Πτώση κατά 37% στον τζίρο των διαφημιστικών για το 2010!

13-07-2011

Το ότι διανύουμε εποχή ισχνών αγελάδων είναι κάτι το οποίο γνωρίζει και ο τελευταίος μαθητής του δημοτικού. Το μέγεθος της ύφεσης για το τομέα της διαφήμισης, όμως, είναι άνευ προηγουμένου!
Σύμφωνα με ανάλυση των οικονομικών μεγεθών των διαφημιστικών εταιρειών για το 2010, όπως αυτή προκύπτει από την εξέταση των στοιχείων των δημοσιευμένων ισολογισμών, που δημοσιεύει το περιοδικό Αd Business, η πτώση στο τζίρο για το 2010 είναι 37,27% (χωρίς να υπολογίζονται τα μεγέθη της Leo Burnett που ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική σε οικονομικά αποτελέσματα και η οποία υπέβαλε αίτηση για υπαγωγή της στο άρθρο 99 την περασμένη Παρασκευή).
Οι αριθμοί είναι ιδιαίτερα σκληροί για τις περισσότερες από τις μεγάλες εταιρείες, όπως η Spot Tomson (-53%), η Fortune (-55%), η Upset (-62%), η Cream (-59%). Η Μass, μάλιστα (η οποία έκανε τη δική της αίτηση για το άρθρο 99 δύο εβδομάδες πριν) είδε τον τζίρο της να συρρικνώνεται κατά 81% (!!!).
Πτώση, όπως είναι φυσικό υπέστησαν και τα κέρδη του κλάδου. Συνολικά οι 52 διαφημιστικές εταιρείες, στοιχεία των οποίων εξετάζονται στη συγκεκριμένη έρευνα, είδαν τα κέρδη τους να περιορίζονται στα 131 εκατομμύρια (από τα 178 που ήταν το 2009), μια πτώση της τάξεως του 27%.
Το ερώτημα είναι, βεβαίως, πόσο χαμηλά μπορούμε να φτάσουμε (παίρνοντας ως δεδομένο ότι το 2011 προβλέπεται ακόμα χειρότερο)…

2 Responses

  • Petros

    Δεν πά να κλείσουν…

    Ούτως η άλλως σκουπίδια παράγουνε…
    Εκμεταλλευτήκανε στο έπαρκο το χαμηλό επίπεδο και την έλειψη αξιών σε αυτήν την χώρα και συνέχισαν να την συντηρούν και να κερδίζουν από αυτήν… Κάνανε τις αρπαχτές τους για καμπάνιες αθλιες, υποτιμώντας και υποβαθμίζοντας την νοημοσύνη του έλληνα καταναλωτή, χωρίς να παίρνουν ποτέ κανένα “ρίσκο” για να πάνε το πράγμα παρακάτω…
    Κάνανε καμπάνιες που κόστιζαν άπειρα χρήματα και ποιότητα μηδέν…
    PRλίκια και Ιερές Οδοί το αληθινό κόστος της τιμολόγησης…
    Ζωή στην Μύκονο και έχει ο Θεός…

    Κρίμα μόνο για τους εργαζόμενους… Αυτοί πάντα πληρώνουν το μαλλί…

    “Κάνω σιούτινγκ την Φιλίτσα και την Νίνα. Για ιμπλοϊ οφ δεν γίαρ”…
    Αυτά είναι…


    Προσωπική μου άποψη ε!

  • bobo

    και να κλείσουν, πέτρο, θα ξανανοίξουν πάλι…

    (ελπίζω, η συνοδευτική φωτογραφία να μην απεικονίζει πράγματι το ταμείο κάποιας διαφημιστικής εταιρείας…)



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Κατάλογος νικητών και merchandise ΕΒΓΕ 2020

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Το branding στην εποχή της πολιτικής ορθότητας

ΝΕΑ 24-09-2020 [0]

Οι ελληνικές επιτυχίες στα pentawards 2020

ΝΕΑ 11-09-2020 [3]

Aπό την Interweave η καμπάνια για τους μαθητές και τον covid-19

ΝΕΑ 11-09-2020 [0]

Σε τροχιά συνολικού rebranding τα KEΠ

ΝΕΑ 16-07-2020 [0]

Αναβολή για τον Οκτώβριο του 21 παίρνει η Syskevasia

ΝΕΑ 08-07-2020 [1]

Mια αφοπλιστικά ειλικρινής προκήρυξη από την Κύπρο

ΝΕΑ 06-07-2020 [11]

Tα αποτελέσματα των βραβείων Ermis Branding and Design 2020

ΝΕΑ 27-06-2020 [0]

‘Εφυγε από τη ζωή ο θρυλικός Milton Glazer

ΝΕΑ 24-06-2020 [1]

H πρωτοβουλία Designers Act τραβά την προσοχή της ΕΕ



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).