Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

06-07-2018

Στην εποχή του FinTech και των νέων τεχνολογιών, όπου ο πελάτης είναι ο πραγματικός πρωταγωνιστής, ο κλάδος των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών είναι μια ραγδαία εξελισσόμενη αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, η Viva Wallet, ο μόνος χρηματοοικονομικός οργανισμός πανευρωπαϊκά που βασίζεται εξ ολοκλήρου σε cloud υποδομές, ανέθεσε στην AG Design Agency τη δημιουργία μιας σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας, η οποία θα προσφέρει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα επόμενα βήματά της εταιρείας στις ευρωπαϊκές αγορές (η Viva Wallet δραστηριοποιείται ήδη σε πέντε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, μεταξύ των οποίων το Λονδίνο και οι Βρυξέλλες).

Βασικός στόχος του σχεδιασμού ήταν η δημιουργία μιας νέας ταυτότητας για τη Viva Wallet η οποία θα την συνοδεύσει στην ευρωπαϊκή της πορεία και θα τη βοηθήσει να εδραιωθεί στις αγορές του εξωτερικού. Το brand identity system είναι εμπνευσμένο από τον τρόπο που παραδοσιακά κρατάμε τα χρήματά μας: το πορτοφόλι, και πιο συγκεκριμένα το κλασικό κλιπ χαρτονομισμάτων, ένα gadget που συνήθως χρησιμοποιείται για την αποθήκευση μετρητών και πιστωτικών καρτών από όσους δεν επιθυμούν να έχουν πορτοφόλι. Στο πλαίσιο απλούστευσης όλων των τραπεζικών συναλλαγών, το νέο σήμα της Viva Wallet αντιπροσωπεύει το πορτοφόλι σε αυτή τη ψηφιακή εποχή.

Η γραμματοσειρά που σχεδιάστηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη ταυτότητα βασίζεται σε μια σύγχρονη γεωμετρική sans serif, προσδίδοντας στο brand τέλεια αναγνωσιμότητα σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Η επιλογή της χρωματικής παλέτας έγινε με στόχο να δώσει “ζωντάνια” και φρέσκια πνοή στα τραπεζικά προϊόντα, με κάθε απόχρωση να λειτουργεί ως εργαλείο κατηγοριοποίησης μεταξύ των διαφορετικών υπηρεσιών που προσφέρει η Viva Wallet. Διατηρώντας κάποια από τα στοιχεία του παλιού χρωματικού κώδικα, λειτουργεί ταυτόχρονα ως μία υπενθύμιση για όλους τους υπάρχοντες χρήστες της υπηρεσίας, της σταθερότητας και της εμπιστοσύνης που εμπνέει το brand Viva. Στο σύνολό του, το νέο σήμα της Viva Wallet, το λεκτικό και το tone of voice της μάρκας, επικοινωνούν μια φιλική, φρέσκια αλλά και δυναμική εταιρεία που είναι πραγματικά ανοιχτή στις νέες προκλήσεις της αγοράς.

   

Credits
Branding: AG Design Agency
Creative Direction & Design: Αλέξανδρος Γαβριλάκης, Μίλτος Μπότης



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).