Oι Βρετανοί γραφίστες δημιουργούν για τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου

04-07-2012

Προς το τέλος του περασμένου χρόνου, είχαμε παρουσιάσει τις 12 επίσημες αφίσες των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, τις οποίες είχαν φιλοτεχνήσει ορισμένοι από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες της σύγχρονης βρετανικής σκηνής.
Οι αφίσες αυτές είχαν ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών, μεταξύ άλλων και από τους σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας, οι οποίοι υποστήριζαν ότι ήταν μεγάλο λάθος της Οργανωτικής Επιτροπής των Αγώνων να αναθέσει σε καλλιτέχνες, και όχι στους καθ’ ύλην αρμόδιους (δηλ. τους γραφίστες) να εκφραστούν στο συγκεκριμένο μέσο.

Τώρα, λίγες εβδομάδες πριν από την έναρξη των Αγώνων, και έπειτα από πρωτοβουλία των Jonathan Barnbrook και Vaughn Oliver, οι σχεδιαστές παίρνουν έμπρακτα την εκδίκησή τους στήνοντας και επικοινωνώντας μόνοι τους μια έκθεση με αφίσες εμπνευσμένες από και αφιερωμένες στους Αγώνες του Λονδίνου, η οποία φιλ0ξενείται από το Central St Martins.

Ian Anderson, Phil Baines, Jonathan Barnbrook, Neville Brody, Catherine Dixon, Fuel, GTF, Angus Hyland, Alan Kitching, Jeremy Leslie, Domenic Lippa, Morag Myerscough, Vaughan Oliver, David Pearson, Michael Place, Tomato, Why Not Associates, Matt Willey, Marina Willer, Graham Wood και Michael Worthington,

Phil Baines

Jonathan Barnbrook

Bibliotheque

Build

Catherine Dixon

Jonathan Barnbrook

Morag Myerscough

Fuel

Vaughn Oliver

Angus Hyland

Ian Anderson

Alan Kitching

Jeremy Leslie

Domenic Lippa

David Pearson

Tomato

Marina Willer

Matt Willey

Graham Wood

 

2 Responses

  • AKIS

    Εαν απαντήσω βιαστικά και αυθόρμητα, θα έλεγα – με μία δόση ειρωνείας – “πόσο μπροστά είναι οι Βρετανοί γραφίστες”, αγνοώντας τις παραμέτρους του χώρου και του χρόνου διεξαγωγής των αγώνων. Αλλά, επειδή και το ο λογότυπός τους δεν μου αφήνει περιθώρια για θετικά σχόλια… μάλλον θα χρειαστώ λίγο καιρό να ωριμάσει κάπως, μέσα μου…

  • pass

    Από γραφιστική σκοπιά, δε νομίζω να έχουν υπάρξει ποτέ χειρότεροι αγώνες.
    Τραγικό graphic design σε όλα τα επίπεδα. Θυμάμαι όταν δημοσιοποιήθηκε
    το ανεκδιήγητο έμβλημα, που κάποιοι εγχώριοι αγγλολιγούρηδες συνιστούσαν υπομονή μέχρι να δούμε την εφαρμογή του στην πορεία.
    Μερικοί μάλιστα προέβλεπαν ότι “θα το αγαπήσουμε σε βάθος χρόνου”…

    Αισθάνομαι πως κάπου έρχεται κορεσμός και αυτό είναι η μεγαλύτερη απειλή
    για τη δουλειά μας. Αρχίσαμε ήδη να βαφτίζουμε άποψη την προχειρότητα
    και τόλμη την ανεπάρκεια… Epic fail, αγαπητοί Βρετανοί…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-09-2020 [2]

Από την Red Creative τα 55α Δημήτρια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-09-2020 [1]

Η οπτική ταυτότητα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2020 [19]

H νέα ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-04-2020 [1]

Μια γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τις ημέρες του Koρωνοϊού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 29-03-2020 [0]

Επετειακός λογότυπος για το τα 200 χρόνια από το 1821 και από την Αμερικανική Πρεσβεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-03-2020 [0]

Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-19

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-02-2020 [0]

Η νέα ταυτότητα της Aegean

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2020 [2]

Η Beetroot σχεδιάζει για τα 200 χρόνια από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [1]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).