος γραφίστας, αλάνθαστος και θεός που μπορείς να κρίνεις. Αν είναι έτσι sorry.
    Ναι συμμετέχω και εγώ στο διαγωνισμό όχι δεν είμαι ούτε καν στην πρώτη 15αδα αλλά τουλάχιστον κατάφερα να έχω μια αξιοπρεπή εμφάνιση, θέλω να πιστεύω.

  • Guest

    @ No name > Για να γίνει μια όμορφη συζήτηση, πράγμα που απολαμβάνω πολύ, ας την ξεκινήσω ρωτώντας σε ποιές είναι κατ’ εσέ οι τρεις ‘αξιοπρεπέστερες’ συμμετοχές.

  • No name

    Πολύ θα ήθελα να σου πω αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μου επιτρέπεται να το κάνω αυτό. Πρώτον γιατί ο διαγωνισμός δεν έχει τελειώσει ακόμη και δεύτερον δεν θέλω να “κάψω” κάποια άλλη συμμετοχή. Μου άρεσαν συνολικά καμιά 10αριά μαζί με τα δικά μου χιχιχι (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…). Δε θέλω να χαλάμε τις καρδιές μας γιατί όλοι οι συμμετέχοντες όπως και εγώ έχουμε αγωνία για το αν άρεσαν πάνω απ’ όλα τα σχέδιά μας. Ε και κανά βραβειάκι δε θα μας χάλαγε καθόλου. Όταν λοιπόν με το καλό τελειώσει ο διαγωνισμός και βγουν τα αποτελέσματα ευχαρίστως να τα πούμε και επώνυμα αν θες. No problem.

  • Tapros

    Διακρίνω μια αλαζονεία σε ότι γράφεις. Η κλασική αντιμετώπιση και γκρίνια. Αφού εσύ λοιπόν είσαι σε θέση να κρίνεις 40τόσες δουλειές ότι είναι για πέταμα προκύπτει το εξής απλό ερώτημα: Γιατί δεν έστειλες τη δική σου ώστε να συντρίψεις τους πάντες και να κρατήσεις το επίπεδο του διαγωνισμού;

  • Guest

    @ No name > Καλησπέρα και καλή σου εβδομάδα,

    Θα σεβαστώ αυτό που λες σχετικά με τον εν ενεργεία διαγωνισμό. Αλλά θα σημειώσω επίσης ότι, ειδικά αν σου άρεσαν καμιά δεκαριά, δε θα βρούμε κοινό τόπο. Έχω μια υποψία ότι είσαι νέος ακόμα στο χώρο (μπορεί να κάνω και λάθος). Μια συζήτηση λοιπόν εκ του σύνεγγυς θα σε βοηθούσε σε πολλά πράγματα. Καλό μεσημέρι και καλή καρδιά.

    @ Tapros > Λάθος διακρίνεις. Καμία αλαζονία… Μόνο απογοήτευση… Αυτό που εσύ λες γκρίνια είναι η φωνή της αλήθειας που πονάει! Οι απλές απαντήσεις στα εξαιρετικά απλοϊκά και ειρωνικά ερώτηματά σου ακολουθούν παρακάτω.

    Επειδή ο διαγωνισμός ήταν προχειρότατος, κακο-οργανωμένος απ’ όλες τις πλευρές και βιαστικός, δε θα μπορούσα να λάβω ποτέ μέρος διότι:

    1. Σέβομαι πάνω απ’ όλα τον εαυτό μου,
    2. σέβομαι το βάρος του σχετικού έργου,
    3. επειδή ο στόχος συμμετοχής σε τέτοιο έργο δεν είναι να συντρίψει κανένας, κανέναν.

    Τέλος, αν ποτέ ελάμβανα μέρος στο διαγωνισμό ο στόχος μου δεν θα ήταν να κρατήσω το επίπεδο του διαγωνισμoύ, αλλά να το ανεβάσω.

    Καλό σου μεσημέρι

  • No name

    Δεν είμαι νέος στο χώρο είμαι πολλά χρόνια στο χώρο απλά έχω μάθει να σέβομαι τη δουλειά των συναδέλφων μου όποια και να είναι αυτή. Η προσπάθεια μετράει άλλωστε. Κρατώντας χαμηλό προφίλ και με την εμπειρία μου είμαι πρόθυμη να δώσω συμβουλές αλλά και να ακούσω φυσικά. Στην γραφιστική κανείς μα κανείς δεν μπορεί να τα ξέρει όλα. Συνέχεια μαθαίνεις και αυτό είναι που μου αρέσει σε αυτό το επάγγελμα. Και για τους τύπους είμαι θηλυκού γένους και μανούλα.
    Ας αφήσουμε λοιπόν την Κριτική επιτροπή να κρίνει τα λογότυπα γιατί δεν νομίζω να είμαστε εμείς σε θέση να κάνουμε κάτι τέτοιο.

  • Mister896

    @Guest: Φαντάζομαι ότι είσαι εθνικό κεφάλαιο και ταπεινά απευθύνομαι σε σένα, τον μέγιστο δάσκαλο, και σε ρωτώ. Έχεις πρόσβαση σε όλες τις συμμετοχές και κρίνεις; Έχεις μελετήσει τους φακέλους υποβολής και τεκμηρίωσης και καταλήγεις σε αυτό το ισοπεδωτικό συμπέρασμα; Είσαι μέλος της επιτροπής, ή έχεις το οικογενειακό χάρισμα; Καθώς κι εγώ συμμετέχω στον διαγωνισμό, δεσμεύομαι από τους όρους συμμετοχής και δεν μπορώ να σχολιάσω ή παρουσιάσω την πρότασή μου. Από τη στιγμή που θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το κάνω και να αντιπαρατεθώ μαζί σου. Θα χαρώ πολύ, όπως και η σχεδιαστική κοινότητα πιστεύω, να αντλήσουμε γνώσεις από την κριτική σου, που θα μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι. Με έναν όρο όμως. ΕΠΩΝΥΜΑ! Θα δεις τη δουλειά μας – όπως και τη συνολική μας πορεία στο χώρο – και θα έχουμε πρόσβαση στη δική σου. Θα δεχθούμε έτσι την όποια κριτική και θεωρώ ότι θα ισχύσει και αντίστροφα. Το δέχεσαι; Αν ναι, δεσμεύομαι και μέσω του περιοδικού να κοινοποιήσω τόσο τα δικά μου στοιχεία, όσο και των συνεργατών μου μετά τη λήξη της διαδικασίας και την ανακοίνωση των αποτελέσματων. Αν όχι, επιφυλάσσομαι. Περιμένω την απάντησή σου Guest!!!

  • Guest

    @No name > Σε ευχαριστώ για την ευγενέστατη απάντηση. Να είσαι καλά και σου εύχομαι καλή επιτυχία!

    @ Mister896 >

    Δε θέλω να περιμένεις. Ακολουθούν οι απαντήσεις μου.

    1. Σχετικά με τα ‘εθνικό κεφάλαιο’ και ‘τον μέγιστο δάσκαλο’ μπορείς να φαντάζεσαι ό,τι σου αρέσει. Το δικάιωμα στη φαντασία δε μας το στέρησε κανείς.

    2. Έχω την πρόσβαση που έχουμε όλοι μας. Μέσω του ιστότοπου του διαγωνισμού, όπου λαμβάνει χώρα και η περιβόητη ψηφοφορία των επισκεπτών.

    3. Δε χρειάζεται να μελετήσω καμία τεκμηρίωση για να κρίνω αν αυτά που βλέπω είναι όμορφα, λειτουργικά, επαρκή κλπ

    4. Δεν είμαι ισοπεδοτικός. Οι προτάσεις είναι ανεπαρκείς. Απλά εκφράζω με ειλικρίνεια τη γνώμη μου για αυτά που βλέπω.

    5. Δεν είμαι μέλος της κριτικής επιτροπής.

    6. Δεν έχω οικογενειακό χάρισμα.

    7. Αφού συμμετέχεις σου εύχομαι και εσένα καλή επιτυχία.

    8. Η ιδέα σου για δημόσια συζήτηση σχετικά με τα υποβληθέντα έργα είναι πολύ καλή. Μόλις ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός, θα ήταν ωραίο να γίνει μια εποικοδομητική συζήτηση πάνω στο θέμα. Θα μπορούσε η δημιουργική κοινότητα να κερδίσει κάτι από αυτό. Αυτοί που κρίνουν ως ανεπαρκείς τις συμμετοχές (μεταξύ αυτών και εγώ) να εξηγήσουν το γιατί το πιστεύουν και οι μετέχοντες αντιστοίχως να εξηγήσουν και να παρουσιάσουν το γιατί τα έργα τους είναι κατ΄αυτούς άρτια ή ολοκληρωμένα ή ή ή…

    9. Όταν θα γίνει αυτό θα γίνει επώνυμα.

    10. Η δουλειά σας και η πορεία σας στο χώρο δε με απασχολούν καθόλου. Με απασχολούν ΜΟΝΟ οι συμμετοχές στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, τις οποίες και σχολιάζω.

    11. Το ‘Αν όχι, επιφυλάσσομαι.’ να σου πω την έρημη αλήθεια δεν το αντελήφθην…

  • Mister896

    @Guest: Το να περιφέρεις τη γκρίνια σου από σχόλιο σε σχόλιο είναι λυπηρό. Βρες κάτι πιο εποικοδομητικό να κάνεις ώστε να σε βοηθήσει να αποκτήσεις μια θετικότερη στάση ζωής. Μας το είπες μια-δυο-τρεις, ότι βρίσκεις τις προτάσεις απαράδεκτες. Μας το είπες σ´ αυτο το thread, μας το είπες στο προηγούμενο. ΟΚ, αποστηθίσαμε την άποψή σου. Δεν μπαίνω στην ουσία να σου απαντήσω, ίσως γιατί δεν υπάρχει και λόγος τελικά. Πρέπει όμως να δείχνεις τον δέοντα σεβασμό προς τους άλλους, να εκφράζεις άποψη όταν έχεις μια πλήρη εικόνα και να έχεις το θάρρος της γνώμης σου. Αλλιώς γίνεσαι υπερφίαλος και κανείς δεν μπορεί να σε πάρει στα σοβαρά. Μιλώντας για το θάρρος της γνώμης, η διαδικασία του διαγωνισμού προς το παρόν δεν μου επιτρέπει να αναφέρω το όνομά μου. Όμως η διεύθυνση του περιοδικού το γνωρίζει και μπορείς να το μάθεις και τώρα, αν ενδιαφέρεσαι. Άλλωστε, όλες οι προτάσεις θα εκτεθούν, όπως προβλέπεται, και θα έχουμε την ευκαιρία για κάθε κριτική και συζήτηση. Εσύ όμως, αφού δεν συμμετέχεις, ποιός ο λόγος να κρύβεται πίσω απ´ το πληκτρολόγιο;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-06-2017 [0]

Πάλι ανοιχτός διαγωνισμός από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 09-05-2017 [3]

Ένας διαγωνισμός δημιουργίας λογότυπου από την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 16-04-2017 [1]

Διεθνής διαγωνισμός για την ταυτότητα του Università degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [3]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).