Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

11-11-2018

Μετά από δέκα συναπτά χρόνια δημιουργίας της οπτικής επικοινωνίας του Φεστιβάλ Αισχύλεια, η 2yolk σχεδίασε τον πρώτο λογότυπο που αποκτάει το Φεστιβάλ ύστερα από 44 χρόνια δράσης. Με τον τρόπο αυτό, το Φεστιβάλ Αισχύλεια περνάει σε μια νέα εποχή με φόντο το 2021, χρονιά που η Ελευσίνα στέφεται Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Η νέα οπτική ταυτότητα σχεδιάστηκε προκειμένου να το αναδείξει σε διεθνή προορισμό πολιτισμού και να ισχυροποιήσει τη σχέση του με το εγχώριο και διεθνές κοινό.
Ο νέος λογότυπος ορίζει την απόσταση ανάμεσα σε δύο σημεία: το πρώτο και το τελευταίο γράμμα της λέξης Αισχύλεια. Στη σχέση αυτή αποτυπώνονται περισσότερες από μία ερμηνείες.
• H αρχή και το τέλος της φεστιβαλικής περιόδου, το χρονικό μιας γιορτής που μεταμορφώνει την Ελευσίνα και τους θεατές.
• Τα διασταυρούμενα βλέμματα δημιουργού και θεατή. Τα δύο «Α» είναι δύο μάτια που συναντιούνται σε κοινό πεδίο. Η ευθεία ανάμεσά τους, καθαρή και αδιαίρετη, θυμίζει τη σχέση μεταξύ θεατή και έργου τέχνης.
• Ο διάλογος των Αισχυλείων με την πόλη. Το Φεστιβάλ διαχρονικά προσκαλεί τους Ελευσίνιους να στρέψουν το βλέμμα ψηλά, να υπερβούν το στερεότυπο της υποβαθμισμένης, βιομηχανικής πόλης και να πιστέψουν στη μεταμόρφωσή της.
• Τέλος, στα αντίρροπα «Α» διαγράφεται η παλινδρομική πορεία της Περσεφόνης ανάμεσα στον Πάνω και τον Κάτω Κόσμο· ο μύθος που συνδέει την Ελευσίνα με την ιστορία και συμβολίζει τον κύκλο της ζωής στη φύση – η ζωή, ο θάνατος και οι εν τω μεταξύ μεταμορφώσεις είναι τα διαχρονικά πεδία αναζήτησης της τέχνης.

Το σύστημα του λογοτύπου
Ο λογότυπος μετατρέπεται σε ένα οπτικό σύστημα που ενοποιεί όλες τις εφαρμογές επικοινωνίας του Φεστιβάλ. Η σχέση των δύο «Α» δημιουργεί έναν δυναμικό, μεταβαλλόμενο χώρο που ορίζουμε ως Περιέκτη, ένα πλαίσιο που γεμίζει με ενέργεια, συναίσθημα, δημιουργία και πρόσωπα. Σε πολλές περιπτώσεις, γίνεται ένα κλείστρο που καλεί το βλέμμα να εστιάσει στον πυρήνα της εμπειρίας, στο Εδώ και το Τώρα που ορίζουν απο κοινού καλλιτέχνες και θεατές.

2 Responses

  • karim rashid

    αισχ-υλεια πραγματι

  • dolce vita

    δεν το περίμενα από αυτούς:
    https://www.haifaff.co.il/eng



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-09-2020 [2]

Από την Red Creative τα 55α Δημήτρια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2020 [19]

H νέα ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-04-2020 [1]

Μια γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τις ημέρες του Koρωνοϊού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 29-03-2020 [0]

Επετειακός λογότυπος για το τα 200 χρόνια από το 1821 και από την Αμερικανική Πρεσβεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-03-2020 [0]

Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-19

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-02-2020 [0]

Η νέα ταυτότητα της Aegean

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2020 [2]

Η Beetroot σχεδιάζει για τα 200 χρόνια από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [1]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-11-2019 [2]

Η the brand team™ το rebranding του Parking του ΔΑΑ



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).