Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

30-01-2018

Η ταινία Μιλκο “The journey”, είναι το νέο διαφημιστικό όπλο του Milko από την φαρέτρα της Yell.
Η παραγωγή της ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 και ολοκληρώθηκε πέντε μήνες μετά, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Μιλήσαμε σχετικά με τους δημιουργούς της Yell, οι οποίοι μας είπαν: «Ήταν μια πρωτόγνωρη διαδικασία τόσο για εμάς όσο και για τα δεδομένα της ελληνικής διαφήμισης. Η βασική διαφορα στο project αυτό, σε σχέση με την εγχώρια πραγματικότητα, έγκειται στο γεγονός ότι το ζητούμενο δεν ήταν απλά ένα σύντομο διαφημιστικό για την τηλεόραση, αλλά μια παραγωγή στα πλαίσια ταινίας μικρού μήκους, η οποία απαιτούσε να γίνουν όλα ψηφιακά».

Στο ερώτημά μας πώς μεταφράζεται αυτό πρακτικά για την ομάδα της YELL η απάντηση είναι «Μεταφράζεται σε διεξοδική μελέτη πάνω στην σκηνοθεσία και τη ροή της ταινίας, καθώς και σε μια επίπονη έρευνα για το πώς θα αναπαραστήσουμε τόσο τους χαρακτήρες της ταινίας όσο και το περιβάλλον σε κάθε σκηνή της. Η παρουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ως κεντρικού ήρωα στο “The Journey”, αποτέλεσε σημείο έμπνευσης και κινητήριο δύναμη για όσους δούλεψαν για το project. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε μια ταινία που ο Greek Freak θα ήταν περήφανος που πρωταγωνιστεί. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη διαφημιστική εταιρεία Rascal που μας εμπιστεύτηκε ένα τέτοιο έργο, και πιο συγκεκριμένα τον Creative Director, Χρήστο Κουτσούκο, ο οποίος ήταν ο πραγματικός εμπνευστής όλου του εγχειρήματος και μας υποστήριξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ευελπιστούμε ότι θα ακολουθήσουν ακόμη περισσότεροι πελάτες όπως η ΔΕΛΤΑ, με διάθεση να δεχτούν τόσο μοντέρνες ιδέες και να λάβουν τολμηρές αποφάσεις». 

              

One Response

  • lio

    respect!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).