Aπό την Interweave η καμπάνια για τους μαθητές και τον covid-19

11-09-2020

Την σφραγίδα της Interweave φέρει η καμπάνια ενημέρωσης που στόχο της έχει την ομαλή έναρξη λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών και την τήρηση όλων των ενδεδειγμένων, από την Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID-19, μέτρων προστασίας. Η ανάρτηση στην Interweave έγινε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που έχει αναρτηθεί στο diavgeia.gr με Αριθμό Πρωτοκόλου 1118269/Β4 και βαθμό προτεραιότητας “εξαιρετικά επείγον” η ανάθεση περιλαμβάνει:

1. Την διαφημιστική δαπάνη για τη διάδοση και προώθηση των μηνυμάτων της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» του ΥΠΑΙΘ, στις ψηφιακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram, και YouTube, καθώς και τη διαχείριση της διαφημιστικής δαπάνης, δηλαδή την τακτική ρύθμιση των παραμέτρων της εκάστοτε διαφήμισης. Πιο αναλυτικά την επιλογή κοινών στόχων με βάση τους στρατηγικούς στόχους της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» και δημογραφικά στοιχεία, την επιλογή της συχνότητας εμφάνισης και προβολών της εκάστοτε διαφήμισης, την συνεχή ανάλυση των δεδομένων για την βελτιστοποίηση των παραμέτρων των διαφημίσεων και την σύνταξη εβδομαδιαίων αναφορών προς το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

2. Τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή του κύριου τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» που θα απευθύνεται σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, με κινούμενες εικόνες (animatedillustrations), ειδική ηχογράφηση τραγουδιού σε στούντιο με παιδιά και την επιμέλεια μουσικής επένδυσης, για τη χρήση του τηλεοπτικού σποτ στην τηλεόραση και σε ψηφιακά μέσα ως κοινωνικό μήνυμα ευαισθητοποίησης, για τα μέτρα ασφαλείας ειδικά για παιδιά των ηλικιών τεσσάρων έως δώδεκα και δύο βίντεο προσαρμογές του τηλεοπτικού σποτ για χρήση σε ψηφιακές πλατφόρμες και εξασφάλισης δικαιωμάτων χρήσης και διαφήμισης των ανωτέρω στις σχετικές πλατφόρμες για έναν χρόνο.

3. Τον σχεδιασμό της εικαστικής ταυτότητας της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» ως φυσική συνέχεια της προγενέστερης εκστρατείας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι» με συνεκτικό τρόπο για την ομαλή μετάβαση στη νέα κανονικότητα, τον σχεδιασμό λογότυπου μαζί με τις προσαρμογές του, καθώς και την παροχή ανοιχτών και επεξεργάσιμων αρχείων της ταυτότητας για κάθε χρήση.

4. Τη δημιουργία 90 δημιουργικών επικοινωνιακών υλικών (30 κύριων και 60 προσαρμογών των κύριων υλικών)για ανάρτηση σε ψηφιακές πλατφόρμες(αναρτήσεις σε Facebook, Instagramκαι Twitter).

5. Τη δημιουργία εικαστικών υλικών και την παροχή ανοιχτών αρχείων (μακετών) για τηπαραγωγή και εκτύπωση τους, για χρήση στις εκπαιδευτικές δομές και εσωτερικούς χώρους των δομών του ΥΠΑΙΘ. Ενδεικτικά σχεδιασμός ενημερωτικού φυλλαδίου, αφισών, σήμανσης εσωτερικών χώρων και πανό (rollup).

6. Το κόστος της ομάδας του έργου που περιλαμβάνει τις αμοιβές α) του υπεύθυνου συντονισμού και οργάνωσης (accountand project manager) του έργου, β) του υπεύθυνου στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού (strategic planning director) και γ) του υπεύθυνου σχεδιασμού και συντονισμού ανάπτυξης ιστοσελίδας (product manager) για χρονικό διάστημα τριών μηνών.

7. Τις υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης της ιστοσελίδας mathainoumeasfaleis.gov.gr για την συνολική υποστήριξη των επικοινωνιακών ενεργειών της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σε server για τρεις μήνες, το κόστος της συνολικής τεχνικής υποστήριξης, συντήρησης και λειτουργίας της ιστοσελίδας για χρονικό διάστημα τριών μηνών.

YouTube Preview Image

3 Responses

  • 65% O2

    Καταλαβαίνω σωστά;

    Στις 8 Σεπτεμβρίου στέλνουν υπηρεσιακό σημείωμα ότι υπάρχει «κατεπείγουσα ανάγκη ενεργειών προβολής, επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας, κατά το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς στο πλαίσιο της καμπάνιας “Πάμε στο σχολείο με Ασφάλεια – Μαθαίνουμε Ασφαλείς”».

    Ναι;
    (Στις 7/9 δεν έλεγαν αρχικά ότι θα άνοιγαν τα σχολεία; Όντως κατεπείγουσα η ανάγκη.)

    Στις 9 Σεπτεμβρίου κάνουν αίτημα δέσμευσης πίστωσης από κάποιο κονδύλη.

    Ναι;
    («Λεφτά υπάρχουν» έλεγε τότε ο Γιωργάκης. Τι πράσινο; Τι μπλε; Παίζει ρόλο;)

    Στις 9 Σεπτεμβρίου δέχονται τις οικονομικές προσφορές της Interweave ΕΠΕ και της Eight ΕΕ.

    Ναι;
    (The quick brown fox jumps over the lazy dog.)

    Στις 9 Σεπτεμβρίου αναθέτουν τη δουλειά στην Interweave για τρεις μήνες για €59.048. Συν ΦΠΑ).

    Cool!
    (Απομένει να μην κολλήσουμε COVID-19 φορώντας μάσκες, πλένοντας τα χέρια μας και κρατώντας αποστάσεις. Ουπς, μόλις συνόψισα την καμπάνια. Όπως λένε και στην Ελλάδα: «Good luck!»)

    Συγχαρητήρια στη δεσποινίδα Μπαλαμάτση και τους συνεργάτες της. Καλή δύναμη!

    Fun fact για το τέλος: Φανταστείτε να γνωρίζανε οι «Ψεκασμένοι» ότι κα. Κεραμέως συμμετείχε το 2019 στη διάσκεψη της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ στο Μοντρέ, τι θα γινότανε;

  • lio

    *το (καινούριο) ξανθό μαλλί θέλει περιποίηση
    **στη διάσκεψη πήγε για να μάθει τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος με βάση την απλή «κοινή λογική».

    🙂

  • 65% Ο2

    @lio
    * Εσύ θα ξέρεις κάτι παραπάνω.
    ** Εσύ πραγματικά θα ξέρεις κάτι παραπάνω. Για πες, για πες.

    Open lounge σε coworking space του Παρισιού είναι ακόμη στα σχέδια;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 31-10-2020 [0]

Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στο Animation από Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΝΕΑ 23-10-2020 [4]

Οι ελληνικές επιτυχίες στα Red Dot Design Awards 2020

ΝΕΑ 22-10-2020 [0]

Η Airbnb αναθέτει στον Ive τον επανασχεδιασμό της

ΝΕΑ 20-10-2020 [0]

Με ψηφοφορία κοινού ο νέος λογότυπος της Εταιρείας Τουρισμού Δ. Μακεδονίας

ΝΕΑ 15-10-2020 [4]

Παρέμβαση των συνδικαλιστών της ΔΕΗ για το rebranding της εταιρείας

ΝΕΑ 14-10-2020 [2]

Η Άρτα και τα Γιάννενα… στην Αρκαδία

ΝΕΑ 08-10-2020 [1]

H Google επανασχεδιάζει την ταυτότητα της σουίτας της

ΝΕΑ 29-09-2020 [9]

Ολοκληρώνει τον κύκλο της η πρωτοβουλία Designers Act

ΝΕΑ 25-09-2020 [0]

Κατάλογος νικητών και merchandise ΕΒΓΕ 2020

ΝΕΑ 25-09-2020 [1]

Το branding στην εποχή της πολιτικής ορθότητας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).