Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

08-03-2017

Η εταιρεία Γρηγόρης είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα εστίασης και καφέ στην Ελλάδα ενώ παράλληλα αναπτύσσεται με ταχύτητα και στο εξωτερικό. Όταν οι υπεύθυνοι έκριναν πως ήταν αναγκαίο το rebranding της αλυσίδας, απευθύνθηκαν στο δημιουργικό γραφείο Bob Studio.

«Η ομάδα του Γρηγόρη σε συνεργασία με τον Poka Yio ετοίμασαν ένα ολοκληρωμένο και σαφές brief κι αυτό μας βοήθησε στο να δημιουργήσουμε τη νέα ταυτότητα του Γρηγόρη ώστε να αντικατοπτρίζει τις αξίες του, να είναι συμπαγής και να αλλάξει ουσιαστικά σε σχέση με την προηγούμενη» μας λένε οι δημιουργοί του Bob Studio.

Το ζητούμενο για το rebranding ήταν ένα νέος φρέσκο λογότυπος που αντικατοπτρίζει τη δυναμική της εταιρίας, την αμεσότητα που έχει με τους πελάτες και την σιγουριά της χωρίς τα επιπλέον στοιχεία που περιβάλλουν το υπάρχον (πλαίσιο, παρένθεση σκούφος και το διακριτικό Μικρογεύματα) καθώς και μια συνολική εικόνα της μάρκας που αποπνέει αθώοτητα, αγνότητα, απλότητα, στοργή, μεράκι, οικειότητα, καθημερινότητα, σιγουριά. Η δημιουργική απάντηση είναι ένας απλός, χειρόγραφος σαν υπογραφή λογότυπος που ενισχύει την φιλική και προσιτή εικόνα προς το κοινό.

«Το νέο λογότυπο που σχεδιάσαμε είναι φρέσκο, αγνό, χειροποίητο, προσιτό, ανθρώπινο και απλό με τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση μιας υπογραφής χωρίς επιπλέον στοιχεία να το βαραίνουν, καθώς και την αθωότητα και την αμεσότητα που χαρακτηρίζει τον Γρηγόρη» λένε οι σχεδιαστές του Bob Studio και συνεχίζουν «Οι εφαρμογές ακολουθούν τις ίδιες αξίες με απλές, καθημερινές, χειρόγραφες εικονογραφήσεις συνοδευόμενες από χειρόγραφα λεκτικά με μια ελαφριά αίσθηση χιούμορ και συναισθημάτων που φέρουν την υπογραφή του Γρηγόρη. Έμπνευση μας ήταν οι εικόνες και οι λέξεις που ζωγραφίζουμε αυθόρμητα και απλά στην καθημερινότητά μας».

 

    

 

 

8 Responses

  • Βούλα

    Ok, παίζει πολύ η naive αισθητική —σαν επιδημία ένα πράγμα— αλλά εδώ δεν είναι απλά naive, είναι εντελώς κακή. Πολύ άσχημα σκίτσα, άσχημη τυπογραφία στο logo και στα κείμενα. Συνδυασμός φρασεολογίας/εικόνων που μοιάζουν περισσότερο σαν inside jokes που τα καταλαβαίνουν μόνο οι σχεδιάστες και οι φίλοι τους. Δυστυχώς, δεν προκύπτει καμία από τις παραπάνω αξίες που αναφέρουν οι σχεδιαστές, παρά μόνο προχειρότητα, μετριότητα, βιασύνη, τσαπατσουλιά. Όχι ό,τι καλύτερο για κατάστημα που σερβίρει φαγητό. Αυτό δε με το σκύλο που έχει το κεφάλι του εγκλωβισμένο στο ποτήρι του φραπέ είναι πραγματικά άθλιο.

  • George Geladakis

    Προσωπικά (και σε σχέση με την παραπάνω κριτική) το βρίσκω φανταστικό. Έξοχο για την ακρίβεια. Ένας καθαρά ελληνικός αστικός προσανατολισμός στην εικονογράφιση που θα ξεχωρίσει μέσα στην ελληνική αγορά. Το λογότυπο που ήδη έχει αναναιωθεί στα μαγαζιά ξεχωρίζει μέσα στα φώτα και το άσχημο αστικό τοπίο στο οπόιο ζούμε και που κάθε ένας κάνει ότι θέλει στα μαγαζιά του. Μπράβο στους bob που κρατάνε το στύλ τους αλλά και καταφέρνουν να το προσαρμόζουν στις ανάγκες του κάθε project. Τώρα το χιούμορ από άνθρωπο σε άνθρωπο έχει διαφορά όπως και η σχεδιαστική προσέγγιση από σχεδιαστή σε σχεδιαστή. Θα φάω ένα κουλούρι να με κρατήσει.

  • asteroid

    Συμφωνώ εν μέρει με τις σκέψεις της Βούλας, τα σκίτσα είναι όντως σαν drafts από ένα storyboard που κάνουμε πρόχειρα για να κρατήσουμε την ιδέα. Το λογότυπο μου αρέσει αλλά θα ήθελα το μικρογεύματα να το κρατήσει, πιστεύω είναι απαραίτητο, είναι το “DNA” του Γρηγόρη. Σαν σχεδιαστική προσέγγιση, θα προτιμούσα να τη δω σαν μια προωθητική ενέργεια του Γρηγόρη (banners, ads, posters, κάποιο TV σποτάκι ή σε web) και όχι σαν εταιρική εικόνα-συσκευασία που τον καθορίζει σαν Brand. Συμφωνώ, όπως ειπώθηκε παραπάνω, ότι είναι φρέσκο κ με χιουμοριστική διάθεση αλλά όχι σαν rebranding, νομίζω ότι αποδομεί ό,τι καλό έχει χτίσει στα χρόνια παρουσίας το brand Γρηγόρης. Kαι ας μην ξεχνάμε ότι το παραπάνω project θα γίνει κατανοητό μόνο από Έλληνες-αργκό εκφράσεις. Και να το μεταφράσουμε, το νόημα δεν θα γίνει αντιληπτό από έναν τουρίστα, είναι άδικο για το brand μας, περιοριστικό.

  • Κώστας Καπαρός

    Εξαιρετική δουλειά. Λέξι κλειδί η: “ανεπιτήδευτη” εικονογράφηση. Φρέσκο design και χιούμορ που αποτυπώνεται με δημιουργικότητα. Αυτό το project είναι case study. Ας μάθουμε ότι μπορούμε από τέτοια παραδείγματα guys… Κι όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. άντε και καλή βραδιά.

  • Andreas

    Χωρις να εχω δει ακομη πως η καινουρια ταυτοτητα εχει εφαρμοστει στα καταστηματα, πινακιδες, banners κτλ και βλεποντας μονο τις παραπανω φωτο θα ελεγα οτι μ’αρεσει η νεα εικονα αλλα νομιζω οτι θα ξεθωριασει γρηγορα… Ναι ειναι φρεσκο, ωραια η εικονογραφηση, ακολουθει το trend της εποχης αλλα οπως ειπε κι ο asteroid μου φαινεται περισσοτερο σαν προωθητικη ενεργεια…

  • tsoka-ro

    Ο Πολύδωρος Καρυοφύλλης τί ακριβώς έκανε;
    Και ποιοί απαρτίζουν την «ομάδα του Γρηγόρη»;
    Οι μπουφετζήδες του κυρ Βλάσση («μαγαζί χωρίς αφεντικό καλύτερα κλειστό!!!»);

  • Άκης

    Η απενοχοποίηση του “πρόχειρου”, καλά κρυμμένη κάτω απο την αιτιολογία: Έμπνευση μας ήταν οι εικόνες και οι λέξεις που ζωγραφίζουμε αυθόρμητα και απλά στην καθημερινότητά μας”. Ειδικά, η “λατινική” εκδοχή, θα χρειαστεί αρκετή φαντασία για να πειστούμε πως έχουμε ένα λογότυπο πιο φρέσκο και βελτιωμένο απο τον 25ετή προκάτοχό του. Κρατώντας όμως μία “πισινή” θεωρώ πως κάτι που προβληματίζει την οπτική μας ανάγνωση, μακροπρόθεσμα σίγουρα θα προξενήσει κάποιες αλλαγές στο δημιουργικό τοπίο, ελπίζω για καλό…

  • YALOS Branding Intelligence

    Πολύ καλή εργασία branding! Συνεχίστε!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-05-2018 [2]

H faze σχεδιάζει για τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).