39/22 από την 2yolk

11-07-2014

Η 39/22 είναι μια νέα ελληνική εταιρεία με προϊόντα που υπερασπίζονται το ταλέντο της ελληνικής γης. Το όνομά της αντιστοιχεί στις γεωγραφικές συντεταγμένες της Ελλάδας και η εικόνα της φιλοδοξεί να αποδώσει τόσο τη διαχρονική γονιμότητα της μητέρας γης, όσο και τη δυναμική των σύγχρονων Ελλήνων παραγωγών.

Ξεκινώντας τον σχεδιασμό από τη σειρά των ελαιόλαδων, που επιχειρούν να εκπαιδεύσουν την αγορά για το «καθαρόαιμο» των ελληνικών ποικιλιών (Αθηνελιά, Μανάκι, Αμφίσσης, Κορωνέικη), η 2yolk επέλεξε γυναικείες φιγούρες ως σύμβολα της μητέρας γης. Κάθε μία αντιστοιχεί σε αγάλματα ή αγαλματίδια από διαφορετικές περιόδους της ελληνικής τέχνης. Γυναίκες-αρχέτυπα, πληθωρικές, γόνιμες, με τη δύναμη και τη χάρη της γης. Την ελεύθερη φόρμα τους πλαισιώνουν ένα δυναμικό τρίγωνο και λιτή τυπογραφία. Κάθε χρώμα αντιπροσωπεύει διαφορετική ποικιλία ελαιόλαδου, ενώ το μαύρο επιλέχθηκε για τα προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας.

 

10511628_755574184507193_4401555715148114574_o10478588_755574221173856_1751706170671664781_n 10501722_755574204507191_8513281096586266686_n  10532567_755574157840529_1735507798445470389_n 10458596_755574181173860_5708457043781828590_n

4 Responses

  • Βάσω Γ.

    Δεν ξέρω αν το όνομα το επέλεξε οι πελάτης η το δημιουργικό γραφείο …πάντως σίγουρα δεν αποτελεί πρωτοτυπία να επιλέγεται ένα όνομα τόσο ειδικό, που εχει παίξει απο το 2008 για μια κολεκτίβα design της carteco οπως η 39.22. Η ταυτότητα ήταν σχεδιαςμενη απο τους MNP ενω νομίζω οτι εχει ήδη βραβευτεί κιόλας. Δεν ξέρω ποιανού ευθύνη ειναι αυτο και ποιον τελικα εκθέτει.

    Ο Σχεδιασμος πάντως ειναι πολύ ωραίος.

    Σύνδεση
    http://www.carteco.gr/En/Article.aspx?mid=48

  • Έλεεωςς

    http://www.ebge.gr/archive/project.php?id=423

  • 22.39

    καταπληκτικη η κολώνια!

  • 23.40

    Φοιτητική εργασία. Και όχι ιδιαίτερα καλή! :/



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).