Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

10-02-2018

Με νέο λογότυπο και νέα εταιρική ταυτότητα ξεκινά η σεζόν για το φετινό 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 22 Ιουλίου.

Η νέα εταιρική ταυτότητα, με κεντρικό άξονα το KDF, τα αρχικά της ονομασίας του Φεστιβάλ, επικοινωνεί τις αξίες του χορού ως βασική ανθρώπινη ανάγκη αλλά και ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανθρώπινης έκφρασης και ανάπτυξης. Παράλληλα, η νέα ταυτότητα επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σταθερό αναγνωριστικό χαρακτήρα για τον θεσμό που θα διέπει όλη την επικοινωνία. O σχεδιασμός της νέας ταυτότητας έχει πολλές εφαρμογές, κατά τρόπο ώστε να δείχνει πάντα λίγο διαφορετική, χωρίς, ωστόσο, να αλλοιώνονται κάποια σταθερά στοιχεία.

Τη νέα ταυτότητα υπογράφει ο Graphic Designer, φωτογράφος και film-maker, Mike Rafail«Θέλαμε ένα λογότυπο δυναμικό, που να μπορεί να μεταμορφώνεται όπως ακριβώς το ανθρώπινο σώμα, που παρά τα γενικά γνωρίσματά του, πλάθεται, πιέζεται, τρέχει, στέκει ακίνητο, αγωνίζεται, κοιμάται, αισθάνεται, αναπνέει, ζει, φθείρεται, καταστρέφεται, αναγεννάται… Τα τρία γράμματα του KDF εμμένουν στη φύση του χορού ως μορφή γλώσσας. Ταυτόχρονα αποτελούν ένα σταθερό σύνολο από το οποίο πηγάζει η ελευθερία για ανεξάντλητες δυνατότητες εφαρμογών στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού σε ό,τι αφορά τη μορφή, τη διάταξη, τα χρώματα, την καθαρότητα, τη λάμψη, την υφή, το βάθος» αναφέρει ο ίδιος.

Με στοχευμένες εφαρμογές ως προοίμιο της ταυτότητας, ο θεατής θα οδηγηθεί στο εναρκτήριο σημείο της συνέντευξης τύπου που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο.
Το project θα ολοκληρωθει σε 3 διακριτές φάσεις συνολικής διάρκειας 8 μηνών. “ΒEFORE” για τους μηνες μέχρι την έναρξη του φεστιβάλ, “DURING” κατα τη διάρκεια διεξαγωγής των δράσεων, και “POST” κατόπιν ολοκλήρωσης, με αυτο το τελευταίο στάδιο να αποτελεί και την πλήρη καταγραφή και ανασκόπηση (documentary). Οι 3 αυτές φάσεις επικοινωνούν την πληροφορία μέσω γραφιστικών, κινηματογραφικών και φωτογραφικών εφαρμογών, όπως επίσης και ζωντανές αναμεταδόσεις των δράσεων κατα την περίοδο του φεστιβάλ.

 




Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).