Υβρίδιο σακούλας και λίστας αγορών!

10-01-2012

Μια έξυπνη, πρακτική και οικολογική λύση βρήκε το γραφείο της Leo Burnett στο Ντουμπάι για να προωθήσει τον πελάτη της “Tide” στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, μιας χώρας με ένα έντονο περιβαλλοντικό πρόβλημα. Κάθε χρόνο 20 δισεκατομμύρια πλαστικές σακούλες χρησιμοποιούνται στα ΗΑΕ, κυρίως μέσω των καταστημάτων supermarket. Το πρόβλημα είναι τόσο σοβαρό, που το αρμόδιο υπουργείο περιβάλλοντος της χώρας έθεσε αυστηρούς νόμους που προβλέπουν το τέλος στη χρήση της πλαστικής σακούλας μέχρι το 2013.
Απαντώντας σε αυτό το θέμα, οι υπεύθυνοι της Leo Burnett είχαν την ιδέα να σχεδιάσουν μια διαφημιστική πάνινη τσάντα που προσομοιάζει με σελίδα από μπλοκάκι/σημειωματάριο, όπου συνήθως όσοι ψωνίζουν φτιάχνουν τη λίστα με τα όσα σκοπεύουν να αγοράσουν σε μια επίσκεψή τους στο supermarket. Η τσάντα αυτή συνοδεύεται από τον ανάλογο μαρκαδόρο και η ιδέα είναι ότι, χρησιμοποιώντας το Tide (και προφανώς έχοντας στην κατοχή του πάνω από μία τέτοιες σακούλες) ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιεί ξανά και ξανά το συγκεκριμένο προϊόν τόσο για να πραγματοποιεί τα ψώνια του, όσο και για να τα μεταφέρει.
Παράλληλα, βέβαια, με κάθε πλύση της τσάντας, εξακριβώνει την ποιότητα στα αποτελέσματα του εν λόγω απορρυπαντικού. Με ένα σμπάρο… πολλά τρυγόνια…

2 Responses

  • Maria Papagianni

    Μπράβο τους, πολύ έξυπνη ιδέα+πρακτική και όντως παράλληλα αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του απορρυπαντικού!

  • το πράγμα μη απτό formerly known as bobo

    δεν μπορώ να πολυκαταλάβω το πρακτικό της υπόθεσης…
    η ιδέα είναι κάπως εντυπωσιακή, αλλά για να ξαναχρησιμοποιήσεις το smartbag πρέπει να το πλύνεις με απορρυπαντικό στο πλυντήριο…
    κι αυτό δεν μου φαίνεται και τόόόσο οικολογικό…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-09-2020 [2]

Από την Red Creative τα 55α Δημήτρια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-09-2020 [1]

Η οπτική ταυτότητα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2020 [19]

H νέα ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-04-2020 [1]

Μια γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τις ημέρες του Koρωνοϊού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 29-03-2020 [0]

Επετειακός λογότυπος για το τα 200 χρόνια από το 1821 και από την Αμερικανική Πρεσβεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-03-2020 [0]

Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-19

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-02-2020 [0]

Η νέα ταυτότητα της Aegean

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2020 [2]

Η Beetroot σχεδιάζει για τα 200 χρόνια από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [1]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).