Στο παλιό τους λογότυπο επιστρέφουν οι Ιαπωνικές Αερογραμμές

05-02-2011

Τη φετινή πρωταπριλιά επέλεξε η JAL (Japanese Airlines) για να επαναφέρει τον αρχικό της λογότυπο ύστερα από ένα διάλειμμα εννέα χρόνων.
Οι Ιαπωνικές αερογραμμές δημιουργήθηκαν το 1951 και οκτώ χρόνια αργότερα επέλεξαν σαν σήμα τους το γερανό μέσα σ’ ένα κύκλο. Ο γερανός είναι ένα πουλί, που στην Ιαπωνία συμβολίζει την ευημερία, τη μακροημέρευση και την καλή υγεία. Το δε κόκκινο χρώμα είναι το χρώμα της ευτυχίας. Για 43 χρόνια, ο κόκκινος γερανός συνόδευσε την JAL στην πορεία της προς την επιτυχία, βλέποντάς την να γίνεται η έκτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του πλανήτη.
Το 2002 αποφασίστηκε η αντικατάσταση του παραδοσιακού λογοτύπου με ένα νέο (χωρίς ταυτότητα κατά πολλούς). Σύντομα τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας πήραν την κάτω βόλτα, και τον Ιανουάριο του 2010 η άλλοτε κραταιά JAL αιτήθηκε την υπαγωγή της στο άρθρο περί χρεωκοπίας, έπειτα από ζημιές 100 δισ. γιεν μέσα σε ένα οικονομικό τρίμηνο!
Η νέα διοίκηση που ανέλαβε την προσπάθεια για επιστροφή της JAL στην κερδοφορία, δεν άργησε να αποφασίσει και την επαναφορά του παλιού, αγαπημένου από πολλούς σήματος, που θυμίζει τις καλύτερες ημέρες.
«Η Japan Airlines ξεκίνησε ως πρωτοπόρος και αποτόλμησε μια διαδρομή παρόμοια της οποίας δεν έκανε καμία άλλη εταιρεία στην Ιαπωνία», δήλωσε ο Πρόεδρος της JAL Masaru Onishi. «Σήμερα, είμαστε αποφασισμένοι να ανακτήσουμε την ενότητα και το πνεύμα του νικητή που είχαν οι εργαζόμενοι της JAL τη στιγμή της ίδρυσής της, και μαζί, να ωθήσουμε την εταιρεία προς τα εμπρός πάνω από τα εμπόδια που βρίσκονται μπροστά μας ώστε να βρεθούμε ξανά στην πρώτη γραμμή αυτής της συνεχώς εξελισσόμενης βιομηχανίας». Και συνέχισε «…τώρα, με την επιστροφή του σήματος του γερανού, ανανεώνουμε τη δέσμευσή μας να παρέχουμε στους αξιότιμους πελάτες μας τα υψηλότερα επίπεδα υπηρεσιών, και να αυξήσουμε ξανά την εταιρική αξία μας, έτσι ώστε η JAL να μπορεί εκ νέου να συμβάλλει στην πρόοδο της κοινωνίας».

H εφαρμογή του νέου λογοτύπου σε ολόκληρη την ταυτότητα της εταιρείας θα ξεκινήσει τον Απρίλιο και αναμένεται να διαρκέσει λίγα χρόνια



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 29-09-2020 [4]

Ολοκληρώνει τον κύκλο της η πρωτοβουλία Designers Act

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Κατάλογος νικητών και merchandise ΕΒΓΕ 2020

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Το branding στην εποχή της πολιτικής ορθότητας

ΝΕΑ 24-09-2020 [0]

Οι ελληνικές επιτυχίες στα pentawards 2020

ΝΕΑ 11-09-2020 [3]

Aπό την Interweave η καμπάνια για τους μαθητές και τον covid-19

ΝΕΑ 11-09-2020 [0]

Σε τροχιά συνολικού rebranding τα KEΠ

ΝΕΑ 16-07-2020 [0]

Αναβολή για τον Οκτώβριο του 21 παίρνει η Syskevasia

ΝΕΑ 08-07-2020 [1]

Mια αφοπλιστικά ειλικρινής προκήρυξη από την Κύπρο

ΝΕΑ 06-07-2020 [11]

Tα αποτελέσματα των βραβείων Ermis Branding and Design 2020

ΝΕΑ 27-06-2020 [0]

‘Εφυγε από τη ζωή ο θρυλικός Milton Glazer



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).