Νέα τουριστική ιστοσελίδα για τον Δήμο Αγίου Νικολάου Κρήτης

02-12-2018

Η νέα τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου Αγίου Νικολάου στην Κρήτη παρουσιάστηκε λίγες ημέρες πριν την φετινή παγκόσμια ημέρα τουρισμού, ως ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο για την προσέλκυση επισκεπτών από όλο τον κόσμο. Ο Άγιος Νικόλαος, είναι μια μικρή πόλη με επιβλητική ιστορία, που καθηλώνει. Στη σημερινή του θέση βρισκόταν στην Αρχαιότητα η πόλη “Λατώ προς Καμάρα”, επίνειο της ‘‘Λατούς προς Ετέραν’’. Μια πόλη που άκμασε στους αρχαϊκούς, κλασικούς, άλλα και ρωμαϊκούς χρόνους. Είχε το δικό της νόμισμα και το λιμάνι της μοιάζει να παίζει βασικό ρόλο στην εμπορική της δραστηριότητα. Ο Άγιος Νικόλαος σήμερα προσελκύει επισκέπτες από όλο τον κόσμο, με μια ποικιλομορφία χαρακτηριστικών. Είναι η πρώτη περιοχή που αναπτύχθηκε τουριστικά, σε ολόκληρη την Κρήτη και μετέπειτα ακολούθησαν τα δυτικότερα τμήματα του νησιού.

Αρχικό μέλημα της ομάδας του AG Design Agency – που ανέλαβε την υλοποίηση του έργου – ήταν να μελετήσει τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών παράλληλα με το τι έχει να προσφέρει ο τόπος, διαμορφώνοντας στη συνέχεια τις ενότητες πληροφορίας και το User Experience. Σε συνεργασία με την ομάδα του Δήμου εκπόνησε μια ουσιαστική προμελέτη, ώστε να στοχεύσει πιο αποτελεσματικά στις απαιτήσεις των επισκεπτών.

“Οι θεματικές ενότητες κρίναμε σκόπιμο να είναι ξεκάθαρες και περιεκτικές. Να επιλέγει εύκολα ο χρήστης βάση δυο βασικών κριτηρίων. Της εμπειρίας που θέλει να βιώσει και του προορισμού που προτίθεται θα εξερευνήσει”, μας εξηγεί ο Αλέξανδρος Γαβριλάκης, lead designer και υπεύθυνος του έργου.

Οι εμπειρίες που έχει να προσφέρει ο τόπος, πολλές. Η πληθώρα μοναστηριών διαμορφώνει έναν ιδανικό προορισμό για Θρησκευτικό τουρισμό, η παραδοσιακή Κρητική κουζίνα και η ποικιλία των τοπικών προϊόντων βάζει την περιοχή στον παγκόσμιο γαστρονoμικό χάρτη, ενώ η εξαιρετική τοποθεσία ενδείκνυται για ένα μεγάλο φάσμα υπαίθριων δραστηριοτήτων. Ο γαμήλιος τουρισμός και η πολιτιστική κληρονομιά του Αγίου Νικολάου ελκύει τουρίστες και γοητεύει ακόμα και τους ντόπιους. Οι προορισμοί παρουσιάζουν την ομορφιά της ενδοχώρας, της παραθαλάσσιας ζώνης, της πόλης του Αγίου Νικολάου και της διάσημης Ελούντας. Έναν από τους διασημότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

“Η συνεργασία με μια ομάδα έμπειρων φωτογράφων, κινηματογραφιστών, χαρτογράφων, κ.α. έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρουμε μια πλούσια οπτική εμπειρία στον επισκέπτη, προκαλώντας τον να βιώσει την πρώτη από μια σειρά ευχάριστων εμπειριών, πριν την επίσκεψη του. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα λειτουργικό εργαλείο που παρουσιάζει τον τόπο ως τον ιδανικό προορισμό, προσελκύοντας επισκέπτες από όλο τον κόσμο” μας εξηγεί ο Αλέξανδρος Γαβριλάκης.

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-04-2020 [1]

Μια γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τις ημέρες του Koρωνοϊού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 29-03-2020 [0]

Επετειακός λογότυπος για το τα 200 χρόνια από το 1821 και από την Αμερικανική Πρεσβεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-03-2020 [0]

Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-19

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-02-2020 [0]

Η νέα ταυτότητα της Aegean

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2020 [2]

Η Beetroot σχεδιάζει για τα 200 χρόνια από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [1]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-11-2019 [2]

Η the brand team™ το rebranding του Parking του ΔΑΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-09-2019 [1]

Oι Έλληνες Πρόσκοποι γιορτάζουν 110 χρόνια παρουσίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).