Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics

23-07-2019

Η Aegean & Olympic Air, εταιρεία διεθνούς εμβέλειας, γνωστή για τις ποιοτικές υπηρεσίες της στην αγορά των επιβατικών αερομεταφορών και έπειτα μιας πολυετούς παρουσίας, αναγνώρισε ότι ο τρόπος με τον οποίον επικοινωνούσε με το κοινό της απαιτούσε διαφοροποίηση στο σύνολο των εφαρμογών της. 

Η ανάγκη για μια ολοκληρωμένη και συνεπή οπτική επικοινωνία σε όλα τα μέσα, προέκυψε καθώς η εταιρεία επιθυμούσε να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά της στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό, όπου ο ανταγωνισμός από ανάλογες αεροπορικές εταιρείες τουλάχιστον σε επίπεδο οπτικής επικοινωνίας είναι μεγάλος, και η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας μικρή έως ανά περιπτώσεις καθοριστικά ελλιπής, αφήνοντας έτσι περισσότερο χώρο στους ανταγωνιστές της να εκμεταλλευτούν μια αγορά όπου δραστηριοποιείται και η ίδια. 

Σε συνεργασία με την Aegean & Olympic Air και τον συντονισμό του έργου από την Soho & Ogilvy Athens, τέθηκαν οι στόχοι του έργου, αναλύθηκαν οι διαφορετικοί παράμετροι έπρεπε να ληφθούν υπόψη σε ένα ευρύ φάσμα εκτυπώσιμων και ψηφιακών εφαρμογών και έγινε κατανοητό ότι το κλειδί για μια παγκόσμια αναγνώριση είναι η συνοχή στην οπτική γλώσσα που θα χρησιμοποιούσε η εταιρεία από εδώ και στο εξής. 

Μελετώντας σε βάθος και ολιστικά το brand, η Κommigraphics σχεδίασε στρατηγικά ένα σύστημα οπτικής γλώσσας (The Grid) που λειτουργεί ως βάση πάνω στην οποία στοχευμένα χτίζεται το περιεχόμενο της επικοινωνίας της Aegean, της Olympic Air ή / και των δύο εταιριών μαζί, δημιουργώντας την απαιτούμενη οπτική συνοχή που απαιτείται.

Η λύση που επέφερε η ομάδα της Kommigraphics μέσω της σχεδίασης του συστήματος (The Grid), δημιουργεί την απαραίτητη ευελιξία που χρειάζεται η κάθε εταιρεία στην επικοινωνίας της, ανεξαρτήτως μέσου και εφαρμογής, διασφαλίζοντας πάντα την σωστή απόδοση, χρήση φωτογραφίας και κειμένου.

Αποτέλεσμα της εργασίας αυτής είναι η παράδοση των τριών brand manual για Aegean, Olympic Air, Aegean & Olympic Air ξεχωριστά, που λειτουργούν ως οδηγοί στην επικοινωνία των εταιρειών σε Ελλάδα και εξωτερικό για εφαρμογές όπως:

  • Eταιρική ταυτότητα
  • Τηλεοπτικά outros
  • Tηλεοπτικές προσφορές
  • Social media (Facebook και Instagram)
  • Γιγαντοαφίσες
  • Καταχωρήσεις (ολοσέλιδες και ημισέλιδες)
  • Βanners εσωτερικών και εξωτερικών χώρων
  • Web banners

Οι λεκτικές και φωτογραφικές αποδόσεις της παρουσίασης ενδέχεται να αποκλίνουν από τις ρεαλιστικές εφαρμογές της εταιρείας και αποσκοπούν αποκλειστικά στην σωστή απεικόνιση του σχεδιαστικού concept.

3 Responses

  • Νικος Μπέης

    +design, η Aegean αλλάζει ήδη τα συγκεκριμένα brand gudie lines όπως και τον λογότυπό της, με αφορμή την παραλλαβή του νέου στόλου της, όποτε είναι αρκετά περίεργο γιατί παρουσιάζεται τώρα αυτη η δουλειά η οποία ως επί το πλείστον είναι (αν δεν κάνω λάθος) ήδη σε κυκλοφορία από πέρσι. :-/

  • pass

    συγνώμη, αλλά αυτό το αίσχος αποκαλείται re-branding;
    (και διορθώστε εκείνο το «αποκλείουν»)

  • dead inside

    Πρώτον δεν είναι re-branding. Αφορά ξεκάθαρα έναν εξορθολογισμό guidelines που χρησιμοποιούσε μέχρι και πρόσφατα η Aegean. Το αίσχος που το βλέπει ο/η pass, απορώ πραγματικά. Τι το περίεργο έχει να δημοσιεύεται μια δουλειά τόσο καιρό μετά τον σχεδιασμό της; Δεν είναι εύκολη η δουλειά του να παρουσιάσει κάποιος ένα project, πόσο μάλλον κάτι τόσο μεγάλο. Ίσως είναι κακό το timing καθώς όντως αναμένετε το πραγματικό rebranding της Aegean σε λίγο καιρό, αλλά και τι με αυτό; Τώρα βρήκαν χρόνο να το παρουσιάσουν, τώρα θα το παρουσιάσουν.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-09-2019 [1]

Oι Έλληνες Πρόσκοποι γιορτάζουν 110 χρόνια παρουσίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2019 [0]

Η Αφίσα του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-06-2019 [4]

Η αφίσα για το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-06-2019 [2]

To Burger Fest από την The Birthdays Design

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-04-2019 [4]

Η polkadot φρεσκάρει το Ποτάμι

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-04-2019 [0]

Στο Κόκκινο από την Komodo Design Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-04-2019 [1]

Νέος λογότυπος για την ΓΣΕΒΕΕ από την Somethink*

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-03-2019 [1]

Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-03-2019 [2]

Aν η Κύπρος δεν ήταν μέλος της Ευρωζώνης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).