Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

30-01-2018

Η ταινία Μιλκο “The journey”, είναι το νέο διαφημιστικό όπλο του Milko από την φαρέτρα της Yell.
Η παραγωγή της ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 και ολοκληρώθηκε πέντε μήνες μετά, στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Μιλήσαμε σχετικά με τους δημιουργούς της Yell, οι οποίοι μας είπαν: «Ήταν μια πρωτόγνωρη διαδικασία τόσο για εμάς όσο και για τα δεδομένα της ελληνικής διαφήμισης. Η βασική διαφορα στο project αυτό, σε σχέση με την εγχώρια πραγματικότητα, έγκειται στο γεγονός ότι το ζητούμενο δεν ήταν απλά ένα σύντομο διαφημιστικό για την τηλεόραση, αλλά μια παραγωγή στα πλαίσια ταινίας μικρού μήκους, η οποία απαιτούσε να γίνουν όλα ψηφιακά».

Στο ερώτημά μας πώς μεταφράζεται αυτό πρακτικά για την ομάδα της YELL η απάντηση είναι «Μεταφράζεται σε διεξοδική μελέτη πάνω στην σκηνοθεσία και τη ροή της ταινίας, καθώς και σε μια επίπονη έρευνα για το πώς θα αναπαραστήσουμε τόσο τους χαρακτήρες της ταινίας όσο και το περιβάλλον σε κάθε σκηνή της. Η παρουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ως κεντρικού ήρωα στο “The Journey”, αποτέλεσε σημείο έμπνευσης και κινητήριο δύναμη για όσους δούλεψαν για το project. Σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε μια ταινία που ο Greek Freak θα ήταν περήφανος που πρωταγωνιστεί. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τη διαφημιστική εταιρεία Rascal που μας εμπιστεύτηκε ένα τέτοιο έργο, και πιο συγκεκριμένα τον Creative Director, Χρήστο Κουτσούκο, ο οποίος ήταν ο πραγματικός εμπνευστής όλου του εγχειρήματος και μας υποστήριξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ευελπιστούμε ότι θα ακολουθήσουν ακόμη περισσότεροι πελάτες όπως η ΔΕΛΤΑ, με διάθεση να δεχτούν τόσο μοντέρνες ιδέες και να λάβουν τολμηρές αποφάσεις». 

              

One Response

  • lio

    respect!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-12-2018 [0]

Το Susami Creative Agency για την Μπιενάλε της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-12-2018 [0]

Νέα τουριστική ιστοσελίδα για τον Δήμο Αγίου Νικολάου Κρήτης

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 24-11-2018 [0]

Πέντε ημιτελείς γραμματοσειρές του Bauhaus αναβιώνουν ξεπερνώντας τη ναζιστική επιβολή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-11-2018 [1]

Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2018 [2]

Από τη MILK η νέα εικόνα της MISKO

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [2]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).