Νέα ταυτότητα για τα Wendy’s

19-10-2012

Tα Wendy’s είναι μια από τις παγκόσμιες δυνάμεις στο χώρο των αλυσίδων fast-food. Είναι παγκοσμίως δεύτερη σε πωλήσεις (πίσω από την McDonald’s) και τρίτη σε αριθμό καταστημάτων (πίσω από την McDonald’s και την Burger King). Όταν λοιπόν αποφασίζει να φρεσκάρει την οπτική της ταυτότητα, πρόκειται για ένα σημαντικό γεγονός στο διεθνή χάρτη του branding.

Το project ανέλαβε το γραφείο Tesser, που διαθέτει τεράστια πείρα στο χώρο του branding επιχειρήσεων εστίασης, με πελάτες όπως τους Benn & Jerry’s, Del Taco, Kentacky Fried Chicken, Domino’s κ.λπ.
Η θέση των Wendy’s (τα οποία στο παρελθόν έχουν περάσει και από την ελληνική αγορά) είναι “ποιοτικό fast food”, πράγμα που σημαίνει καλύτερη ποιότητα και υψηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό. Και αυτήν ακριβώς τη θέση προσπαθεί να ενδυναμώσει η νέα ταυτότητα, που εκτός από το λογότυπο, θα εκφραστεί και μέσα από όλες τις εφαρμογές και την εσωτερική διακόσμηση των εστιατορίων.

Παρατηρώντας το λογότυπο, το οποίο αναμένεται να εισαχθεί σε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις το Μάρτιο του 2013, αυτό που σαφώς μένει σαν πρώτη εντύπωση είναι το “καθάρισμα” και η “απλοποίηση” που φαίνεται να κερδίζουν έδαφος σε όλες σχεδόν τις ανανεώσεις εταιρικών ταυτοτήτων τον τελευταίο καιρό (βλ. Domino’s, Starbucks, κ.λπ.).

 

2 Responses

  • pass

    Το λίφτινγκ της φατσούλας είναι πετυχημένο.
    Πατάει γερά στο παλιό και το ανανεώνει.
    Δίνει περισσότερη φρεσκάδα με λιγότερη φλυαρία.
    Και μ’ έναν απροσδιόριστο τρόπο, αποδίδει με ακρίβεια
    αυτή την καθαρή αλλά σαχλή αίσθηση ευτυχίας και πληρότητας
    που υπόσχονται όλες οι “ορθές” καταναλωτικές αμερικανιές…

    Το άλμα βέβαια είναι στην τυπογραφία.
    Εδώ κάτι με χαλάει στην ισορροπία και τη γραμμή βάσης.

  • ck

    pipi fakidomiti?



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).