Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

11-11-2018

Μετά από δέκα συναπτά χρόνια δημιουργίας της οπτικής επικοινωνίας του Φεστιβάλ Αισχύλεια, η 2yolk σχεδίασε τον πρώτο λογότυπο που αποκτάει το Φεστιβάλ ύστερα από 44 χρόνια δράσης. Με τον τρόπο αυτό, το Φεστιβάλ Αισχύλεια περνάει σε μια νέα εποχή με φόντο το 2021, χρονιά που η Ελευσίνα στέφεται Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Η νέα οπτική ταυτότητα σχεδιάστηκε προκειμένου να το αναδείξει σε διεθνή προορισμό πολιτισμού και να ισχυροποιήσει τη σχέση του με το εγχώριο και διεθνές κοινό.
Ο νέος λογότυπος ορίζει την απόσταση ανάμεσα σε δύο σημεία: το πρώτο και το τελευταίο γράμμα της λέξης Αισχύλεια. Στη σχέση αυτή αποτυπώνονται περισσότερες από μία ερμηνείες.
• H αρχή και το τέλος της φεστιβαλικής περιόδου, το χρονικό μιας γιορτής που μεταμορφώνει την Ελευσίνα και τους θεατές.
• Τα διασταυρούμενα βλέμματα δημιουργού και θεατή. Τα δύο «Α» είναι δύο μάτια που συναντιούνται σε κοινό πεδίο. Η ευθεία ανάμεσά τους, καθαρή και αδιαίρετη, θυμίζει τη σχέση μεταξύ θεατή και έργου τέχνης.
• Ο διάλογος των Αισχυλείων με την πόλη. Το Φεστιβάλ διαχρονικά προσκαλεί τους Ελευσίνιους να στρέψουν το βλέμμα ψηλά, να υπερβούν το στερεότυπο της υποβαθμισμένης, βιομηχανικής πόλης και να πιστέψουν στη μεταμόρφωσή της.
• Τέλος, στα αντίρροπα «Α» διαγράφεται η παλινδρομική πορεία της Περσεφόνης ανάμεσα στον Πάνω και τον Κάτω Κόσμο· ο μύθος που συνδέει την Ελευσίνα με την ιστορία και συμβολίζει τον κύκλο της ζωής στη φύση – η ζωή, ο θάνατος και οι εν τω μεταξύ μεταμορφώσεις είναι τα διαχρονικά πεδία αναζήτησης της τέχνης.

Το σύστημα του λογοτύπου
Ο λογότυπος μετατρέπεται σε ένα οπτικό σύστημα που ενοποιεί όλες τις εφαρμογές επικοινωνίας του Φεστιβάλ. Η σχέση των δύο «Α» δημιουργεί έναν δυναμικό, μεταβαλλόμενο χώρο που ορίζουμε ως Περιέκτη, ένα πλαίσιο που γεμίζει με ενέργεια, συναίσθημα, δημιουργία και πρόσωπα. Σε πολλές περιπτώσεις, γίνεται ένα κλείστρο που καλεί το βλέμμα να εστιάσει στον πυρήνα της εμπειρίας, στο Εδώ και το Τώρα που ορίζουν απο κοινού καλλιτέχνες και θεατές.

2 Responses

  • karim rashid

    αισχ-υλεια πραγματι

  • dolce vita

    δεν το περίμενα από αυτούς:
    https://www.haifaff.co.il/eng



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2019 [0]

Η Αφίσα του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-06-2019 [4]

Η αφίσα για το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-06-2019 [2]

To Burger Fest από την The Birthdays Design

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-04-2019 [4]

Η polkadot φρεσκάρει το Ποτάμι

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-04-2019 [0]

Στο Κόκκινο από την Komodo Design Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-04-2019 [1]

Νέος λογότυπος για την ΓΣΕΒΕΕ από την Somethink*

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-03-2019 [1]

Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-03-2019 [2]

Aν η Κύπρος δεν ήταν μέλος της Ευρωζώνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 07-02-2019 [1]

Νέα τουριστική ταυτότητα για το Ηράκλειο Κρήτης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).