Επανασχεδιασμός ταυτότητας για την Eurovision

03-12-2012

Το δίκτυο της Eurovision ιδρύθηκε το 1954 στη Γενεύη και αποτελεί “κομμάτι” της Ευρωπαϊκής Ραδιοτηλεοπτικής Ένωσης (EBU), η οποία είχε ιδρυθεί τέσσερα χρόνια πριν ως ένα σύστημα διεθνούς συνεργασίας μετάδοσης. Η Eurovision συστάθηκε για τον σκοπό της ανταλλαγής τηλεοπτικών προγραμμάτων και, στη συνέχεια, ειδησεογραφικών βίντεο.
Σήμερα διαθέτει 75 μέλη (τηλεοπτικά κανάλια), τα οποία προέρχονται από 56 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, αλλά και της Μεσογείου.
Είναι παγκοσμίως γνωστή για μια σειρά από παραγωγές, κυριότερα δε, για τον ετήσιο διαγωνισμό τραγουδιού Eurovision Song Contest.

Αυτόν τον οργανισμό, λοιπόν, κλήθηκε να φροντίσει οπτικά το γραφείο Dunning Penney Jones, γνωστό μεταξύ άλλων και για το σχεδιασμό της ταυτότητας του Sony Playstation, της EMI κ.λπ.
Η κινούμενη ταυτότητα στην οποία κατέληξε, επικεντρώνεται στο γράμμα Ο της λέξης EUROVISION. Ο παλλόμενος κύκλος συνδέει τη νέα με τις παλαιότερες ταυτότητες, ενώ σύμφωνα με την Avril Mahon Roberts, της διευθύντριας του τμήματος εταιρικής ταυτότητας, «αντανακλά τη σύγχρονη εξωστρεφή ματιά της Eurovision και την ικανότητά της να ενώνει το κοινό για μια μοναδική, διεθνή τηλεοπτική εμπειρία…».

Σημαντικότατη για τη διατήρηση της συνέχειας στην ταυτότητα της Eurovision είναι, φυσικά, και η επιλογή της παραμονής του ηχητικού σήματος (του πρελούδιου Te Deum, του Marc-Antoine Charpentier).

To πρώτο σήμα είχε χώρο στο κέντρο του για τους λογότυπους των μελών της Eurovision (εδώ βλέπουμε για παράδειγμα την εφαρμογή του BBC)

To δεύτερο, χρονολογικά, σήμα (δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 90) έφερε τη λογική του τηλεοπτικού γυαλιού

Η πρόσφατη πρόταση του γραφείου Dunning Penney Jones

YouTube Preview Image

Από την παρουσίαση της νέας ταυτότητας

Δευτερεύοντα γραφικά με το στοιχείο του κύκλου

8 Responses

  • Ηρακλής Παπαθεοδώρου

    Θα μπορούσε να είναι και λογότυπος για εταιρία οπτικών.
    Το πρώτο που προσέχει κανείς είναι το «γραφιστικό λάθος» δεξιά του Ο, σαν να ξέχασε μπέρδεψε την επαλληλία των shapes ένα πράγμα.

  • Stefanson.

    Ας μην συγχέουμε τη δουλειά του Studio Dumbar (corporate identity της EBU, διαχειρίστρια των Eurovision και Euroradio) με τη δουλειά που ζητήθηκε από το γραφείο Dunning Penney Jones (digital brand identity της Eurovision).

  • Telalis

    G A M A T O

  • Myrto

    Τίποτα
    Ένα τίποτα το σήμα
    Ακριβώς ότι και οι διαγωνισμοί που διοργανώνει η Eurovision

  • PaKa

    Δεν εξηγείται αλλιώς: Σίγουρα οι ‘στελεχάρες’ της ΕΡΤ, θα είπαν στο συμβούλιο της Eurovision:
    “Μείνετε ήσυχοι. Το θέμα του λογοτύπου θα το αναλάβουμε εμείς. Έχουμε πείρα”… 🙂

  • giorgos

    η εταιρία που το σχεδίασε έχει καλές δουλειές ωστόσο το συγκεκριμένο το βρίσκω αρκετά άσχημο…

  • gioulia

    Τελικά ποιος σχεδίασε το logo με το (Ο)? Ο Dunbar ή ο Duning Peney Jones?

  • Μανώλης Μορεσόπουλος

    Πολή καλή δουλειά. Άλλο level.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-09-2020 [2]

Από την Red Creative τα 55α Δημήτρια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2020 [19]

H νέα ταυτότητα του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-04-2020 [1]

Μια γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τις ημέρες του Koρωνοϊού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 29-03-2020 [0]

Επετειακός λογότυπος για το τα 200 χρόνια από το 1821 και από την Αμερικανική Πρεσβεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-03-2020 [0]

Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-19

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-02-2020 [0]

Η νέα ταυτότητα της Aegean

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2020 [2]

Η Beetroot σχεδιάζει για τα 200 χρόνια από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [1]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-11-2019 [2]

Η the brand team™ το rebranding του Parking του ΔΑΑ



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).