Νέα ταυτότητα για τα Wendy’s

19-10-2012

Tα Wendy’s είναι μια από τις παγκόσμιες δυνάμεις στο χώρο των αλυσίδων fast-food. Είναι παγκοσμίως δεύτερη σε πωλήσεις (πίσω από την McDonald’s) και τρίτη σε αριθμό καταστημάτων (πίσω από την McDonald’s και την Burger King). Όταν λοιπόν αποφασίζει να φρεσκάρει την οπτική της ταυτότητα, πρόκειται για ένα σημαντικό γεγονός στο διεθνή χάρτη του branding.

Το project ανέλαβε το γραφείο Tesser, που διαθέτει τεράστια πείρα στο χώρο του branding επιχειρήσεων εστίασης, με πελάτες όπως τους Benn & Jerry’s, Del Taco, Kentacky Fried Chicken, Domino’s κ.λπ.
Η θέση των Wendy’s (τα οποία στο παρελθόν έχουν περάσει και από την ελληνική αγορά) είναι “ποιοτικό fast food”, πράγμα που σημαίνει καλύτερη ποιότητα και υψηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό. Και αυτήν ακριβώς τη θέση προσπαθεί να ενδυναμώσει η νέα ταυτότητα, που εκτός από το λογότυπο, θα εκφραστεί και μέσα από όλες τις εφαρμογές και την εσωτερική διακόσμηση των εστιατορίων.

Παρατηρώντας το λογότυπο, το οποίο αναμένεται να εισαχθεί σε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις το Μάρτιο του 2013, αυτό που σαφώς μένει σαν πρώτη εντύπωση είναι το “καθάρισμα” και η “απλοποίηση” που φαίνεται να κερδίζουν έδαφος σε όλες σχεδόν τις ανανεώσεις εταιρικών ταυτοτήτων τον τελευταίο καιρό (βλ. Domino’s, Starbucks, κ.λπ.).

 

2 Responses

  • pass

    Το λίφτινγκ της φατσούλας είναι πετυχημένο.
    Πατάει γερά στο παλιό και το ανανεώνει.
    Δίνει περισσότερη φρεσκάδα με λιγότερη φλυαρία.
    Και μ’ έναν απροσδιόριστο τρόπο, αποδίδει με ακρίβεια
    αυτή την καθαρή αλλά σαχλή αίσθηση ευτυχίας και πληρότητας
    που υπόσχονται όλες οι “ορθές” καταναλωτικές αμερικανιές…

    Το άλμα βέβαια είναι στην τυπογραφία.
    Εδώ κάτι με χαλάει στην ισορροπία και τη γραμμή βάσης.

  • ck

    pipi fakidomiti?



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).