Τα ελληνικά προϊόντα της καρδιάς μας…

09-04-2014

Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για την επιλογή του σήματος για τα ελληνικά προϊόντα, και νικήτρια αναδείχθηκε η πρόταση της Genesis Advertising (αυτή με την καρδιά).
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ψηφοφορία μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Ανάπτυξης διήρκεσε 15 ημέρες και διεξήχθη με τη συμμετοχή 14.426 χρηστών.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται, μάλιστα ότι «η ψηφοφορία διεξήχθη χωρίς προβλήματα»(!).

heart

One Response

  • benson

    Αχ το αγαπημένο μου κέρδισε!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 20-11-2019 [0]

Έκθεση σύγχρονης Ελληνικής χαρακτικής στην Ιαπωνία

ΝΕΑ 02-11-2019 [1]

Ελληνική απόβαση και φέτος στα Red Dot

ΝΕΑ 30-10-2019 [0]

Διεθνής διάκριση για την Atypical

ΝΕΑ 23-10-2019 [1]

Σε εξέλιξη σήμα Μακεδονικών προϊόντων από τον ΣΕΒΕ

ΝΕΑ 22-10-2019 [0]

Η αφίσα που έφερε θύελλα

ΝΕΑ 09-10-2019 [1]

Αποτελέσματα διαγωνισμού για το λογότυπο του ΤΕΕ – Τμήμα Ανατολικής Κρήτης

ΝΕΑ 20-09-2019 [1]

Wim Crouwel 1928-2019

ΝΕΑ 16-09-2019 [0]

Οι ελληνικές διακρίσεις στα φετινά Pentawards

ΝΕΑ 10-09-2019 [0]

H Bαλένθια παγκόσμια πρωτεύουσα του design

ΝΕΑ 27-08-2019 [3]

Kos



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).