Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

10-02-2018

Με νέο λογότυπο και νέα εταιρική ταυτότητα ξεκινά η σεζόν για το φετινό 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 22 Ιουλίου.

Η νέα εταιρική ταυτότητα, με κεντρικό άξονα το KDF, τα αρχικά της ονομασίας του Φεστιβάλ, επικοινωνεί τις αξίες του χορού ως βασική ανθρώπινη ανάγκη αλλά και ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανθρώπινης έκφρασης και ανάπτυξης. Παράλληλα, η νέα ταυτότητα επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σταθερό αναγνωριστικό χαρακτήρα για τον θεσμό που θα διέπει όλη την επικοινωνία. O σχεδιασμός της νέας ταυτότητας έχει πολλές εφαρμογές, κατά τρόπο ώστε να δείχνει πάντα λίγο διαφορετική, χωρίς, ωστόσο, να αλλοιώνονται κάποια σταθερά στοιχεία.

Τη νέα ταυτότητα υπογράφει ο Graphic Designer, φωτογράφος και film-maker, Mike Rafail«Θέλαμε ένα λογότυπο δυναμικό, που να μπορεί να μεταμορφώνεται όπως ακριβώς το ανθρώπινο σώμα, που παρά τα γενικά γνωρίσματά του, πλάθεται, πιέζεται, τρέχει, στέκει ακίνητο, αγωνίζεται, κοιμάται, αισθάνεται, αναπνέει, ζει, φθείρεται, καταστρέφεται, αναγεννάται… Τα τρία γράμματα του KDF εμμένουν στη φύση του χορού ως μορφή γλώσσας. Ταυτόχρονα αποτελούν ένα σταθερό σύνολο από το οποίο πηγάζει η ελευθερία για ανεξάντλητες δυνατότητες εφαρμογών στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού σε ό,τι αφορά τη μορφή, τη διάταξη, τα χρώματα, την καθαρότητα, τη λάμψη, την υφή, το βάθος» αναφέρει ο ίδιος.

Με στοχευμένες εφαρμογές ως προοίμιο της ταυτότητας, ο θεατής θα οδηγηθεί στο εναρκτήριο σημείο της συνέντευξης τύπου που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο.
Το project θα ολοκληρωθει σε 3 διακριτές φάσεις συνολικής διάρκειας 8 μηνών. “ΒEFORE” για τους μηνες μέχρι την έναρξη του φεστιβάλ, “DURING” κατα τη διάρκεια διεξαγωγής των δράσεων, και “POST” κατόπιν ολοκλήρωσης, με αυτο το τελευταίο στάδιο να αποτελεί και την πλήρη καταγραφή και ανασκόπηση (documentary). Οι 3 αυτές φάσεις επικοινωνούν την πληροφορία μέσω γραφιστικών, κινηματογραφικών και φωτογραφικών εφαρμογών, όπως επίσης και ζωντανές αναμεταδόσεις των δράσεων κατα την περίοδο του φεστιβάλ.

 




Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-07-2019 [0]

Η Αφίσα του 25ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-06-2019 [4]

Η αφίσα για το 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-06-2019 [2]

To Burger Fest από την The Birthdays Design

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-04-2019 [4]

Η polkadot φρεσκάρει το Ποτάμι

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-04-2019 [0]

Στο Κόκκινο από την Komodo Design Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-04-2019 [1]

Νέος λογότυπος για την ΓΣΕΒΕΕ από την Somethink*

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-03-2019 [1]

Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 07-03-2019 [2]

Aν η Κύπρος δεν ήταν μέλος της Ευρωζώνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 07-02-2019 [1]

Νέα τουριστική ταυτότητα για το Ηράκλειο Κρήτης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).