Οι ελληνικές συσκευασίες ελαιολάδου στο Eye
19-03-2014Σε άρθρο που υπογράφει ο Διονύσης Λιβάνης στο τεύχος 87 του έγκυρου περιοδικού Eye, παρουσιάζεται αφιέρωμα στη “σκηνή” που έχει δημιουργηθεί γύρω από τη συσκευασία ελαιολάδου στη χώρα μας.
Η τρέχουσα οικονομική κρίση έχει ωθήσει τους παραγωγούς ελαιολάδου στην επιλογή της εμφιάλωσης και της επώνυμης εξαγωγής των προϊόντων τους (σε αντιδιαστολή με την εξαγωγή “χύμα” σε Ιταλία και Ισπανία που ίσχυε ως τώρα), αναφέρει το άρθρο και συνεχίζει
Με τη σειρά της, η ευκαιρία αυτή αποτελεί πλέον πεδίο δράσης λαμπρή για τους σχεδιαστές. Όπως στη δεκαετία του 1980 όλοι ήθελαν να σχεδιάσουν ένα εξώφυλλο δίσκου, έτσι και σήμερα, ο καθένας θέλει να σχεδιάσει μια συσκευασία ελαιολάδου. Ο λόγος γι’ αυτό είναι τριπλός:
1. Προσφέρει ένα πολλά υποσχόμενο χώρο οικονομικής δράσης (ιδιαίτερα πολύτιμο κατά την τρέχουσα περίσταση)
2. Η επιτυχία αυτού του είδους, υψηλής αξίας, προϊόντος είναι συνδεδεμένη με την ποιότητα του σχεδιασμού
3. Ενισχύει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων επιχειρηματιών στους ντόπιους σχεδιαστές.
http://www.eyemagazine.com/feature/article/all-about-oil