Τα ελληνικά προϊόντα της καρδιάς μας…

09-04-2014

Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για την επιλογή του σήματος για τα ελληνικά προϊόντα, και νικήτρια αναδείχθηκε η πρόταση της Genesis Advertising (αυτή με την καρδιά).
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ψηφοφορία μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Ανάπτυξης διήρκεσε 15 ημέρες και διεξήχθη με τη συμμετοχή 14.426 χρηστών.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται, μάλιστα ότι «η ψηφοφορία διεξήχθη χωρίς προβλήματα»(!).

heart

One Response

  • benson

    Αχ το αγαπημένο μου κέρδισε!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 16-09-2019 [0]

Οι ελληνικές διακρίσεις στα φετινά Pentawards

ΝΕΑ 10-09-2019 [0]

H Bαλένθια παγκόσμια πρωτεύουσα του design

ΝΕΑ 27-08-2019 [3]

Kos

ΝΕΑ 25-07-2019 [1]

Αλλαγή σελίδας για τον Stefan Sagmeister

ΝΕΑ 19-07-2019 [0]

Ήταν μια φορά ένας κομίστας στην TV

ΝΕΑ 30-06-2019 [0]

Αλλαγή σελίδας για την Apple και τον Jony Ive

ΝΕΑ 13-06-2019 [0]

Mια ιδιαίτερη έκδοση για τα 95 χρόνια Novum

ΝΕΑ 11-06-2019 [0]

Εξαιρετική η ελληνική συγκομιδή στα European Design Awards 2019

ΝΕΑ 25-05-2019 [0]

Ποιοι Έλληνες διακρίθηκαν στα φετινά βραβεία D&AD

ΝΕΑ 06-05-2019 [0]

Aυλαία για τα ΕΒΓΕ 2019



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).