Στο παλιό τους λογότυπο επιστρέφουν οι Ιαπωνικές Αερογραμμές

05-02-2011

Τη φετινή πρωταπριλιά επέλεξε η JAL (Japanese Airlines) για να επαναφέρει τον αρχικό της λογότυπο ύστερα από ένα διάλειμμα εννέα χρόνων.
Οι Ιαπωνικές αερογραμμές δημιουργήθηκαν το 1951 και οκτώ χρόνια αργότερα επέλεξαν σαν σήμα τους το γερανό μέσα σ’ ένα κύκλο. Ο γερανός είναι ένα πουλί, που στην Ιαπωνία συμβολίζει την ευημερία, τη μακροημέρευση και την καλή υγεία. Το δε κόκκινο χρώμα είναι το χρώμα της ευτυχίας. Για 43 χρόνια, ο κόκκινος γερανός συνόδευσε την JAL στην πορεία της προς την επιτυχία, βλέποντάς την να γίνεται η έκτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του πλανήτη.
Το 2002 αποφασίστηκε η αντικατάσταση του παραδοσιακού λογοτύπου με ένα νέο (χωρίς ταυτότητα κατά πολλούς). Σύντομα τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας πήραν την κάτω βόλτα, και τον Ιανουάριο του 2010 η άλλοτε κραταιά JAL αιτήθηκε την υπαγωγή της στο άρθρο περί χρεωκοπίας, έπειτα από ζημιές 100 δισ. γιεν μέσα σε ένα οικονομικό τρίμηνο!
Η νέα διοίκηση που ανέλαβε την προσπάθεια για επιστροφή της JAL στην κερδοφορία, δεν άργησε να αποφασίσει και την επαναφορά του παλιού, αγαπημένου από πολλούς σήματος, που θυμίζει τις καλύτερες ημέρες.
«Η Japan Airlines ξεκίνησε ως πρωτοπόρος και αποτόλμησε μια διαδρομή παρόμοια της οποίας δεν έκανε καμία άλλη εταιρεία στην Ιαπωνία», δήλωσε ο Πρόεδρος της JAL Masaru Onishi. «Σήμερα, είμαστε αποφασισμένοι να ανακτήσουμε την ενότητα και το πνεύμα του νικητή που είχαν οι εργαζόμενοι της JAL τη στιγμή της ίδρυσής της, και μαζί, να ωθήσουμε την εταιρεία προς τα εμπρός πάνω από τα εμπόδια που βρίσκονται μπροστά μας ώστε να βρεθούμε ξανά στην πρώτη γραμμή αυτής της συνεχώς εξελισσόμενης βιομηχανίας». Και συνέχισε «…τώρα, με την επιστροφή του σήματος του γερανού, ανανεώνουμε τη δέσμευσή μας να παρέχουμε στους αξιότιμους πελάτες μας τα υψηλότερα επίπεδα υπηρεσιών, και να αυξήσουμε ξανά την εταιρική αξία μας, έτσι ώστε η JAL να μπορεί εκ νέου να συμβάλλει στην πρόοδο της κοινωνίας».

H εφαρμογή του νέου λογοτύπου σε ολόκληρη την ταυτότητα της εταιρείας θα ξεκινήσει τον Απρίλιο και αναμένεται να διαρκέσει λίγα χρόνια



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 21-05-2018 [0]

Νέα μεταπτυχιακά προγράμματα Hotel Design και Digital Design από τη Σχολή Βακαλό

ΝΕΑ 19-05-2018 [0]

Το Las Ramblas του Cursor Design Studio σε διεθνή έκδοση για το branding café.

ΝΕΑ 01-05-2018 [1]

Ξανά στην κορυφή του κόσμου ο ελληνικός σχεδιασμός συσκευασίας

ΝΕΑ 27-04-2018 [0]

Σημαντική επιτυχία για την Linakis Digital – Sputnik

ΝΕΑ 14-03-2018 [1]

Oι νικητές στις κατηγορίες design των Ermis Awards

ΝΕΑ 06-03-2018 [0]

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά το ΕΣΩ 2018

ΝΕΑ 21-02-2018 [5]

Ανακοινώθηκαν οι νικητές του διαγωνισμού του ΟΣΕΘ

ΝΕΑ 19-02-2018 [0]

Η ιστοσελίδα της Εταιρείας Ελληνικών Τυπογραφικών Στοιχείων σε νέα διεύθυνση

ΝΕΑ 01-02-2018 [0]

Η αφίσα του Πατρινού Καρναβαλιού 2018

ΝΕΑ 28-01-2018 [0]

Ingvar Kamprad: πέθανε ο άνθρωπος που εκδημοκράτησε το ντιζάιν



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).