Η πιο επιτυχημένη -παγκοσμίως- καταχώρηση για το 2010

25-01-2011

To Gunn Report είναι μια ετήσια έκδοση που παρουσιάζει λεπτομερώς τις πιο επιτυχημένες έντυπες και τηλεοπτικές διαφημιστικές καμπάνιες κάθε χρονιάς. Η μεθοδολογία, βάση της οποίας το επιτυγχάνει, έχει να κάνει με την παράθεση και τη βαθμολόγηση βραβείων διαφήμισης (διεθνούς και εθνικού επιπέδου). Με απλά λόγια, αν μια καμπάνια έχει κερδίσει βραβεία σε πολλούς σημαντικούς διαγωνισμούς διαφημήσεων, τότε είναι πολύ πιθανό να βρεθεί ψηλά στην κατάταξη του Gunn Report.
To πρώτο Gunn Report δημοσιεύθηκε το 1999, και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο έγκυρα εργαλεία αξιολόγησης της διαφημιστικής βιομηχανίας παγκοσμίως.
Πρόσφατα δημοσιεύθηκε η έκθεση για το 2010, σύμφωνα με την οποία η πιο επιτυχημένη καμπάνια εντύπων καταχωρήσεων προήλθε από τη Βρετανία και πιο συγκεκριμένα από την εταιρεία M&C Saatchi, London και είχε σαν πελάτη την αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Dixons (στην Ελλάδα “Κωτσόβολος”).
To σκεπτικό πίσω από τη συγκεκριμένη καμπάνια είναι ότι μπορεί ο κάθε καταναλωτής να κάνει την έρευνα αγοράς του όπως και όπου το επιθυμεί (στα πιο σικ καταστήματα, με τους πιο εξυπηρετικούς υπαλλήλους κ.ο.κ.) και μόλις αποφασίσει τι είναι ακριβώς αυτό που θέλει, να μπαίνει στην ιστοσελίδα του dixons και να το παραγγέλνει από εκεί…

Στην κατάταξη των πιο επιτυχημένων διαφημιστικά χωρών τις πρώτες δυο θέσεις κατέλαβαν (ως συνήθως) οι ΗΠΑ και η Βρετανία, ενώ την είσοδό της στο top 25 έκανε για πρώτη φορά η Τουρκία. Παράλληλα, η BBDO αναδείχτηκε το Κορυφαίο Δίκτυο της Χρονιάς, για πέμπτη συνεχόμενη φορά, ενώ η βραζιλιάνικη AlmapBBDO ήταν η Agency of the Year. Διαφημιζόμενος της χρονιάς αναδείχτηκε η Volkswagen.

Περισσότερα για το Gunn Report μπορείτε να βρείτε εδώ

Advertising Agency: M&C Saatchi, London, United Kingdom
Executive Creative Director: Simon Dicketts/Graham Fink
Copywriter: Simon Dicketts
Planner: Neil Godber
Account Supervisor: Estelle Lee
Art Director: Graham Fink
Typographer: Gareth Davies



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Κατάλογος νικητών και merchandise ΕΒΓΕ 2020

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Το branding στην εποχή της πολιτικής ορθότητας

ΝΕΑ 24-09-2020 [0]

Οι ελληνικές επιτυχίες στα pentawards 2020

ΝΕΑ 11-09-2020 [3]

Aπό την Interweave η καμπάνια για τους μαθητές και τον covid-19

ΝΕΑ 11-09-2020 [0]

Σε τροχιά συνολικού rebranding τα KEΠ

ΝΕΑ 16-07-2020 [0]

Αναβολή για τον Οκτώβριο του 21 παίρνει η Syskevasia

ΝΕΑ 08-07-2020 [1]

Mια αφοπλιστικά ειλικρινής προκήρυξη από την Κύπρο

ΝΕΑ 06-07-2020 [11]

Tα αποτελέσματα των βραβείων Ermis Branding and Design 2020

ΝΕΑ 27-06-2020 [0]

‘Εφυγε από τη ζωή ο θρυλικός Milton Glazer

ΝΕΑ 24-06-2020 [1]

H πρωτοβουλία Designers Act τραβά την προσοχή της ΕΕ



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).