Νέα τουριστική ταυτότητα για το Ηράκλειο Κρήτης

07-02-2019

Η νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του Ηρακλείου παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 6 Φεβρουαρίου, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο, παρουσία του Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού.

Ο λογότυπος προέκυψε μετά από διαγωνισμό που διενήργησε το Πολιτιστικό Σωματείο «Διάζωμα», το οποίο συνεργάζεται με τον Δήμο Ηρακλείου με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της.

Ο Δήμαρχος, στον σύντομο χαιρετισμό του, τόνισε: «Η μελέτη του “Διαζώματος” αναδεικνύει και αξιοποιεί τα πολλά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και ο καλαίσθητος νέος λογότυπος που μας προτείνουν για να αποτελέσει την νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα της πόλης. Εμείς από την πλευρά μας, με συνεργασίες όπως η συγκεκριμένη με το “Διάζωμα”, συνεχίζοντας την πολιτική της εξωστρέφειας και υλοποιώντας τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό που έχουμε στα χέρια μας, εκσυγχρονίζουμε και ενισχύουμε το brand του Ηρακλείου».

Η εμπειρογνώμονας σε θέμα τουρισμού και πρόεδρος της επιτροπής που αξιολόγησε τις συμμετοχές στον διαγωνισμό Μπέτυ Χατζηνικολάου εξήγησε ότι έλαβαν μέρος 14 εταιρείες που κατέθεσαν περισσότερες από 30 προτάσεις. Το πρώτο βραβείο πήγε ομόφωνα στην πρόταση της εταιρείας «Palladian Communication Specialist A.E.» που μελετήθηκε με τη δημιουργική συνδρομή της εξειδικευμένης DASC Branding που την υπογράφει δημιουργικά στο σκέλος του branding, το δεύτερο στην «Postscriptum ΕΠΕ» και το τρίτο στην «Guru Advertisign Agency».

Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης, ως εκπρόσωπος της ομάδας Palladian / DASC ανέλυσε στο κοινό το σκεπτικό πίσω από την Ταυτότητα, το νέο έμβλημα και τις εφαρμογές του που θα προβάλουν τη πόλη στο διεθνές Τουριστικό κοινό αλλά και στην αντίστοιχη αγορά.

Θεμέλιο της νέας εικόνας είναι το Σήμα, εμπνευσμένο από τα εμβληματικά, πασίγνωστα “Κέρατα του Ταύρου της Κνωσού” που σαν να ενώνονται με την σκιά τους, σχηματίζουν δημιουργικά το γράμμα “Η”, κοινό πρωτόγραμμα του brand name του Ηρακλείου στα ελληνικά και στα αγγλικά (Heraklion / Ηράκλειο). Oι ακανόνιστες, οργανικές φόρμες με τα έντονα, ελληνικά χρώματα που γεμίζουν το σήμα και δημιουργούν άλλα νέα χρώματα, συμβολίζοντας τα τόσα πολλά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του Ηρακλείου.

Η νέα ταυτότητα απευθύνεται κυρίως στην τουριστική αγορά, δηλαδή στους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους, καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια.

 

One Response

  • Karim

    Γιατιιιιιιιιιιιιιι;;;; ;;;;; ;;;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-09-2019 [1]

Oι Έλληνες Πρόσκοποι γιορτάζουν 110 χρόνια παρουσίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2019 [0]

Η Αφίσα του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-06-2019 [4]

Η αφίσα για το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-06-2019 [2]

To Burger Fest από την The Birthdays Design

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-04-2019 [4]

Η polkadot φρεσκάρει το Ποτάμι

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-04-2019 [0]

Στο Κόκκινο από την Komodo Design Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-04-2019 [1]

Νέος λογότυπος για την ΓΣΕΒΕΕ από την Somethink*

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-03-2019 [1]

Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-03-2019 [2]

Aν η Κύπρος δεν ήταν μέλος της Ευρωζώνης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).