Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

10-02-2018

Με νέο λογότυπο και νέα εταιρική ταυτότητα ξεκινά η σεζόν για το φετινό 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 22 Ιουλίου.

Η νέα εταιρική ταυτότητα, με κεντρικό άξονα το KDF, τα αρχικά της ονομασίας του Φεστιβάλ, επικοινωνεί τις αξίες του χορού ως βασική ανθρώπινη ανάγκη αλλά και ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανθρώπινης έκφρασης και ανάπτυξης. Παράλληλα, η νέα ταυτότητα επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σταθερό αναγνωριστικό χαρακτήρα για τον θεσμό που θα διέπει όλη την επικοινωνία. O σχεδιασμός της νέας ταυτότητας έχει πολλές εφαρμογές, κατά τρόπο ώστε να δείχνει πάντα λίγο διαφορετική, χωρίς, ωστόσο, να αλλοιώνονται κάποια σταθερά στοιχεία.

Τη νέα ταυτότητα υπογράφει ο Graphic Designer, φωτογράφος και film-maker, Mike Rafail«Θέλαμε ένα λογότυπο δυναμικό, που να μπορεί να μεταμορφώνεται όπως ακριβώς το ανθρώπινο σώμα, που παρά τα γενικά γνωρίσματά του, πλάθεται, πιέζεται, τρέχει, στέκει ακίνητο, αγωνίζεται, κοιμάται, αισθάνεται, αναπνέει, ζει, φθείρεται, καταστρέφεται, αναγεννάται… Τα τρία γράμματα του KDF εμμένουν στη φύση του χορού ως μορφή γλώσσας. Ταυτόχρονα αποτελούν ένα σταθερό σύνολο από το οποίο πηγάζει η ελευθερία για ανεξάντλητες δυνατότητες εφαρμογών στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού σε ό,τι αφορά τη μορφή, τη διάταξη, τα χρώματα, την καθαρότητα, τη λάμψη, την υφή, το βάθος» αναφέρει ο ίδιος.

Με στοχευμένες εφαρμογές ως προοίμιο της ταυτότητας, ο θεατής θα οδηγηθεί στο εναρκτήριο σημείο της συνέντευξης τύπου που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο.
Το project θα ολοκληρωθει σε 3 διακριτές φάσεις συνολικής διάρκειας 8 μηνών. “ΒEFORE” για τους μηνες μέχρι την έναρξη του φεστιβάλ, “DURING” κατα τη διάρκεια διεξαγωγής των δράσεων, και “POST” κατόπιν ολοκλήρωσης, με αυτο το τελευταίο στάδιο να αποτελεί και την πλήρη καταγραφή και ανασκόπηση (documentary). Οι 3 αυτές φάσεις επικοινωνούν την πληροφορία μέσω γραφιστικών, κινηματογραφικών και φωτογραφικών εφαρμογών, όπως επίσης και ζωντανές αναμεταδόσεις των δράσεων κατα την περίοδο του φεστιβάλ.

 




Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-05-2020 [6]

Εναλλακτική για μάσκες προσώπου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-04-2020 [1]

Μια γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τις ημέρες του Koρωνοϊού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 29-03-2020 [0]

Επετειακός λογότυπος για το τα 200 χρόνια από το 1821 και από την Αμερικανική Πρεσβεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-03-2020 [0]

Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-19

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-02-2020 [0]

Η νέα ταυτότητα της Aegean

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2020 [2]

Η Beetroot σχεδιάζει για τα 200 χρόνια από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 22-11-2019 [1]

Εναλλακτικές κινηματογραφικές αφίσες από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 17-11-2019 [2]

Η the brand team™ το rebranding του Parking του ΔΑΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-09-2019 [1]

Oι Έλληνες Πρόσκοποι γιορτάζουν 110 χρόνια παρουσίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 23-07-2019 [3]

Το Re-Branding της Aegean και της Olympic Air από την Kommigraphics



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).