Five Eight and Athanco wear their sunglasses at night

25-11-2014

Στήνεται μια εταιρία και το brand της μέσα σε μια νύχτα;
Οι σχεδιαστές τι ρόλο έχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων των νέων enterpreneurs;
Από το πρωτότυπο στο προϊόν και από την προαγόρα στο crowdfunding ο Μάριος Γεωρνταμιλής (five eight) και ο Νίκος Αθανασόπουλος (athanco), παρουσιάζουν στο AthensDesign το case study που από την ιδέα, έγινε internet sensation το καλοκαίρι του 2013, για να καταλαγιάσει το χειμώνα του επόμενου έτους. Σε μια παρουσίαση γύρω από το σχεδιαστικό εγχείρημα, τη μικροχρηματοδότηση κοινού και τη συνεργασία, τίθενται ερωτήματα για το brand και το βαθμό εμπλοκής του designer σε πολλαπλά επίπεδα οργάνωσης, την ομαδικότητα, τις συνεργασίες, τους πελάτες και την εμπιστοσύνη αυτών προς τους designers και τη δημιουργία τους.

Ο Μάριος Γεωρνταμιλής σπούδασε στο τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστήμάτων (παν. Αιγαίου) και είναι σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας και illustrator. Από το 2009 έως το 2014 εργάστηκε ως ελεύθερος επαγγελματίας στον κλάδο του design είτε σε graphic oriented εργασίες είτε σε product design εγχειρήματα, με την επωνυμία:  “five eight”. Από τον Μάιο του 2014, σχεδιάζει κι εργάζεται στη δημιουργική ομάδα της Beetroot design group.

Ο Νίκος Αθανασόπουλος είναι σχεδιαστής προϊόντων και συστημάτων, με εκπαίδευση στη Μηχανολογία αρχικά κι αργότερα μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στο παν. Αιγαίου (τ.Μ.Σ.Π.Σ). Κινείται στο χώρο του branding και του σχεδιασμού επίπλου ενώ παράλληλα, αναπτύσσει μια πρόταση μεθοδολογίας για την πρακτική εφαρμογή του Open Design και Product Realization από ομάδες ομότιμων μελών.

intro_picture(homepage thumbnail)five_eight_x_athanco five_eight_x_athanco(main article)teaser_21-683x1024

Το πρώτο designAthens, διοργανώνεται από το περιοδικό +Design, στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη στην Πειραιώς στις 13 & 14 Δεκεμβρίου 2014.
Εισιτήρια για το designAthens μπορείτε να αγοράσετε στην τιμή προπώλησης (με σημαντική έκπτωση) μέχρι εξαντλήσεων αποθεμάτων, είτε online είτε τηλεφωνικώς στο 2109523617.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-11-2018 [1]

Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2018 [2]

Από τη MILK η νέα εικόνα της MISKO

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).